Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Efter flera år som Internetdebattör vet jag hur snacket går. Visst det behöver nödvändigtvis inte ha varit sdare men att det var högeranhängare fattar väl vem som helst. Men ärligt man behöver varken vara sosse eller vänster för att känna till SD:s förflutna.
Nu har du framfört flera gånger att SD har sina rötter i nazism. Men du ignorerar SD väljarnas rötter, där majoriteten av valboskapet härrör från S.
Det antal röster som SD får i opinionen, motsvarar det tapp S har gjort. Det är där skon klämmer. SD s valboskap är det största hindret för att säkra en valseger åt Magda & Co. Då kommer den uttjatade brunsmetningen.
SD är inte ett genuint borgerligt parti i alla frågor. Det är migrationsfrågor och den brottslighet som migrationen innebär som fått SD att välja sida.
Av ovan nämnda finner jag ditt sätt att diskutera ohederligt, då du ser vänstern som ett bättre alternativ för att lösa de problem vi har, än en strikt borgerlig politik med indragna bidrag till friska latmaskar. Jag vill se arbetslinje för alla kvinnor som nu försörjer sig på barnafödande.