Citat:
Ursprungligen postat av
bodyfass
Du dricker inte läsk oavsett om det är light eller vanligt om du sysslar med BB framförallt om du dricker det under sändning och kritiserar andras kost , alla dessa zero och light är bullshit och fylld med farliga sötningsmedel.
spola fram till 18:00 min då babblar han om 150mg testo räcker för att komma i form med lite primo. Det här med 150mg testo pratar han flera ggr under sändningen om du lyssnar.
Citerar här:
Aspartam, E 951, är uppbyggt av de två aminosyrorna fenylalanin och asparaginsyra, syror som ingår som "byggstenar" i många proteiner i vår normala kost. Aspartamet bryts ned i magsäck och tarmkanal och en av nedbrytningsprodukterna är metanol. Metanol finns naturligt i små mängder i frukt och fruktjuicer.
Så du får i dig alla beståndsdelar i aspartam (sötningsmedlet i pepsi max) i vanlig kost, ät ett ägg, en laxfile och ett äpple en dag så har du fått i dig mer än om du dricker en halvliters läsk.
Så nej, jag vet många BB´s på hög nivå som dricker lightdricka och titta på baksidan av din proteinburk hemma, för hur tror du att du kan dricka sött protein med minimalt mkt kolhydrater?
Ja men skillnad på att komma i bra form och konkurrera på tävling, 150g testo + primo så är jag efter strikt diet i bättre form än 99% av alla vid en strand.