2026-09-01, 14:44
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langbens
Väldigt skönt faktiskt Tycker ändå dom kunde lämnat en liten not på startsidan om situationen. Men vi alla lär oss av situationer och agerar förhoppningsvis bättre nästa gång något sker.

Sen även om det skett lite strul och förseningar tidigare så har även " vi tar cashen och drar" också skett. Tycker det är bra det blir diskussion och vi delar med oss av erfarenheter, kanske lugnar varandra och möjligtvis diskuterar eventuella alternativ. Min åsikt och perspektiv iaf

Jaaaa det är sååå sköönt när man får vänta i 4 dygn på pengar komma in, lägger 42000 för order, sen går btc kursen ned med tiden så när du väl får så är den på 3800och du kan ej lägga längre, Perfekt ju!

SKÄMT TILL SIDA, ALDRIG ALDRIG SKALL DENNA ANVÄNDAS IGEN!
Citera
2026-09-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exade
Jaaaa det är sååå sköönt när man får vänta i 4 dygn på pengar komma in, lägger 42000 för order, sen går btc kursen ned med tiden så när du väl får så är den på 3800och du kan ej lägga längre, Perfekt ju!

SKÄMT TILL SIDA, ALDRIG ALDRIG SKALL DENNA ANVÄNDAS IGEN!

Antar du menar 4200 och inte 42 000 skulle bli 3800 på 4 dagar. Och Du har nog missat att räknat med insättnings avgiften för matten går inte ihop, då BTC har egentligen bara rört sig 2-3% max sen i fredags, vilket är typ 120 kr på sin höjd på dina 4200.

Oavsett, vi alla har nog exakt samma åsikt. Det är inte okej och bör inte ske ! Men samtidigt, Vi fick dom till slut Du kunde i ett annat universum ha blivit av alla dina dollares Kingen. Och Du får såklart ha din åsikt och vända dig till vilken marknad du vill, är nog lite i samma tankar faktiskt. Men vi behöver inte överdramatisera det, det slutare ju ändå rätt bra. Måste vara lite posetiva samtidigt som vi är kritiska

Och Har du ett jävla flow och är baloo i någon dag så kanske dom tom dina BTC är värda 4600
Citera
2026-09-01, 22:24
Medlem
Tja, om man har blivit bannad från Coinbase och Revolut och behöver använda andra ställen som Wirex eller Crypto.com, hur gör ni då med själva överföringen för att inte bli spärrade igen? Skickar ni direkt från börsen till FS eller flyttar ni alltid pengarna till en extern plånbok som Atomic, Exodus eller Cake Wallet som en mellanlandning innan slutskicket? Berätta gärna hur ni gör för att få till ett så enkelt och smidigt flöde som möjligt utan att det blir för krångligt när man ska toppa upp och skicka vidare.
Citera
2026-09-01, 22:27
Medlem
Varför använder ni den för ändamålet underlägsna valutan Bitcoin när det finns Monero? Har ni en lättare utvecklingsstörning eller nåt?
Citera
2026-09-01, 23:56
Medlem
exades avatar
Citat:
Antar du menar 4200 och inte 42 000 skulle bli 3800 på 4 dagar. Och Du har nog missat att räknat med insättnings avgiften för matten går inte ihop, då BTC har egentligen bara rört sig 2-3% max sen i fredags, vilket är typ 120 kr på sin höjd på dina 4200.

Oavsett, vi alla har nog exakt samma åsikt. Det är inte okej och bör inte ske ! Men samtidigt, Vi fick dom till slut Du kunde i ett annat universum ha blivit av alla dina dollares Kingen. Och Du får såklart ha din åsikt och vända dig till vilken marknad du vill, är nog lite i samma tankar faktiskt. Men vi behöver inte överdramatisera det, det slutare ju ändå rätt bra. Måste vara lite posetiva samtidigt som vi är kritiska

Och Har du ett jävla flow och är baloo i någon dag så kanske dom tom dina BTC är värda 4600

4200 ja kanske 4.100 DU missar ju hela jävöa poängen, det gick från 4000+ för lägga order för under det när det väl kommer in, det är ju pissbra sida. Jättebra, fortsätta med den du. Ha det så kul.
Citera
2026-09-01, 23:59
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Tja, om man har blivit bannad från Coinbase och Revolut och behöver använda andra ställen som Wirex eller Crypto.com, hur gör ni då med själva överföringen för att inte bli spärrade igen? Skickar ni direkt från börsen till FS eller flyttar ni alltid pengarna till en extern plånbok som Atomic, Exodus eller Cake Wallet som en mellanlandning innan slutskicket? Berätta gärna hur ni gör för att få till ett så enkelt och smidigt flöde som möjligt utan att det blir för krångligt när man ska toppa upp och skicka vidare.

Klart du ska använda plånbok du sickar till sen sidan oavsett. Jag använder/alltid använt electru, funkar fint. Du ska inte bli bannad om du skickar til plånboken adress där sen annan till sidan?? eller vad menar du
Citera
2026-09-02, 00:02
Medlem
exades avatar
Citat:

Fikck sätta in mer BTC nu för komma upp i beloppet för beställa ordern, sen när jag gjort den så kommer jag aldrig mer komma illbaka till den där skitean, du ser väl om du inte helt blind dom bara låter det förfallla helt och hållet.
Pinsamt hur dom sköter allt.
P.S utsått så mycket skit men detta var fan droppen som gjorde att den sista droppen rann över i bägaren nu. Nu blir det bara catharsis.
Senast redigerad av exade 2026-09-02 kl. 00:05.
Citera
2026-09-02, 00:09
Medlem
Citat:
Klart du ska använda plånbok du sickar till sen sidan oavsett. Jag använder/alltid använt electru, funkar fint. Du ska inte bli bannad om du skickar til plånboken adress där sen annan till sidan?? eller vad menar du

Asså om man skickar direkt från ex Wirex, coinbase, revolut etc
Citera
2026-09-02, 00:10
Medlem
Citat:

Electru bara att ladda ner eller ingen kyc ingenting som typ blue wallet ?
Citera
2026-09-02, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickesnacki
Varför använder ni den för ändamålet underlägsna valutan Bitcoin när det finns Monero? Har ni en lättare utvecklingsstörning eller nåt?
Jag är lite utvecklingsstörd, hur kan folk ens beställa olagliga substanser sedan PostNord lagändringen? Alla suspekta brev ska ju tydligen plockas numera mer eller mindre trodde jag?
Citera
2026-09-02, 09:31
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjShamona
Jag är lite utvecklingsstörd, hur kan folk ens beställa olagliga substanser sedan PostNord lagändringen? Alla suspekta brev ska ju tydligen plockas numera mer eller mindre trodde jag?

Polisen har plockat 1-2% av alla drogbrev per år sedan lagändringen.

Det vill säga en spott i havet.

Sedan har de flesta börjat utnyttja Dead Drop istället för att få det samma dag och vara helt utan kontakt med någon.
Citera
2026-09-02, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Polisen har plockat 1-2% av alla drogbrev per år sedan lagändringen.

Det vill säga en spott i havet.
Det vet jag inte om det stämmer. Försökte själv skicka brev sedan lagändringen och alla samtliga blev stoppade, från inga tidigare. Men dom kanske har lugnat ned sig numera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in