• 1
  • 2
2021-11-10, 22:05
Bannlyst
Bodybuildning och skitsnack podden senaste sndning p youtube handlade dels om coacher som r inkompetenta och skriver hga doser till sina klienter enligt johan bulten. Det r modigt och idiotiskt att prata om snt och kritisera andra coacher och tro att han och hans kollega vet bst och samtidigt dricker hans kollega 1,5liter pepsi under sndningen och kritisera coacher och hur andra mnniskor ter

Spola fam til 1:09:58 fr att se pepsi killen : https://www.youtube.com/watch?v=onUjIi9i6HU

r det ngon hr som fljer ens deras podd eller youtube filmer?
Senast redigerad av bodyfass 2021-11-10 kl. 22:39.
Citera
2021-11-10, 22:43
Medlem
Kass trdstart. Vad ska vi diskutera? Lter som du borde skriva en kommentar p videon istllet eller nnu bttre: gr ngot positivt fr vrlden!
Citera
2021-11-11, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Bodybuildning och skitsnack podden senaste sndning p youtube handlade dels om coacher som r inkompetenta och skriver hga doser till sina klienter enligt johan bulten. Det r modigt och idiotiskt att prata om snt och kritisera andra coacher och tro att han och hans kollega vet bst och samtidigt dricker hans kollega 1,5liter pepsi under sndningen och kritisera coacher och hur andra mnniskor ter

Spola fam til 1:09:58 fr att se pepsi killen : https://www.youtube.com/watch?v=onUjIi9i6HU

r det ngon hr som fljer ens deras podd eller youtube filmer?

Det r pepsi max, dvs sockerfritt.
Dessutom, r den full frn brjan...fr han dricker vatten ur en pepsiflaska frst.

S frklara grna hur lightdricka/vatten gr att man inte kan kritisera andras kost?
Citera
2021-11-11, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Det r pepsi max, dvs sockerfritt.
Dessutom, r den full frn brjan...fr han dricker vatten ur en pepsiflaska frst.

S frklara grna hur lightdricka/vatten gr att man inte kan kritisera andras kost?

Det finns mnga studier som visat att light/zero lsk ger diabetes och stroke, tydligen r dom inte sockerfritt eller s r det nt mne som orsakar diabetes. Hr har du en klla: https://dagensdiabetes.se/index.php/...vanligt-vatten

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap...typ-2-diabetes

Idioten dricker pepsi och ltsas vara top coach och p det kritiserar alla andra coacher och deras metoder. Sen pstr en av dom att med 150mg testo i veckan rcker gott o vl om man vill tvla i hg niv 150mg r trt doser.
Senast redigerad av bodyfass 2021-11-11 kl. 01:01.
Citera
2021-11-11, 01:12
Medlem
Citat:
Det finns mnga studier som visat att light/zero lsk ger diabetes och stroke, tydligen r dom inte sockerfritt eller s r det nt mne som orsakar diabetes. Hr har du en klla: https://dagensdiabetes.se/index.php/...vanligt-vatten

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap...typ-2-diabetes

Idioten dricker pepsi och ltsas vara top coach och p det kritiserar alla andra coacher och deras metoder. Sen pstr en av dom att med 150mg testo i veckan rcker gott o vl om man vill tvla i hg niv 150mg r trt doser.

Detta r nog ett fall av "kaffe kar risken fr lungcancer", dvs en studie visade att de som ofta dricker kaffe oftare drabbades av lungcancer. Dock handlar det om att de som dricker kaffe oftare r rkare = lungcancer.
Lsk = oftare dliga kostvanor. Och d kvittar det om det r lightlsk...

All senare forskning gllande aspartam sger en sak = ofarligt i de koncentrationer man fr i sig genom stningsmedelsstad dricka.
Kolsyran r dock inte nyttig fr tandhlsan, men dr pratar vi emalj.

Nr sger ngon att 150mg testo i veckan rcker fr tvlan p hg niv? har inte sett videon utan snabbspolade bara och kikade p pepsin nu.
Citera
2021-11-11, 01:20
Bannlyst
Citat:
Detta r nog ett fall av "kaffe kar risken fr lungcancer", dvs en studie visade att de som ofta dricker kaffe oftare drabbades av lungcancer. Dock handlar det om att de som dricker kaffe oftare r rkare = lungcancer.
Lsk = oftare dliga kostvanor. Och d kvittar det om det r lightlsk...

All senare forskning gllande aspartam sger en sak = ofarligt i de koncentrationer man fr i sig genom stningsmedelsstad dricka.
Kolsyran r dock inte nyttig fr tandhlsan, men dr pratar vi emalj.

Nr sger ngon att 150mg testo i veckan rcker fr tvlan p hg niv? har inte sett videon utan snabbspolade bara och kikade p pepsin nu.

Du dricker inte lsk oavsett om det r light eller vanligt om du sysslar med BB framfrallt om du dricker det under sndning och kritiserar andras kost , alla dessa zero och light r bullshit och fylld med farliga stningsmedel.

spola fram till 18:00 min d babblar han om 150mg testo rcker fr att komma i form med lite primo. Det hr med 150mg testo pratar han flera ggr under sndningen om du lyssnar.
Citera
2021-11-11, 01:29
Medlem
Citat:
Du dricker inte lsk oavsett om det r light eller vanligt om du sysslar med BB framfrallt om du dricker det under sndning och kritiserar andras kost , alla dessa zero och light r bullshit och fylld med farliga stningsmedel.

spola fram till 18:00 min d babblar han om 150mg testo rcker fr att komma i form med lite primo. Det hr med 150mg testo pratar han flera ggr under sndningen om du lyssnar.

Citerar hr:
Aspartam, E 951, r uppbyggt av de tv aminosyrorna fenylalanin och asparaginsyra, syror som ingr som "byggstenar" i mnga proteiner i vr normala kost. Aspartamet bryts ned i magsck och tarmkanal och en av nedbrytningsprodukterna r metanol. Metanol finns naturligt i sm mngder i frukt och fruktjuicer.

S du fr i dig alla bestndsdelar i aspartam (stningsmedlet i pepsi max) i vanlig kost, t ett gg, en laxfile och ett pple en dag s har du ftt i dig mer n om du dricker en halvliters lsk.
S nej, jag vet mnga BBs p hg niv som dricker lightdricka och titta p baksidan av din proteinburk hemma, fr hur tror du att du kan dricka stt protein med minimalt mkt kolhydrater?

Ja men skillnad p att komma i bra form och konkurrera p tvling, 150g testo + primo s r jag efter strikt diet i bttre form n 99% av alla vid en strand.
Citera
2021-11-11, 01:30
Bannlyst
och vid ca 20min jmfr han svenska amatr BB med mr olympia deltagare som ian valerie och hunter labdrada, han menar att svsenska bb r helt slut efter en tvling medans olympia killarna tvlar 1 vecka efter olympia. Du kan inte fr fan jmfra ian valerie med en svensk amatr bb som har en vanlig svensson jobb 8-16 lever med minimal ln har barn o fru och p det trnar och tvlar medans ngon som ian valerie runkar hemma p dagarna och fr miljoner kronor p kontot via sponsorer. Samma gller hunter labdrada hans farsa r multimiljonr och ger kosttillskott bolag och han sj drar in miljoner via sponsorer och annat.
Citera
2021-11-11, 01:33
Medlem
Upp till 8liter kan man dricka aspartam enligt senaste forskningen som ni kan googla till

Efter det blir det lite farligt men inte mycket.

Kranvatten med rostigarr r farligare i mnga fall

Kllvatten r det bsta. Har sjlv ganska dyrt filter till mitt dricksvatten i mitten av kket p min kks med liten kran det vattnet r helt rent.
Dricker det och Zero Sprite

Vad dricker du BodYfass?
Vad ska man ta fr att komma i bra form d Bodyfis
du klagar jmt p alla, kallar folk pundare, fittor allt mjligt.
Men sjlv sger du inget.

Du r patetisk Bodyfis
Ett under att du inte r bannad nnu med din hemska attityd mot alla och falska phopp
Citera
2021-11-11, 01:40
Bannlyst
Citat:
Citerar hr:
Aspartam, E 951, r uppbyggt av de tv aminosyrorna fenylalanin och asparaginsyra, syror som ingr som "byggstenar" i mnga proteiner i vr normala kost. Aspartamet bryts ned i magsck och tarmkanal och en av nedbrytningsprodukterna r metanol. Metanol finns naturligt i sm mngder i frukt och fruktjuicer.

S du fr i dig alla bestndsdelar i aspartam (stningsmedlet i pepsi max) i vanlig kost, t ett gg, en laxfile och ett pple en dag s har du ftt i dig mer n om du dricker en halvliters lsk.
S nej, jag vet mnga BBs p hg niv som dricker lightdricka och titta p baksidan av din proteinburk hemma, fr hur tror du att du kan dricka stt protein med minimalt mkt kolhydrater?

Ja men skillnad p att komma i bra form och konkurrera p tvling, 150g testo + primo s r jag efter strikt diet i bttre form n 99% av alla vid en strand.

Det r du som ter prorteinpulver som innehller pulver av hstskit, jag ter riktigt mat och nej du vet inte ngon BB p hg niv som dricker lightdricka, det du pratar om r dina coola tjocka kompisar p gymmet som tror att dom r BB.

om du kurar och trnar fr att komma i form och tror att du r i bttre form n 99% av alla andra vid strande s har du enligt mig kioskmongo och har med stor sannolikhet medfdd eller tidigt frvrvad intellektuell funktionsnedsttning
Citera
2021-11-11, 01:43
Medlem
Citat:
Det r du som ter prorteinpulver som innehller pulver av hstskit, jag ter riktigt mat och nej du vet inte ngon BB p hg niv som dricker lightdricka, det du pratar om r dina coola tjocka kompisar p gymmet som tror att dom r BB.

om du kurar och trnar fr att komma i form och tror att du r i bttre form n 99% av alla andra vid strande s har du enligt mig kioskmongo och har med stor sannolikhet medfdd eller tidigt frvrvad intellektuell funktionsnedsttning

Vad har du fr diagnos eller diagnoser?

Jag sg mr olympia ta 4 burgare och stor cola i usa p burger king
Jay Cutler
Citera
2021-11-11, 01:46
Medlem
Citat:

Vilken vndning, frn att bara verkat lite okunnig blev du pltsligt helt korkad.
De flesta i toppen anvnder kosttillskott, eaa/pwo-er/proteinpulver r stade med just aspartam i 99% av fallen. = ingen skillnad frn att dricka lightlsk oavsett om du tror p det med BBs som dricker lsk eller inte.

ok, snarare bttre form n 100% av de som befann sig p stranden sist jag var p ngon. r det ngot konstigt idag?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in