2023-08-27, 08:11
Medlem
Ja, det är trevligt att höra kring Hans W och hans tillfrisknande. Det viktigaste är väl att man får/har någon form av livskvalitet. Inte att han absolut måste in och göra radio igen. Det krävs en enorm kvickhet och känsla för att göra sig bra i radio. Jag håller tummarna för att Hans W lyckas återhämta sig helt.

Dock tycker jag att Jonas och Hasse B är ett riktigt bra radarpar. De avsnitt när dom är själva har blivit klart bäst.
Citera
2023-08-27, 20:20
Medlem
Riktigt bra live denna vecka.

Men nackdelen med Dawa samt Bali i avsnittet är att vi får mindre Jonas/Hasse som är de två som bär programmet.
Citera
2023-08-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Riktigt bra live denna vecka.

Men nackdelen med Dawa samt Bali i avsnittet är att vi får mindre Jonas/Hasse som är de två som bär programmet.

NEJ!

Avgå Hans och Linnea!! Vi är inte intresserade av att veta öppettider på det närmaste Leos lekland eller vilka attraktioner på Gröna Lund som pirrar i magen. Det är Jonas resetips inget annat!!

Jag är Patreon på H Balis podcast och dom säger att Linnea är bara tillfällig och att Keyyo Petrushina är på väg in istället (ska tydligen flytta sina poddar dit) så vi får väl se hur det blir i slutändan. Är rädd att hon är lite väl pk för den här podden
Citera
2023-08-27, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
NEJ!

Avgå Hans och Linnea!! Vi är inte intresserade av att veta öppettider på det närmaste Leos lekland eller vilka attraktioner på Gröna Lund som pirrar i magen. Det är Jonas resetips inget annat!!

Jag är Patreon på H Balis podcast och dom säger att Linnea är bara tillfällig och att Keyyo Petrushina är på väg in istället (ska tydligen flytta sina poddar dit) så vi får väl se hur det blir i slutändan. Är rädd att hon är lite väl pk för den här podden

Jag noterar och lägger denna i en låda någonstans
Citera
2023-08-30, 18:42
Medlem
Avsnitt 219 - Som vanligt prima avsnitt med bara Jonas och Hasse. Hasse tog ett par extra poäng när han dessutom drar saker spontant ur arslet.
Citera
2023-08-30, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hangout91
Avsnitt 219 - Som vanligt prima avsnitt med bara Jonas och Hasse. Hasse tog ett par extra poäng när han dessutom drar saker spontant ur arslet.

Enda negativa idag var enbart 35min , kom igen nu och ge oss iaf trekvart

Annars var det prima underhållning rakt igenom
Citera
2023-08-30, 20:21
Medlem
Ealrenzs avatar
Trött avsnitt.
Torsdagens live kommer antagligen bestå av en massa "gud va härligt att du är här igen Hanifs fru. Podden lever upp igen och blah blah blah, gubbigt" och så vidare.

Jävla tur att jag har så "fullt" upp på jobbet imorgon så jag missar detta.
Citera
2023-08-30, 21:34
Medlem
Tro mig, imorgon är det knappast live. Det är ett korthus och Dawwa behövs för att Jonas och Hans kan inte med datorn ens. Dawwa har duckat podden OCH duckat frågorna kring att han mest troligt ska dumpa podden.

DÅLIGT Dawwa, riktigt DÅLIGT är det om du drar.

Jag hade föresten velat ha Hans Wiklunds take på dom Eritrianska kravallerna samt Ukrainas sprängningar innanför den ryska gränsen.
Citera
2023-09-01, 20:03
Medlem
Manmothers avatar
Vad heter blueslåten/artist som Dawa avslutade avsnitt 220 med?
Citera
2023-09-01, 20:21
Medlem
Ealrenzs avatar
Tydligt att Hans B sällan får kritik eftersom min spaning inför gårdagens live träffade en såpass öm punkt som den gjorde. Kul.
Även att det inte var meningen utan jag hade det på känn bara som den människokännare jag är.

Får förtydliga för både Hans B och Hanifs fru att jag inte hatar någon av er utan är bara kritisk.
Kritik och hat är inte ens i närheten av varandra.

Kritiska åsikter förminskas alltid nuförtiden med att det är hat när någon framför konstruktiv kritik.

Liten ljusglimt ändå att Hanifs fru hittat lite rätt nu för hennes medverkan "igår" kändes okej.
Börjar tveka på lajven lite för Jonas avslöjade sig med att veta direkt att det skulle komma Sakk maj tang när Dawwa skulle bevisa att det var live med Fröken Uhr samtalet.

Nåväl, skall döva mitt poddhat med vin och ostbågar hela helgen för att komma tillbaks på tisdag med ny recension.
Väl mött.
Citera
2023-09-02, 12:10
Medlem
Glantons avatar
Bra rant om Pia Sundhage i ”liven”!
Själv har jag alltid tyckt att hon utstrålar en Stasi/DDR/Källartortyr-aura.
Citera
2023-09-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manmother
Vad heter blueslåten/artist som Dawa avslutade avsnitt 220 med?

Ja, den va nice

Linnea, du ska inte bli nedslagen av att vi mer gillar utsiktslöst och cyniskt ältande av samhällsförändringar som vi har svårt för att acklimatisera oss till. Jonas och Hasse skapar en fristad av rent gubbgrubbleri som vi kan relatera till och njuta av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in