Citat:
Ursprungligen postat av
Pingubengt
Han fick 10 2or av den lilla araben och samtidigt ett erbjudande om att betala sig fri frn dessa. Dessutom hade idioten mage att pst att de fick gra s enligt reglerna.Min vn kte drifrn och besiktade annorstdes med blankt papper.
Din kompis har dragit en skrna fr dig. Fr man en anmrkning i protokollet sitter den dr. Spelar ingen roll om man ker till en annan station eller annat fretag eftert. De kan inte "radera" anmrkningen ven om den r uppenbart felaktig.
Mjligen freslogs han ett "deal" innan protokoll pbrjades? Mste isfall varit en srdeles obegvad besiktningsman.
Bidrar med en historia frn en annan tid d pengar var en bristvara men tid fanns i verfld. Min dvarande otroligt heta flickvn hade en genomrostig Toyota Carina som inkpts fr en kaffeburk fylld med mynt hos Hederlige Harrys runt hrnet i Wasastan dr hon bodde.
D det blev dags fr besikning satte hon p sig sin alra kortaste minikjol och drog ivg. Blankt papper plus kommentaren: "kom inte hit igen nsta r". Det gjorde hon emmelertid visst. Samma resultat. Ngot tredje frsk blev det aldrig d "Carina" gav upp den sommaren och vergavs dr hon stod i vntan p bortforslig via gatukontorets frsorg.
Kort drefter blev min flickvn med Renault 4L en bil som tillhrt mig, kpts av mina kompisar och sedan givits till henne i fdelsedagspresent. Min smsta bil hade ter blivit mitt problem p grund av skojfriska kompisar. Minikjoltricket funkade i den med.
Fulbesikning r definitivt inget nytt fenomen.