Citat:
Ursprungligen postat av
bodyfass
Du dricker inte lsk oavsett om det r light eller vanligt om du sysslar med BB framfrallt om du dricker det under sndning och kritiserar andras kost , alla dessa zero och light r bullshit och fylld med farliga stningsmedel.
spola fram till 18:00 min d babblar han om 150mg testo rcker fr att komma i form med lite primo. Det hr med 150mg testo pratar han flera ggr under sndningen om du lyssnar.
Citerar hr:
Aspartam, E 951, r uppbyggt av de tv aminosyrorna fenylalanin och asparaginsyra, syror som ingr som "byggstenar" i mnga proteiner i vr normala kost. Aspartamet bryts ned i magsck och tarmkanal och en av nedbrytningsprodukterna r metanol. Metanol finns naturligt i sm mngder i frukt och fruktjuicer.
S du fr i dig alla bestndsdelar i aspartam (stningsmedlet i pepsi max) i vanlig kost, t ett gg, en laxfile och ett pple en dag s har du ftt i dig mer n om du dricker en halvliters lsk.
S nej, jag vet mnga BBs p hg niv som dricker lightdricka och titta p baksidan av din proteinburk hemma, fr hur tror du att du kan dricka stt protein med minimalt mkt kolhydrater?
Ja men skillnad p att komma i bra form och konkurrera p tvling, 150g testo + primo s r jag efter strikt diet i bttre form n 99% av alla vid en strand.