2021-11-01, 10:30
Medlem
mvpys avatar
Tyckte krönikan var grymt rolig!
Citera
2021-11-01, 10:35
Medlem
brainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endmymisery
Vilket jävla vänsterpack till betahane.

Han är uttalad rasist precis som dig, din satans tönt!
Citera
2021-11-01, 10:44
Medlem
Trivials avatar
Haha, det finns för övrigt såna personer som på allvar ringer om att sätta in extra tåg alternativt lägga till fler vagnar för att DOM ska kunna åka med. Det är inget skämt
Citera
2021-11-01, 11:28
Kan det vara en slump att både Jonathan Unge och mamman Cecilia Hagen skriver krönikor samtidigt (Aftonbladet och Expressen)?
Citera
2021-11-01, 11:36
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Tyckte krönikan var grymt rolig!
Jag med! Den är ju skriven med glimten i ögat, men det verkar inte småpojkarna här inne förstå.
Citera
2021-11-01, 11:38
Medlem
JayJayAdamss avatar
Jonathan Unge är komiker och satiriker. Hans krönikor i Aftonbladet är allt annat än seriöst även om det ämne han skriver om säkert grundar sig i en riktig känsla.
Så ni kan ta allt han skriver med en näve salt och sluta gnälla.
Citera
2021-11-01, 12:40
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Jämför inte Unge och Flam.

Båda av judisk härkomst visserligen.

Men Unge är ett geni.

Flam…inte så briljant…

Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Det där var väldigt lite roligt i början endast pga en bra leverans, som han dock tappar så fort han väl kommer in på pedofiler. Därefter är inte en enda replik rolig, eller vad är det roliga? Är det när han nämner antalet porrbilder eller att pedofiler har två problem då de även är hoarders. Jag blir så fucking besviken på det här klippet efter att ha hört så många prata om honom som Sveriges bästa, både här och irl. Ge gärna ett exempel på ett citat från klippet så kanske jag förstår bättre.

OT: Vad är det som gör att Sverige inte har någon rolig komiker till skillnad från andra länder. Det känns som att precis alla har grova mindervärdeskomplex vilket gjort att all charm försvinner. Mycket av att vara komiker handlar om leveransen men kan inte tänka ut en enda som besitter det i Sverige. Det är nått allvarligt fel alltså.

Om man anser att Alex ”Fittnyllet” Schulman är rolig så är man för alltid diskvalificerad från att ha en åsikt om humor/satir. Eller allt egentligen…
Citera
2021-11-01, 13:15
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngCyniker
Har du hört på honom någon gång? Kan inte föreställa mig honom göra någonting seriöst.

Jag gillar Unge. Jag ville bara visa för dig att all humor inte är satir - och tvärtom.
Citera
2021-11-01, 13:52
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Ni är BETA själva som kommenterar här, en alfa hade bara gått vidare och inte kommenterat ens xD

Fan vad smart, en dag ska jag lyckas med denna move
Citera
2021-11-01, 22:51
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Leker irl seinfield.
Citera
2021-11-03, 20:56
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Kan det vara en slump att både Jonathan Unge och mamman Cecilia Hagen skriver krönikor samtidigt (Aftonbladet och Expressen)?

Tycker det är konstigt att han får skriva i AB med tanke på vad han och Aron gjorde

https://m.youtube.com/watch?v=OqvIAdyA5cU
Senast redigerad av Trevligt.konto 2021-11-03 kl. 20:58.
Citera
2021-11-07, 10:45
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Han är rolig men har narcissistiska drag.

Han påstås vara komiker? Ungefär som Aron Flam... Jag har aldrig hört eller läst något av dem som varit det minsta roligt ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in