Citat:
Ursprungligen postat av
Transneger
Grunda med något cs, boosta med thc och ta en större dos LSD så får vi se om du är lika kaxig efteråt.
Wow. Stora starka killen här. Guldstjärna till dig!
Brukar röka när jag trippar, enda jag testat när det kommer till CS(som jag inte gillar) är typ kokain i Spanien och candyflipp en gång.
Tkr CS och syra går ganska dåligt ihop, men men.
Är man en fin person som önskar andra väl samt är stark i sitt psyke så går det oftast bra.
Har fått tala ner andra när dom sneat när jag själv varit på dubbla deras doser.
Mkt handlar om erfarenhet. Att man förstår hur substansen fungerar. Man kan lära sig mkt om LSD om man kikar på diverse experiment som gjorts angående hjärntvättning.
LSD är intressant för att man blir en väldigt öppen kanal just då beroende på hur du är som person. Men går att gå in med mer eller mindre öppet sinne också.
Har gjort lite experiment på folk som trippar på syra typ gå in i ett rum och "börja frysa". Visa det väldigt fysiskt, huttra osv.
Många blir rejält påverkade av yttre faktorer på syra så man kan nästan manifestera känslor/upplevelser hos andra om man själv är medveten om hur det fungerar.
Det är så jag gjort när någon sneat, tagit dom till en mysig, lugn och mjuk plats och själv manifesterat dessa känslor som då sedan den som sneat manifesterar.
Sen att loopa är rätt vanligt faktiskt. Men inget som inte går att komma ur om man är lite eftertänksam samt känns jättejobbigt just då, men är ofarligt. Många som loopar med tankarna i längre perspektiv nyktert liksom.
Som sagt; psykfall och människor med djupa problem bör hålla sig borta.
Människor som skadar andra bör verkligen hålla sig borta.
Men allt är inte för alla. Vet hur många som helst som ska hålla sig borta från syra just pga. att hela deras liv är uppbyggt kring kontroll och att tappa kontrollen kommer inte vara bra för dessa på något sätt.