Citat:
Behöver jag verkligen förklara det? Det är väl ingen som på riktigt inte förstår varför det är lika viktigt att skydda smaklösa skämt som smaklösa åsikter?
Skämt om brottsoffer, om ett verkligt mord och mordförsök på 2 barn, är det yttrandefrihet för alla? Förklara för mig, ni som kan?
Citat:
Det är inte vårt fel att dina kompisar måste känna sig välkomna på en sida för att vara där. Det här är dessutom inte ett community utan ett diskussionsforum. Det finns få saker som är exkluderande, som att ha en lista på vilka som man inkluderar. Vad dina kompisar känner och hur det förhåller sig i verkligheten verkar sakna koppling till varandra. Att skylla på att man inte är välkommen är bara en dålig bortförklaring.
Förstår ansvariga motsägelsen här? Låta rasister skämta om döda barn och samtidigt exkludera mängder av människor som inte känner sig välkomna på fb ?
The only way to battle bad speech is with good speech. Dina vänner är kassa som inte kan, vill eller vågar stå upp för sina åsikter bara för att dom inte känner sig välkomna.
Citat:
Vi har samma gränser som för tre månader sen i alla fall.
Har fb någon gräns kvar eller kan vi numera skriva vad fan vi vill?
Citat:
Fattar inte du att det inte är relevant? Vi vill inte ha människor som backar för en debatt för att dom inte känner sig välkomna utan det är ju dom som är precis tvärtom som vi vill ha här. Det betyder fortfarande inte att man inte är välkommen här om man nu inte är en sån typ.
Fattar ansvariga för forumet hur många medlemmar ni förlorar och hur många som aldrig kommer att söka sig hit när sånt här tillåts?
Det viktiga är inte forumet har massor av medlemmar, det viktiga är att forumet finns här för dom som vill utmana sina idéer. Vilka dina vänner uppenbarligen inte vill. Vill man något så ser man till att det händer.
Citat:
Smaklösa skämt i allmänhet eller just det här i synnerhet?
Ni som tycker det är kul, förklara varför?
Det är ju inte skämten i sig som är roliga, det roligare är att folk som TS kissar på sig för att det är så hemskt.
Citat:
Kommer aldrig att ogilla människor som delar med sig av sina tankar, oavsett vad jag tycker om tankarna i sig.
Ni som ogillar detta vad tänker och tycker ni.