2026-05-22, 09:51
Medlem
DarthOlles avatar
Nån mer än jag som tycker att sökningen på dead-drop-stad på FS4 funkar rätt dåligt?
Jag anger stad jag vill se och klickar sök, då får jag fram massor av produkter, men ingen av de produkterna har DD som leveranssätt, och i de fall de har DD, så är det inte i den stad jag angivit...

Gör jag fel, eller funkar inte den här funktionen?
Citera
2026-05-22, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackpanna
Tror du någon går på moomins smygreklam som användare postar som första inlägg någonsin?? Börjar bli tröttsamt att se.
Måste bli dyrt för moomins admin med tanke på att spridandet av reklamen uppenbart inte gör sidan mer attraktiv?
Dom borde ändra villkoren till att inlägget man skriver måste gynna sidan på något sätt, eller så kanske admin är rik och inte bryr sig om 500:- hit eller dit
Citera
2026-05-23, 14:20
Medlem
LionFromZions avatar
Kan varmt rekommendera Moomin market. Här är länken för TOR - mmarket.link.
Har lagt flera beställningar och aldrig haft några problem.
Citera
2026-05-24, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionFromZion

Nja kan inte rekommendera moomin, blev scammad 7 gånger i rad och den åttonde gången var fan droppen. Riktigt besviken!
Citera
2026-05-24, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [MystERiouZ]
Nja kan inte rekommendera moomin, blev scammad 7 gånger i rad och den åttonde gången var fan droppen. Riktigt besviken!
Ahh, vet. Den är helt värdelös, Inget funkar och OM man får hem något så är det bara skit...
Citera
2026-05-24, 09:08
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:
För det första, vem gör om något 8 gånger man blir scammad varje gång? Stinker lögn.
På vilket sätt har du blivit scammad? Phishing? Har du testat olika vendors? Och vad har admin sagt i frågan? Redovisa detta om du ska ha någon sorts trovärdighet.

Citat:
Ursprungligen postat av SingleUnit
Ahh, vet. Den är helt värdelös, Inget funkar och OM man får hem något så är det bara skit...
Vad är det som inte funkar? Säljarna är i stort sätt samma som på cath i en aningen mindre skala. Om får hem skit är det för att du väljer en dålig säljare och inte marknadens fel. Eller hur skulle det vara det menar du? Ett tips är att läsa lite recensioner INNAN du beställer.
Citera
2026-05-24, 09:25
Medlem
Citat:
För det första, vem gör om något 8 gånger man blir scammad varje gång? Stinker lögn.
På vilket sätt har du blivit scammad? Phishing? Har du testat olika vendors? Och vad har admin sagt i frågan? Redovisa detta om du ska ha någon sorts trovärdighet.

Vad är det som inte funkar? Säljarna är i stort sätt samma som på cath i en aningen mindre skala. Om får hem skit är det för att du väljer en dålig säljare och inte marknadens fel. Eller hur skulle det vara det menar du? Ett tips är att läsa lite recensioner INNAN du beställer.
Nae, tror de utger sig för att vara stora säljare men är scammers egentligen. Det är något riktigt lurt med Moomin market.
Citera
2026-05-24, 09:36
Medlem
LionFromZions avatar
Citat:
Nae, tror de utger sig för att vara stora säljare men är scammers egentligen. Det är något riktigt lurt med Moomin market.

Vad har du för egen erfarenhet eller snacka du bara massa skit utifrån fördomar? Så jävla genomskinligt att du är en hatare utan det minsta att komma med...

Innan skrev du med säkerhet:
Citat:

Nu tror du istället när du blir ifrågasatt.
Citera
2026-05-24, 09:54
Medlem
Citat:
Vad har du för egen erfarenhet eller snacka du bara massa skit utifrån fördomar? Så jävla genomskinligt att du är en hatare utan det minsta att komma med...

Innan skrev du med säkerhet:

Nu tror du istället när du blir ifrågasatt.
Ifrågasatt? Nee jag vet att det har gapat tomt i brevlådan så gott som alla gånger jag beställt från Moomin market. En gång fick jag hem nåt jävla skit som marknadsfördes som: "Dunder tjack." "Aha! Tänkte jag, det här ska upp i mumindalen(älskar rövpannor)" Förberedde ritualen, som jag fullkomligen älskar, men det ända som hände var att det sved utav bara faen, jag fick lite högre puls och kraftig jävla diarré. Inget annat... Blev inte ett dugg sugen på förnedrande analsex eller annan "outside the box porr" nee jag fick helt enkelt skit! En av gångerna fick jag ett brev där det stod: "Vi vet din adress, vi vill ha x bitcoins annars händer det tråkigheter..." Struntade dock i det för språkbruket talade om för mig att det var svenskar som skrivit det och i skrivandets stund så har inget hänt, ännu iallafall... Det är min erfarenhet av Moomin market och är inget du kan ifrågasätta.
Citera
2026-05-24, 09:56
Medlem
NyGammmmals avatar
Ifall flera användare är lika smarta som Mr LionZion.

Edit:inlägget ovanför, Mr LionZion var inte ensam..

Citat:
Scammer

Citat:
Scammer

Citat:
Scammer

Citat:

Att argumentera med ett troll på internet är som att vinna guld i Special Olympics, alla inblandade är utvecklingsstörda
Senast redigerad av NyGammmmal 2026-05-24 kl. 09:59. Anledning: Tillägg
Citera
2026-05-24, 23:23
Medlem
S1G1N4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Säger du ja, men Session drivs i Australien och deras lagstiftning kräver att de sparar raderade meddelanden och metadatan kring dem.

Så länge man använder en mobil så är du inte safe.
Citera
2026-05-24, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S1G1N4
Så länge man använder en mobil så är du inte safe.

Säker från vad? Det är en skala. Tar du emot koordinaterna till en deaddrop är signal och session i allra högsta grad safe. Bedriver du spionage å ryssens vägnar eller spränger bomber åt kurdiska räven så kanske inte…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in