2025-04-30, 12:08
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Ja precis som jag sa. Allt har redan sagts, och ingenting tyder på att dom ändrat på sig. Därav tillförs det inget nytt. Bara upprepning av tidigare inlägg. Läser man tråden så borde man fatta att hålla sig ifrån den shoppen.

Nej.
2025-04-30, 14:19
Medlem
Warhearts avatar
Precis så är det. Om inte du förstår det så borde du inte hänga här.
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Nej.
2025-05-04, 14:27
Medlem
FolkeYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Jag kan gå i god för kapten nu IGEN.

Och nej dem har inte torskat🤣🤣

Absolut hade dem en lång svacka innan men nu jobbar dem verkligen hårt för tt få tillbaka sina kunder.
Jag vet från inside information att det om organiseras i kaptenens team och att dem är på uppgång.

In och läs deras tråd på HB så tror jag ni ändrar uppfattning.

Mvh winny

Du glömde nämna att du jobbar åt kapten, som du själv nämt xx gånger.
Bara för få en nyans på ditt inlägg och trovärdighet i frågan. Springpojke kallas det för tror jag.
2025-05-04, 15:33
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Jag kan gå i god för kapten nu IGEN.

Och nej dem har inte torskat🤣🤣

Absolut hade dem en lång svacka innan men nu jobbar dem verkligen hårt för tt få tillbaka sina kunder.
Jag vet från inside information att det om organiseras i kaptenens team och att dem är på uppgång.

In och läs deras tråd på HB så tror jag ni ändrar uppfattning.

Mvh winny

Ta din scamshop och knulla din smutsiga mamma åt helvete.
2025-05-09, 23:06
Medlem
XlAdZs avatar
Citat:

Vad otrevlig du är? Winny är ju otroligt kunnig och duktig.

Har aldrig haft problem med Kaptenen som shop. Lite lång leveranstid men förstår det när det är galet tryck på butiken och de gånger det varit problem skriver man ett trevligt mail och får hjälp
2025-05-09, 23:43
Medlem
Citat:
Eeeh jag är beredd att hålla med hehe sjuka visdomsord. Och jo detta är relevant i tråden. Blev sönderscammad 2023 och att ha dom på hb som högst betrodda säljare är helt åt helvete omdömmeslöst
2025-05-10, 06:28
Medlem
Zinghos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XlAdZ
Vad otrevlig du är? Winny är ju otroligt kunnig och duktig.

Har aldrig haft problem med Kaptenen som shop. Lite lång leveranstid men förstår det när det är galet tryck på butiken och de gånger det varit problem skriver man ett trevligt mail och får hjälp

Kan bara beklaga när en erkänt trevlig och kunnig person som winny säljer röven för pengar och börjar försvara en shop som kaptenen... Detta i sin tur leder att fler betalar men inte får några prepp då dom litar på winnys ord som påstår att kaptenen är super grön. Stort stort mörkertal som inte får sina saker men som inte skriver här och känns som ärligheten o hedern man hade förr är som bortblåst när man från respekterad medlem går till kaptenens poster boi på en dag.

TRAGISKT ... ÄR VAD DET ÄR
2025-05-10, 11:22
Medlem
XlAdZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingho
Kan bara beklaga när en erkänt trevlig och kunnig person som winny säljer röven för pengar och börjar försvara en shop som kaptenen... Detta i sin tur leder att fler betalar men inte får några prepp då dom litar på winnys ord som påstår att kaptenen är super grön. Stort stort mörkertal som inte får sina saker men som inte skriver här och känns som ärligheten o hedern man hade förr är som bortblåst när man från respekterad medlem går till kaptenens poster boi på en dag.

TRAGISKT ... ÄR VAD DET ÄR

Tycker att om det varit problem (som jag inte haft, beställt 2 ggr, har en annan favoritbutik som jag köper mest prepp av) så borde det funnits mer rödingar på HB? Finns ju några stycken men de får ju hjälp om man mailar? Eller?
2025-05-10, 11:40
Medlem
Citat:
Tycker att om det varit problem (som jag inte haft, beställt 2 ggr, har en annan favoritbutik som jag köper mest prepp av) så borde det funnits mer rödingar på HB? Finns ju några stycken men de får ju hjälp om man mailar? Eller?
Rödingar tas bort ifrån hb om du betalar admin tillräckligt. Alltid varit så. Och kaptenen har till och från varit skit. Folk som inte får sina leveranser på månader osv osv. Ändå väljer folk att fortsätta handla.
2025-05-10, 12:29
Medlem
XlAdZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittsaltesalt
Rödingar tas bort ifrån hb om du betalar admin tillräckligt. Alltid varit så. Och kaptenen har till och från varit skit. Folk som inte får sina leveranser på månader osv osv. Ändå väljer folk att fortsätta handla.

Låter lite konspiratoriskt då det finns ett antal rödingar på flertalet shopar även i Elit, inklusive kaptenen men sedan ett följmeddelande om att det löst sig.

Jaja jag har iaf bara positiva erfarenheter än så länge av Kaptenen även om det inte är min huvudshop. Inte heller märkt någon skillnad på preppet mot andra shopar. Köper bara GSO då MCT etc gör så förbaskat ont på mig.
2025-05-10, 15:53
Medlem
Citat:
Låter lite konspiratoriskt då det finns ett antal rödingar på flertalet shopar även i Elit, inklusive kaptenen men sedan ett följmeddelande om att det löst sig.

Jaja jag har iaf bara positiva erfarenheter än så länge av Kaptenen även om det inte är min huvudshop. Inte heller märkt någon skillnad på preppet mot andra shopar. Köper bara GSO då MCT etc gör så förbaskat ont på mig.
Nej det är ingen konspiration haha. Kolla hur många som rödade både Svea innan de försvann. Rödingar som trillade in försvann nästan lika snabbt ifrån deras tråd. Money talks. Betalar man bra till admin så lyder han en
2025-05-10, 19:00
Medlem
Warhearts avatar
Det som tas bort är när ett helt nytt konto går in och rödar märken. Är själv proven och har aldrig fått en kommentar bortplockad. Vare sig jag rödat eller grönat. Kolla majoriteten som rödar innan dom plockas bort, max 2 inlägg, och det andra är en röding i en annan tråd. Foliehatten på nu mannen.
Citat:
Ursprungligen postat av Vittsaltesalt
Nej det är ingen konspiration haha. Kolla hur många som rödade både Svea innan de försvann. Rödingar som trillade in försvann nästan lika snabbt ifrån deras tråd. Money talks. Betalar man bra till admin så lyder han en

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in