• 1
  • 2
2006-06-09, 22:14
Medlem
Tjena!

Det r s att vran (jag polarna) tjackkran svarade inte p telefonen igr.. De hela slutade med att vi ringde en reservkran.. Nr vi var och handla vran tia s ville ja givetvis ppna psen och lukta p det.. Grejen r att de luktar ingenting och konsistensen r annorlunda.. Ja frgade kranen varfr det var s, han sa att de vi brukade handla var "blomstertjack" de han hade polskt stentjack.. Nu till frgan finns de blomstertjack polskt stentjack lr snacka han bara? Har prvat de och effekten r bra, ej dunder som alla sger att dom har.. Det r allts inget fel p grejerna bara undra om han enbart lt vrldsvan lr om han verkligen visste vad han pratade om..

Brukar kunna vara vaken alltfr lnge ox s ja frgade om han hade ngt som gjorde att ja kunde sova.. Han gav mig ngt lugnande som hette atarax, han sa att de fanns bttre men de var vad han hade just nu iaf..
Funkar de?

Jaja, urskte nu alla mina konstiga meningsuppbyggnader annan skit ja yrar om, ni kanske frstr ngt ja pratar om iaf..

//oskarr
Citera
2006-06-09, 23:26
Medlem
mesmerizes avatar
Frst o frmst vad gller tjacket s vet jag inte om "annat" tjack r luktfritt men jag vet att blomster luktar jvligt mycket mer n annat, s det kan mycket vl stmma.

Vad gller det sk. "lugnande" preparatet du ftt r ett skmt. Ass Atarax r det frsta man ger till snna som behver nt ngestdmpande, men ven till gravida kvinnor fr det r s mesigt att det inte skadar barnet.
Enligt mig totalt ljligt, men det kan ju hjlpa lite ifall du kkar en jvla massa. Hur mycket fick du?
Citera
2006-06-09, 23:31
Bannlyst
Blomster r monster.
Citera
2006-06-09, 23:36
Medlem
Foxxxens avatar
Atarax anvnds frmst vid panikngest attacker, men r ven lugnande. Blir nogt finfint!
Citera
2006-06-09, 23:50
Medlem
Foxxxens avatar
[quote=mesmerize]Frst o frmst vad gller tjacket s vet jag inte om "annat" tjack r luktfritt men jag vet att blomster luktar jvligt mycket mer n annat, s det kan mycket vl stmma.

Hmm. Mitt tjack luktar nstan lite "fisk". Men fan vad bra det r!
Citera
2006-06-09, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Frst o frmst vad gller tjacket s vet jag inte om "annat" tjack r luktfritt men jag vet att blomster luktar jvligt mycket mer n annat, s det kan mycket vl stmma.

Vad gller det sk. "lugnande" preparatet du ftt r ett skmt. Ass Atarax r det frsta man ger till snna som behver nt ngestdmpande, men ven till gravida kvinnor fr det r s mesigt att det inte skadar barnet.
Enligt mig totalt ljligt, men det kan ju hjlpa lite ifall du kkar en jvla massa. Hur mycket fick du?

Ja helt luktfritt var det vl inte men de gick ju absolut inte att jmfra iaf..

Ataraxen r inte mkt att ha allts.. Va ju inget ja betala fr utan ja frgade om han hade ngt d skicka han med dom sa att ja skulle testa iaf.. Vet att de finns trdar om de men frgar igen, va ska man ha fr ngt fr att kunna sova nr man knner att man mste..

Tack fr svaren iaf.. nu har ja iaf lite mer koll p llget knns de som..
Citera
2006-06-10, 00:08
Medlem
Citat:

Fick 3st 25mg.. riktigt sm jklar allts..
Citera
2006-06-10, 00:15
Medlem
Foxxxens avatar
Hmmm. Mitt tjack r inte luktfritt, luktar nstan "fisk". Men det r bra som fan! (Nn som vet varfr det luktar fisk?)

Atarax anvnds frmst fr panikngest men r ven "allmnt" lugnande.

Hjlpte det?
Citera
2006-06-10, 00:46
Medlem
[quote=oskarr]va ska man ha fr ngt fr att kunna sova nr man knner att man mste..

QUOTE]

Jag anvnder ilkotrivil (ilkotril) eller vad dom nu heter. Finns i trden fr pileridentifiering. Det r dom som r mrkta med ROCHE 2

Urskta nu om jag inte stavat rtt p tabletterna men jag kommer aldrig ihg vad pillrena heter...n mindre hur det stavas.

Men dom funkar riktigt RIKTIGT bra p mig. efter en kvll med ca 1 g tjack i kroppen, tar jag tv sdana piller och jag somnar inom 20 minuter och sover 8-12 timmar. r jag riktigt sov sugen tar jag tre och sover d mellan 15-20 timmar. Men jag vet inte hur dom funkar p dig. Sen r dom ju ven ASmysiga att "flddra" p
Citera
2006-06-10, 00:55
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskarr
Ja helt luktfritt var det vl inte men de gick ju absolut inte att jmfra iaf..

Ataraxen r inte mkt att ha allts.. Va ju inget ja betala fr utan ja frgade om han hade ngt d skicka han med dom sa att ja skulle testa iaf.. Vet att de finns trdar om de men frgar igen, va ska man ha fr ngt fr att kunna sova nr man knner att man mste..

Tack fr svaren iaf.. nu har ja iaf lite mer koll p llget knns de som..

Okay, ja om du fick d gratis s ere ju bttre n inget. 75 mg borde faktiskt hjlpa liiiite iaf

Vad du behver r typ stilnoct, imovane, stesolid eller dylikt. Jag tycker att rena benzos som Sobril osv r verskattat att somna p nr man r tjackad, s kr nn av de nmnda ist. Dock kan det vara sknt nd sklart
Citera
2006-06-10, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxxxen
Hmmm. Mitt tjack r inte luktfritt, luktar nstan "fisk". Men det r bra som fan! (Nn som vet varfr det luktar fisk?)

Atarax anvnds frmst fr panikngest men r ven "allmnt" lugnande.

Hjlpte det?

Svarar p om de hjlpte nr ja testat dom, allts framt sndag kvll.. ska ju tyvrr finansiera mitt tjackmissbruk genom hederligt arbete p mndag...
Citera
2006-06-10, 02:59
Medlem
Citat:
Okay, ja om du fick d gratis s ere ju bttre n inget. 75 mg borde faktiskt hjlpa liiiite iaf

Vad du behver r typ stilnoct, imovane, stesolid eller dylikt. Jag tycker att rena benzos som Sobril osv r verskattat att somna p nr man r tjackad, s kr nn av de nmnda ist. Dock kan det vara sknt nd sklart

Fr testa dom hr nu iaf sen frska f tag p stilnoct lr liknande tills nsta gng, typ midsommar p land
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in