2026-03-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Har inte köpt droger på flera år men dags för en svamptripp. Var köper jag enklast? Loggade in på den där Catharis men förstår inte. Man lägger beställningen och sen ska man skicka Monero? Hur vet säljaren att det är just jag som skickat?

Hur gör man?
1. Loggar in på Catharis
2. Lägger beställning.
3. Skickar pengarna till säljaren och det är klart? Eller behöver man lämna nåt meddelande eller nåt (om det ens går)

Jag använder cake wallet. Är det bara glömma flugsvamp numera? Tror samma säljare finns där om flugsvamp ens funkar nuförtiden?

Flugsvamp kommer bli fullscam snart om de inte redan blivit det, Alla har gått över till catharsis
Var bara gotoblandat å några andra som var sega
Citera
2026-03-01, 21:05
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashpoint92
Flugsvamp kommer bli fullscam snart om de inte redan blivit det, Alla har gått över till catharsis

Stämmer inte jag handlar där hela tiden av olika säljare utan problem. Vet inte varför folk älskar att prata skit om flugsvamp eller påstå att det bara är scam
Citera
2026-03-01, 22:55
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashpoint92
Okej men hur handlar man på Catharsis då?
Citera
2026-03-02, 01:08
Medlem
Citat:
Okej men hur handlar man på Catharsis då?
Läs luffarns Guide av Catharis, enkel steg för steg https://www.luffarn.com/catharsis-market/
Citera
2026-03-02, 13:20
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Läs luffarns Guide av Catharis, enkel steg för steg https://www.luffarn.com/catharsis-market/
Tack. Men förstår ändå inte hur man gör med betalningen. Man skickar den från sin plånbok till adressen som dyker upp och så är det klart? Eller måste man kontakta säljaren eller skriva nåt meddelande i transaktionen (i mitt fall från cake wallet)? Hur vet säljaren att just jag betalat och att den betalningen är kopplad till min adress som de ska skicka till?
Citera
2026-03-02, 14:45
Medlem
Citat:
Tack. Men förstår ändå inte hur man gör med betalningen. Man skickar den från sin plånbok till adressen som dyker upp och så är det klart? Eller måste man kontakta säljaren eller skriva nåt meddelande i transaktionen (i mitt fall från cake wallet)? Hur vet säljaren att just jag betalat och att den betalningen är kopplad till min adress som de ska skicka till?
de är som vilken hemsida som helst lägg till i varukorgen och betala inte svårt alls. här ser du exakt hur du gör https://www.luffarn.com/catharsis-market/
Citera
2026-03-02, 14:49
Medlem
Citat:
om du följer deras tips och går via luffarns länkar så kommer du bli av med alla dina pengar..
Citera
2026-03-02, 15:34
Medlem
Citat:
Det finns egentligen två sätt.
1: Tryck på ”plånbok” på Catharsis. Skicka den summa pengar du vill handla för till den genererade adressen du ser (obs! Att det är en ENGÅNGSLÄNK). Kolla annonser för varorna du vill ha, när du hittat det du vill så väljer du mängd, valuta + eventuell leveransmetod (antingen post, spårbar post, DD osv.). Tryck på ”lägg till i kundvagn”, läs igenom instruktionerna (t.ex. om du ska skriva adress eller liknande) och tryck på köp - pengarna dras då från din plånbok på sidan (om det blir pengar över så sparas dom i din plånbok på sidan).

2: Kolla annonser för varorna du vill ha, när du hittat det du vill så väljer du mängd, valuta + eventuell leveransmetod (antingen post, spårbar post, DD osv.). Tryck på ”lägg till i kundvagn”, läs igenom instruktionerna (t.ex. om du ska skriva adress eller liknande) och tryck på köp. Det kommer ny dyka upp en genererad adress som du ska skicka pengar till, dock har du bara 2h på dig att förs över pengarna annars avbryts köpet.
Om köpet avbryts eller om du fört över mer pengar än vad som behövs så sparas pengarna i din plånbok på sidan. (Tänk på att inte överföra exakta summan, utan lägg till några kronor för att täcka överföringen och eventuell prisjustering pga. kurserna då dom ständigt fluktuerar. Brukar föra över mellan 20-50kr extra varje gång. Du kan ju handla för dom nästa gång och då lägga till lite mindre den överföringen)

Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
om du följer deras tips och går via luffarns länkar så kommer du bli av med alla dina pengar..
Han kan ju läsa igenom tipsen, utan att använda sig av länkarna så han fattar hur han ska göra.
Citera
2026-03-02, 15:50
Medlem
Nån som kan hjälpa mig med detta? (Cath) Skulle precis beställa men ser nu att min pgp inte blivit registrerad i mina inställningar. Skriver in den och sen står det "Avkryptera meddelandet med din pgp-nyckel för att slutföra nyckelns uppdateringsprocess." Där under ska jag ange lösenord och sen nytt lösenord. Vilket lösenord? Lösenordet till cath? Till min pgp-nyckel? Måste jag välja ett nytt lösenord?
Citera
2026-03-02, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Det finns egentligen två sätt.
1: Tryck på ”plånbok” på Catharsis. Skicka den summa pengar du vill handla för till den genererade adressen du ser (obs! Att det är en ENGÅNGSLÄNK). Kolla annonser för varorna du vill ha, när du hittat det du vill så väljer du mängd, valuta + eventuell leveransmetod (antingen post, spårbar post, DD osv.). Tryck på ”lägg till i kundvagn”, läs igenom instruktionerna (t.ex. om du ska skriva adress eller liknande) och tryck på köp - pengarna dras då från din plånbok på sidan (om det blir pengar över så sparas dom i din plånbok på sidan).

2: Kolla annonser för varorna du vill ha, när du hittat det du vill så väljer du mängd, valuta + eventuell leveransmetod (antingen post, spårbar post, DD osv.). Tryck på ”lägg till i kundvagn”, läs igenom instruktionerna (t.ex. om du ska skriva adress eller liknande) och tryck på köp. Det kommer ny dyka upp en genererad adress som du ska skicka pengar till, dock har du bara 2h på dig att förs över pengarna annars avbryts köpet.
Om köpet avbryts eller om du fört över mer pengar än vad som behövs så sparas pengarna i din plånbok på sidan. (Tänk på att inte överföra exakta summan, utan lägg till några kronor för att täcka överföringen och eventuell prisjustering pga. kurserna då dom ständigt fluktuerar. Brukar föra över mellan 20-50kr extra varje gång. Du kan ju handla för dom nästa gång och då lägga till lite mindre den överföringen)

Han kan ju läsa igenom tipsen, utan att använda sig av länkarna så han fattar hur han ska göra.
Sidan har en egen wiki, peka på den istället. Luffarn är en phisingsida och ska inte besökas överhuvudtaget.
Citera
2026-03-02, 16:08
Medlem
Citat:
Nä? Catharis.darkweb wtf är enkla officiel Länk för att komma åt sidan, har alltid använt den
Citera
2026-03-02, 16:09
Medlem
Citat:
Sidan har en egen wiki, peka på den istället. Luffarn är en phisingsida och ska inte besökas överhuvudtaget.
Luffarn är ingen phishing sida 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in