2024-05-25, 11:49
Medlem
punkteradpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Hoppas ingen lyssnar på detta och lägger beställningar innan de löst alla utestående beställningar.
Eftersom det finns relativt gott om gröna shoppar på t.ex. HB är det bara dumt att chansa med de som helt tydligt är på dekis eller där det finns tidiga täcken på att beställningar inte kommer fram.
Var nöjd med dessa för 3-4 år sedan men nu finns det nya som jag använt som fortfarande bara har gröningar i olika säljtrådar.

Håller med!
Avvakta med och beställa tills han ha löst allt.
Inte första gången han strular heller.. troligen inte sista..
2024-05-25, 18:31
Medlem
För mig har Kaptenen som shop framstått som någon som faktiskt gör rätt för sig, men haft problem med packare och andra anställda. Är inte en särskilt lätt bransch att hitta pålitliga medarbetare i.

Shoppen hade ett toppenläge att blåsa mig på en grej (och dom hade aldrig kunnat få skit för det) a while back men gjorde inte det, så jag tror inte det är något medvetet från hans håll. Även om problemen shoppen har såklart är hans ansvar. Beklagar alla som sitter och väntat på grejer.
2024-05-25, 23:04
Medlem
Kaptenen scammar nu så betala dem inget. Borttagna på HB.
2024-05-26, 06:12
Medlem
Hypotesuss avatar
Otroligt att folk fortsatt att beställa av Kaptenen trots att tråden startades för snart 3 år. Har man fått ögonen på sig i denna bransch så är man kokt.

Att mods raderat inlägg som i ett mycket tidigt skede varande för just detta gör att det blir än mer tragiskt.

https://www.flashback.org/sp78345527
2024-05-26, 08:51
Medlem
mymyselfs avatar
Hoppas ingen är lika korkade när det gäller "https://muskelapoteket.net/" riktiga skithögar.
2024-05-26, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
För mig har Kaptenen som shop framstått som någon som faktiskt gör rätt för sig, men haft problem med packare och andra anställda. Är inte en särskilt lätt bransch att hitta pålitliga medarbetare i.

Varför behöver man ens såna?
2024-05-28, 09:33
Blivit ombedd av ADMIN på HS att varna folk för att handla på kaptenen.
Jag har själv inte handlat där sedan 2020 och skulle aldrig göra det heller😅

Jävla idiot den där kapten
2024-05-28, 10:11
Medlem
Verkar som att förr var Kaptenen en bra populär shop med bra grejer o som gjorde rätt för sig. Har väl varit med sen 2017 nångång. Varför sånt strul senaste tiden/året kan man undra?
2024-05-28, 10:53
Medlem
DenArgaNegerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
Verkar som att förr var Kaptenen en bra populär shop med bra grejer o som gjorde rätt för sig. Har väl varit med sen 2017 nångång. Varför sånt strul senaste tiden/året kan man undra?
För hans anställda ofta har drogproblem och andra issues som påverkar hela verksamheten. Man får vad man betalar för.
2024-05-28, 20:40
Medlem
Vissa av er tycker verkligen om att prata om saker ni inte har någon koll på? Är ni ens kunder eller älskar ni bara när det går dåligt för andra?

Jag fick mitt spårbara information mailat till mig idag och kan hämta ut paketet imorgon. Har haft mailkontakt med kaptenen sen förra veckan och får svar på alla mina mail.
2024-05-29, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis9911
Vissa av er tycker verkligen om att prata om saker ni inte har någon koll på? Är ni ens kunder eller älskar ni bara när det går dåligt för andra?

Jag fick mitt spårbara information mailat till mig idag och kan hämta ut paketet imorgon. Har haft mailkontakt med kaptenen sen förra veckan och får svar på alla mina mail.

Det betyder inte att det är reko grejer. Jag köpte av bamseshopen för X antal årsen när dom var på dekis tidigare stor pålitlig aktör, vid analys noll procent testo.

I just sayin
Senast redigerad av slydz 2024-05-29 kl. 02:14.
2024-05-29, 14:08
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Det betyder inte att det är reko grejer. Jag köpte av bamseshopen för X antal årsen när dom var på dekis tidigare stor pålitlig aktör, vid analys noll procent testo.

I just sayin

Samma med hulkens sista testo-e batch. Totalt under doserade. Annars ett riktigt bra märke.

Låt denna tråd dö nu. Finns inget mer att hämta här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in