Jag har provat alla droger som finns att prova. Det är inget jag är cool över utan det har jag gjort för att jag velat veta och varit nyfiken. Folk tror heroin.. Oh shit jonkare. eller vad det nu kan vara svenssons får för sig.
Jag har aldrig varit heroinist men sett de som tänder av. Ingen vacker syn. Men det går över och sen blir de okej igen. Oftast. Om de verkligen slutar och lägger ner för gott.
Syra är inget man blir beroende av. Det är bara en risk. 1 på 50 kanske att du fuckar upp ditt psyke för gott.
de 49 gångerna visst...
Citat:
Kompis som kört det i 20 år, jobb skötsam och kanske den mest äkta lugna och balanserade jag någonsin sett så antagligen är det psykfall o klena i skallen som "snear"...
Jag trodde också att jag var stark. Klarade mig rätt många gånger precis som din kompis. Sen en gång. Pang. Livet vände. Blev aldrig samma. Än idag känner jag ibland panik över alla de frågor som väcktes och allt jag behövde ta mig igenom för att börja tro på verkligheten igen.
Jag hade kunnat få dig att dig snea. Lätt.. Hög dos syra, hasch och sen att jag håller dig mot marken en stund så att du får panik. Sen kan jag släppa dig och du kommer inte ur paniken.
Sett ur andras perspektiv kan nog meth vara värst. Samma där. Det går 30 gånger. Den 31 förste kan du få för dig att utan anledning mörda nån. Bara för att du känner för det liksom. Den som råkar gå förbi. Man snear åtminstone inte på det, inte jag, men det är klart farligt.
Opiater är nog de droger som är minst farliga. Man gör ingen annan illa iallafall. Värsta som kan hända är att man dör en skön död. Bara somnar in och försvinner. En del spyr och sånt och då är det väl kanske inte trevligt längre.
Benso är ganska lugnt. Det ska till höga doser om nått ska hända med det. Pregabalin är säkert. Det är ingen utåtagerande drog. Bara snällhet. Som en go nallebjörn blir man.
Kokain...Lägg ner. Löjligt. Inte värt priset. De som säger kokain är tonåringar som sett tv. Köp en redig mängd pregabalin istället. Inte riktigt lika skönt men mycket mycket mer prisvärt. Snäll mot kroppen och allt. Atn inte så hemsk som man skulle kunna tro. Benso-at värre.