2006-06-10, 03:10
Medlem
atarax

inte fr o verkar hftig eller ngot men har i enbart fyllestadie kkat nstan en karta Atarax, enda som hnde var att jag blev seg o s var det ven hela dagen efter s tugga inte fr mkt om du ska orka gra ngot.dock har jag inte testat i kombo med tjackets goda vrld. men kan tro att det blir som rka att man blir seg bara. osen finns det en liten mjlighet till kunna sova om man s vill
Citera
2006-06-10, 03:17
Medlem
likeithards avatar
att tjacket inte luktar ngot brukar vara ett dligt tecken.

enkel tumregel: ju mer lukt - ju sknare rus
Citera
2006-06-10, 03:23
Medlem
lukt

bara fr att stinker "tjofrs" behver det ju inte betyda att man fr rejl ivg skick. varit med om skit som inte luktar ngot i stort sett, o sen varit bttre n det som luktar asmkt....
Citera
2006-06-10, 05:22
Medlem
Backstabbeds avatar
JVLA DYNGA e' VA...

vad jag blev bjuden p igr kvll, inte mcke ork hr inte mste jag sg!

Det absolut Bsta tjack jag ngonsin tagit luktade nstan ingenting!
Det hade en svagt, typ unken doft och vart i formatet som krita eller stenaktigt kanske man skulle knna sga.
Det vart ox torrt som snus och lste sig tmligen snabbt utan hjlp.

0.25 sen stdade man hela alltet. typ JULSTD med skura golv, torka
lister, damma stereon o annat trams i 18 timmar utan reflektion.
Det kallar jag grejor det!

Tyvrr gick den gubben (Kranen)[RiP] ur tiden fr ngra r sedan s det lr ju drja innan sdana sakor hittar hit igen!

Blomster e' annars garanterat bra grejor och det luktar som det lter BLOMMOR
Kemiska blommor d!

JAHA, FAEN vad ondigt detta inlgg blev d! hehe

TRAMS!

Eller HuR?
Citera
2006-06-10, 05:27
Medlem
Tjacktorskens avatar
Det bsta tjacket jag har dragit i mig har inte luktat s jttemycket och inte heller den vanliga tjacklukten/smaken utan som ngon sa typ fisk. Jag gissar p att dem har anvnt eter nr dem har renat det.

Det jag har nu r sdant, kom i en stor sten. Ruggigt bra, har ftt detta 2 gnger och det r s jvla grymt.
Citera
2006-06-10, 05:47
Medlem
det hr med brunt klet. vad fan r det igentligen ? r det nt innan det produceras vidare ? ox hrt att det ska va dunder. en polare till mig gick p niten och bara skmta ner det lixom eh vafan r det hr fr skit. tog en fingerputs och var vaken i 2 dygn =) bra stuff. inte sett d mer sen dess.
Citera
2006-06-10, 05:49
Medlem
brunt r inte det typ horse? rtta mig grna om jag har fel
Citera
2006-06-10, 05:57
Medlem
Heroin?? knappast...

Jag har ocks haft snt dr brunt, det var som sm sm stenar som satte ihop i strre stenar, lite kletigt... Det var grymt bra men det var inte luktfritt...
Funderar ocks p varfr det har den formen....
Citera
2006-06-10, 06:00
Medlem
okej, jag bara chansade hrt ngt om att horse ska va brunt tydligen s tnkte han lyckats f tag i ngt dummare hehe
Citera
2006-06-10, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backstabbed
vad jag blev bjuden p igr kvll, inte mcke ork hr inte mste jag sg!

Det absolut Bsta tjack jag ngonsin tagit luktade nstan ingenting!
Det hade en svagt, typ unken doft och vart i formatet som krita eller stenaktigt kanske man skulle knna sga.
Det vart ox torrt som snus och lste sig tmligen snabbt utan hjlp.

0.25 sen stdade man hela alltet. typ JULSTD med skura golv, torka
lister, damma stereon o annat trams i 18 timmar utan reflektion.
Det kallar jag grejor det!

Tyvrr gick den gubben (Kranen)[RiP] ur tiden fr ngra r sedan s det lr ju drja innan sdana sakor hittar hit igen!

Blomster e' annars garanterat bra grejor och det luktar som det lter BLOMMOR
Kemiska blommor d!

JAHA, FAEN vad ondigt detta inlgg blev d! hehe

TRAMS!

Eller HuR?

kanoninlgg.. just sna hr erfarenheter man vill hra juh.. Bara hoppas du hittar en lika bra kran snart igen d
Citera
2006-06-10, 16:56
Medlem
KaZibers avatar
Stentjacket jag provat har inte varit lika bra som kletet blomster(knns som stearin typ) sen har jag varit med om vitt pulver som luktat extremt mycket genom flera psar, nd har blomstern varit bttre som inte luktade lika kraftigt.
S mina erfarenheter r 1. Blomster 2. Stark lukt p vitt 3. Stentjack 4. Vanligt pulver
Annars har man ju hrt att stentjacket brukar vara till 99% bra sen gr det inte spda ut lika ltt... Jobbiga med blomster r att det r just kladdigt, sen se upp s att kranen inte blter ner det fr att det ska vga mer.... Starkt luktande pulver r underbart, den dr lukten.....
Citera
2006-06-12, 20:06
Medlem
hahahahavet inte varfr jag var tvungen att skriva nu menmen....vitt pulver,kletigt vitt,nstan rinnande vitt,gult i olika former brunt i olika former sten o blomster bla bla m.m.m.m.m.m. har aldrig luktat p blommor som luktat som rosa tjack men de blev vll bara s nr de skulle dpas??...?? liksom med sten..hur fan luktar en sten??? kan bara sga att av 99 av 100 i vilken form de en r s har jag sllan blivit besviken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in