2026-08-31, 21:29
Medlem
Verkar som vi sitter i samma båt, satte också in en summa igår söndag lunch tid men inte kommit fram eller finns inte ens bland väntande. Mycket märkligt, har gillat dom ändå. Någon som testat katten som har en syrra?
Citera
2026-08-31, 22:57
Medlem
zzzDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langbens
Verkar som vi sitter i samma båt, satte också in en summa igår söndag lunch tid men inte kommit fram eller finns inte ens bland väntande. Mycket märkligt, har gillat dom ändå. Någon som testat katten som har en syrra?

Har exakt samma problem… överförde från coinbase för 3 timmar sedan och jag kan inte ens se att pengarna är på väg.. använt samma länk som jag har gjort under senaste 3 år…
Citera
2026-08-31, 23:30
Medlem
zzzDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Jag har fört över pengar både via Kraken och Darknet till mitt konto på FS men har gått 10h nu utan att de har ramlat in. Någon som vet vad som problemet är?

Såg att andra hade haft liknande problem. Får väl vänta då.
samma problem… gått över 4 timmar…
Tänkte skicka 600 först och sedan 1000 då jag haft strul tidigare, men skickade tyvärr allt på en gång.
Blir orolig för att sist det tog lång tid så kunde man se på ps4 att pengarna är på är på väg medans denna gången kan jag inte ens se det…
Citera
2026-09-01, 01:55
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionFromZion
Ska ni alla sluta använda flugsvamp nu kanske? 😂

Efter använt FS drygt 10 år, Nej. aldrig.
Citera
2026-09-01, 03:20
Medlem
Sleazetjackisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Efter använt FS drygt 10 år, Nej. aldrig.
Vad är det för jävla argument?

Om din fru gör slut, och du gifter om dig - har du samma känslor och samma respekt för din nya fru som för din gamla? Jag menar, samma namn, men olika personer bakom, men vad spelar det för roll?

Du är medveten om att det inte är samma sida, med samma ägare och samma värderingar för de olika sidorna va?
Utan det är nya personer som sätter upp sajterna efter att den ”tidigare” tas ner av snuten, och använder namnet ”Flugsvamp” för att locka folk och få folk att tro att man har någon slags historia eller tidigare bra rykte.

I själva verket så peakade FS någonstans runt FS2-FS3.
FS4 är inte på något sätt i närheten av att nå samma kredibilitet eller bra rykte som tidigare sajter. Men för all del, handla på du!
Citera
2026-09-01, 08:06
Medlem
Min insättning som jag gjorde i förrgår på FS4 har nu ramlat in på kontot!
Citera
2026-09-01, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Vad är det för jävla argument?

Om din fru gör slut, och du gifter om dig - har du samma känslor och samma respekt för din nya fru som för din gamla? Jag menar, samma namn, men olika personer bakom, men vad spelar det för roll?

Du är medveten om att det inte är samma sida, med samma ägare och samma värderingar för de olika sidorna va?
Utan det är nya personer som sätter upp sajterna efter att den ”tidigare” tas ner av snuten, och använder namnet ”Flugsvamp” för att locka folk och få folk att tro att man har någon slags historia eller tidigare bra rykte.

I själva verket så peakade FS någonstans runt FS2-FS3.
FS4 är inte på något sätt i närheten av att nå samma kredibilitet eller bra rykte som tidigare sajter. Men för all del, handla på du!

Din bild av FS4 är inte direkt sannerligsenlig, ur en pragmatisk synvinkel är FS4 fortfarande den helt dominerande marknadsplatsen för droger på det svenska darknet med störst utbud och flest användare (köpare och säljare).
Citera
2026-09-01, 10:32
Medlem
Har En trevlig Update, Tacksamt nog har mina nu inkommit på kontot. Hoppas det löst sig för er andra också. Men måste erkänna, förtroendet fick sig en törn. Eller vad känner ni?
Citera
2026-09-01, 10:32
Medlem
Ufolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allto
Min insättning som jag gjorde i förrgår på FS4 har nu ramlat in på kontot!
n

Samma här. Detta har hänt mig en annan gång och då fixa dom det efter ett par dagar, Samma denna gång. Skönt.
Citera
2026-09-01, 10:35
Medlem
Ufolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langbens
Har En trevlig Update, Tacksamt nog har mina nu inkommit på kontot. Hoppas det löst sig för er andra också. Men måste erkänna, förtroendet fick sig en törn. Eller vad känner ni?
Som jag skrev i en annan post, så har detta hänt förut och dom fixade det. Även denna gång kom pengarna in. Jäkla skönt.
Citera
2026-09-01, 10:56
Medlem
Catharsis är guld, aldrig stött på nått problem sen jag började handla där
Citera
2026-09-01, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufolina
Som jag skrev i en annan post, så har detta hänt förut och dom fixade det. Även denna gång kom pengarna in. Jäkla skönt.

Väldigt skönt faktiskt Tycker ändå dom kunde lämnat en liten not på startsidan om situationen. Men vi alla lär oss av situationer och agerar förhoppningsvis bättre nästa gång något sker.

Sen även om det skett lite strul och förseningar tidigare så har även " vi tar cashen och drar" också skett. Tycker det är bra det blir diskussion och vi delar med oss av erfarenheter, kanske lugnar varandra och möjligtvis diskuterar eventuella alternativ. Min åsikt och perspektiv iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in