2025-05-10, 20:45
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Det som tas bort är när ett helt nytt konto går in och rödar märken. Är själv proven och har aldrig fått en kommentar bortplockad. Vare sig jag rödat eller grönat. Kolla majoriteten som rödar innan dom plockas bort, max 2 inlägg, och det andra är en röding i en annan tråd. Foliehatten på nu mannen.

Samma med konton som grönar, både här och på HB.
2025-05-11, 08:03
Medlem
FolkeYs avatar
Citat:
Det som tas bort är när ett helt nytt konto går in och rödar märken. Är själv proven och har aldrig fått en kommentar bortplockad. Vare sig jag rödat eller grönat. Kolla majoriteten som rödar innan dom plockas bort, max 2 inlägg, och det andra är en röding i en annan tråd. Foliehatten på nu mannen.

Då har du fler konton, för du är inte proven.
2025-05-11, 12:53
Medlem
Warhearts avatar
Jag har ett konto på Hb. Inte samma namn som här. Medlem sen 2014.
Citat:
Ursprungligen postat av FolkeY
Då har du fler konton, för du är inte proven.
Senast redigerad av Warheart 2025-05-11 kl. 12:55.
2025-05-11, 12:57
Medlem
Warhearts avatar
Ja finns helt klart en motsvarighet där folk skapar konton bara för att gröna som första och enda inlägg. Lita aldrig på dom. Sen finns det folk som lyckats köpa till sig proven konto eller kommer över dom på annat sätt, och blåser skiten ur folk. Dom brukar ryka rätt snabbt, men skadan är redan gjord.
Då menar jag inte att dom köper dom av admin utan av användaren själv.
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Samma med konton som grönar, både här och på HB.
Senast redigerad av Warheart 2025-05-11 kl. 13:00.
2025-05-12, 06:43
Medlem
Zinghos avatar
Citat:

Och kollar majoriteten som grönat senaste tiden, nya konton med 1 post och den är gröning kring hur bra kaptenen varit senaste åren men killen skapade kontot nyss...

om vissa har foliehatten på så har du idiot hatten på. Kaptenen är inte grön sen år tillbaka. 50/50 att du får dina saker när du handlar men kör hårt du ..
2025-05-12, 12:35
Medlem
Warhearts avatar
Det va ju precis det jag skrev ovan. Lär dig läsa.
Jag handlar inte av kaptenen av uppenbara skäl.

Citat:
Ursprungligen postat av Zingho
Och kollar majoriteten som grönat senaste tiden, nya konton med 1 post och den är gröning kring hur bra kaptenen varit senaste åren men killen skapade kontot nyss...

om vissa har foliehatten på så har du idiot hatten på. Kaptenen är inte grön sen år tillbaka. 50/50 att du får dina saker när du handlar men kör hårt du ..
2025-05-14, 16:39
Medlem
Har inte använt gear på flera år. Funder på en mindre kur. Var in på Kaptenens sida. Betala med kort? På riktigt? Banköverföring? På riktigt?
2025-05-14, 17:27
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illustrator
Har inte använt gear på flera år. Funder på en mindre kur. Var in på Kaptenens sida. Betala med kort? På riktigt? Banköverföring? På riktigt?
Trodde du han skulle ta betalt på swish eller? Sluta var så jävla bekväm din luffare
2025-05-14, 17:59
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Trodde du han skulle ta betalt på swish eller? Sluta var så jävla bekväm din luffare

Han menar väl att kort eller banköverföring inte direkt skulle vara så safe, så det är nog du som är luffaren här.
2025-05-14, 18:38
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Han menar väl att kort eller banköverföring inte direkt skulle vara så safe, så det är nog du som är luffaren här.
Nej han menar han vill ha det enkelt med en betalning via swish det är luffare överallt
2025-05-15, 06:32
Medlem
Den sista muppen är inte född än… Självklart menar jag att det inte känns säkert. Hyfsat enkelt att spåra betalningen…
2025-05-15, 07:40
Medlem
Warhearts avatar
Det är btc man köper via utlandet, fast me kort. 100% säker betalning. Många shoppar som använder det. Allt sker per automatik så man slipper krångel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in