Citat:
Ursprungligen postat av
Fraddeli
Men nu ljuger du.
Det är faktiskt du som ljuger här.
Citat:
Forumet gör allt för att ha så många medlemmar så mycket det går.
Forumet gör exakt ingenting förutom att existera, medlemmarna kommer liksom av sig själv. Det är som att sälja weed, det behöver man inte göra reklam för, det säljer sig självt.
Citat:
Utan medlemmar, vad är Flashback?
Nu flyttar du på målstolparna. Jag har inte sagt ett ord om att forumet inte behöver några medlemmar alls. Det jag säger är att för Flashback Forum så är det inte relevanta inte antalet medlemmar, utan bara att erbjuda en plattform.
Citat:
Admin har sagt själv för helvete att han vill ha fler medlemmar och att Flashback tappar medlemmar hela tiden.
Njae. Han brukar säga att helst skulle han se att FB inte behövdes. Men du får gärna länka mig till inlägg där han säger att det är ett problem att vi "tappar" medlemmar.
Citat:
Hur förklarar du då varför man måste vara inloggad för att se populära ämnen? Du kan inte tänka så långt men anledingen till att admin vill att man är inloggad är för att han hoppas på att blir man medlem för att se på populära skitämnen är att att han hoppas också att man skriver på Flashback till slut. Det är ingen här som köper dina lögner.
Givetvis vill man att folk ska bli aktiva medlemmar. Men det är fortfarande vare sig syfte eller mål.