2025-07-27, 15:29
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Amfetaminet är snorbilligt i min värld på fs4 och jag antar att samma gäller på andra ställen. Är webmarknaderna så konkurrensutsatta att priserna går att pressa eller är det produkternas kvalitet som får ta stryk?

Alla varningsklockor slår när folk påstår sig sälja 60% amfetamin för under hundringen, som ett exempel på ovanstående frågor. Nån måste väl köpa det och ryktet borde ju gå om det är kasst tycker man.
Varsågod att använda amfetamin men det är ju trots allt en riktig pissdrog som är äckligt billig. Antagligen så har produktionen av tjack ökat lavinartat och det finns en hel del att sälja, kanske för sämre tillgång på annat. 60% är bra, det är väl i pastaform?

Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Håller med dig man vet aldrig vem det är bakom inläggen här. Enligt mig är det 4e året jag använder FS och aldrig haft problem varken blivit av med paket eller så. Men jag kör DD och sällan postgång.
Jag kör bara postgång och jag har aldrig haft problem, mitt konto är från 2022. Alla legitima användare i denna tråd har bara positivt att säga om FS4.
Citera
2025-07-27, 15:29
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfCheese
Ge bevis på detta påstående.
Läs SF Forum, finns gott om belägg från FS3-tiden.
Citera
2025-07-27, 15:32
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Läs SF Forum, finns gott om belägg från FS3-tiden.

Vet inte vad SF forum är.

Det är du som sprider lögner om oss i tråden, så bevisbördan ligger hos dig.
Att bara säga "läs xxx forum" räcker inte. Ge direktlänkar till trådar eller annan form av bevis.
Om du länkar till trådar så ska dessa dessutom innehålla BEVIS, inte bara diskussioner och/eller spekulationer.
Citera
2025-07-27, 15:39
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Varsågod att använda amfetamin men det är ju trots allt en riktig pissdrog som är äckligt billig. Antagligen så har produktionen av tjack ökat lavinartat och det finns en hel del att sälja, kanske för sämre tillgång på annat. 60% är bra, det är väl i pastaform?

Jag kör bara postgång och jag har aldrig haft problem, mitt konto är från 2022. Alla legitima användare i denna tråd har bara positivt att säga om FS4.
Kört av två vendors genom åren aldrig problem den andra är dock sjuk något med hjärtat...Vill inte outa honom här som en del horungar gör. Skriver hur dom beställer och hur breven ser ut. Riktiga idioter!!!!
Citera
2025-07-27, 15:40
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Vet inte vad SF forum är.

Det är du som sprider lögner om oss i tråden, så bevisbördan ligger hos dig.
Att bara säga "läs xxx forum" räcker inte. Ge direktlänkar till trådar eller annan form av bevis.
Om du länkar till trådar så ska dessa dessutom innehålla BEVIS, inte bara diskussioner och/eller spekulationer.
Är det inte du som vill att FS stängs ner din luffare..
Citera
2025-07-27, 15:52
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Är det inte du som vill att FS stängs ner din luffare..

Yep. Anser att det är en sämre marknad. Förklara på vilket sätt det är bevis på att jag får betalt (och av vem dessutom?) endast för att jag har en personlig åsikt.
Jag brukar supportera användare ganska ofta här i tråden och håller mig uppdaterad. Det är frustrerande när så många användare har problem med att deras insättningar försvinner hos FS4, och för att man försöker promota bättre marknader ALLTID får anklagelsen att man "får betalt" för detta.

Förklara dessutom hur jag, som blivit anklagad flera gånger att få betalt av Archetyp, fortfarande är aktiv här fortfarande. Polisen tog ju trots allt ASNT samt den Svenska moderatorn Svennen.
Menar du att jag besitter någon form av kontakt med samtliga darknet markets och deras admins? Varför är inte polisen ute efter mig i så fall? Archetyp är ju nedtagen sen ett tag tillbaka, men ändå är jag kvar här. Menar du alltså att jag nu får betalt av någon annan marknad (berätta gärna vilka) när jag t.ex. ett par sidor hjälpte en användare med hur Open KeyChain fungerar? När jag förklarar hur Kleopatra fungerar? Vad man ska tänka på när det kommer till kryptering? Eller varför inte när jag, flera gånger, repeterar att det är "flugsvamp.wtf" som är den officiella länken til- OOPS! Juste, jag har ju trots allt länkat användare rätt till flugsvamp också! Så jag får alltså betalt av både Flugsvamp, Catharsis, Moominmarket och DarkMatter? Jag är alltså anställd av allihopa samtidigt, trots att de är konkurrenter?

Min åsikt att FS4 är en sämre marknad kvarstår.
Jag kommer fortsätta promota andra marknader, men jag kommer fortfarande hjälpa andra se till att de använder rätt länkar (även till FS4) så de inte blir utsatta för phishing.

Jag förutspår att min förfrågan om bevis att jag och andra får betalt kommer bli obesvarad.
Det är inte första och absolut inte sista gången folk kommer in och skriver BS i tråden.

EDIT:
Tänker inte gå igenom alla mina 180 inlägg då jag vet att ingen av lögnarna kommer ge bevis på sina påståenden (eftersom det inte finns några), men här är iallafall de 3 senaste gångerna jag hjälpt användare med FS4-relaterade problem.

(FB) Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion.
Senast redigerad av LordOfCheese 2025-07-27 kl. 15:58.
Citera
2025-07-27, 15:55
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Yep. Anser att det är en sämre marknad. Förklara på vilket sätt det är bevis på att jag får betalt (och av vem dessutom?) endast för att jag har en personlig åsikt.
Jag brukar supportera användare ganska ofta här i tråden och håller mig uppdaterad. Det är frustrerande när så många användare har problem med att deras insättningar försvinner hos FS4, och för att man försöker promota bättre marknader ALLTID får anklagelsen att man "får betalt" för detta.

Förklara dessutom hur jag, som blivit anklagad flera gånger att få betalt av Archetyp, fortfarande är aktiv här fortfarande. Polisen tog ju trots allt ASNT samt den Svenska moderatorn Svennen.
Menar du att jag besitter någon form av kontakt med samtliga darknet markets och deras admins? Varför är inte polisen ute efter mig i så fall? Archetyp är ju nedtagen sen ett tag tillbaka, men ändå är jag kvar här. Menar du alltså att jag nu får betalt av någon annan marknad (berätta gärna vilka) när jag t.ex. ett par sidor hjälpte en användare med hur Open KeyChain fungerar? När jag förklarar hur Kleopatra fungerar? Vad man ska tänka på när det kommer till kryptering? Eller varför inte när jag, flera gånger, repeterar att det är "flugsvamp.wtf" som är den officiella länken til- OOPS! Juste, jag har ju trots allt länkat användare rätt till flugsvamp också! Så jag får alltså betalt av både Flugsvamp, Catharsis, Moominmarket och DarkMatter? Jag är alltså anställd av allihopa samtidigt, trots att de är konkurrenter?

Jag kommer fortsätta promota andra marknader, men jag kommer fortfarande hjälpa andra se till att de använder rätt länkar (även till FS4) så de inte blir utsatta för phishing.

Jag förutspår att min förfrågan om bevis att jag och andra får betalt kommer bli obesvarad.
Det är inte första och absolut inte sista gången folk kommer in och skriver BS i tråden.
Alla får tycka som dom vill men du sitter och skriver hur breven ser ut osv hur korkad är du egentligen du talar om rek mm. Vill du förstöra för andra grisen läser allt här. Åsna jävel.
Citera
2025-07-27, 16:00
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:

EDIT:
Tänker inte gå igenom alla mina 180 inlägg då jag vet att ingen av lögnarna kommer ge bevis på sina påståenden (eftersom det inte finns några), men här är iallafall de 3 senaste gångerna jag hjälpt användare med FS4-relaterade problem.

Har aldrig någonsin blivit av med en insättning dessutom skriver dom på FS4 att man enbart ska lägga in en summa man ska handla med inte mer. Att folk använder pushing länkar är deras fel dom är för lata för att orka lära sig.
Citera
2025-07-27, 16:00
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Alla får tycka som dom vill men du sitter och skriver hur breven ser ut osv hur korkad är du egentligen du talar om rek mm. Vill du förstöra för andra grisen läser allt här. Åsna jävel.

Polisen vet redan hur postgången ser ut.
Dessutom skrev jag klart och tydligt att det endast var en gissning (skrev till och med OM JAG FÅR GISSA).
Snacka om att gripa efter halmstrån.

Intressant att personangrepp direkt är din go-to när du får lite mottryck.
Citera
2025-07-27, 16:05
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Polisen vet redan hur postgången ser ut.
Dessutom skrev jag klart och tydligt att det endast var en gissning (skrev till och med OM JAG FÅR GISSA).
Snacka om att gripa efter halmstrån.

Intressant att personangrepp direkt är din go-to när du får lite mottryck.
Jaja gör vad fan du vill kan inte hindra dig men snälla du var försiktig varför hjälpa grisarna. Folk vill handla på darkweb och låt dom.

Konstigt också att jag aldrig haft problem med FS...
Citera
2025-07-27, 16:08
Medlem
LordOfCheeses avatar
Citat:
Jaja gör vad fan du vill kan inte hindra dig men snälla du var försiktig varför hjälpa grisarna. Folk vill handla på darkweb och låt dom.

Varför tror du att jag nästan dagligen är aktiv här?
Finns det någon annan än jag som lika aktivt hjälper folk med hur man får åtkomst till DNMs i den här tråden?

ANVÄND HJÄRNAN innan du skriver dina inlägg. Det börjar bli pinsamt att svara dig.
Citera
2025-07-27, 16:12
Avstängd
ApanAbdullas avatar
Citat:
Varför tror du att jag nästan dagligen är aktiv här?
Finns det någon annan än jag som lika aktivt hjälper folk med hur man får åtkomst till DNMs i den här tråden?

ANVÄND HJÄRNAN innan du skriver dina inlägg. Det börjar bli pinsamt att svara dig.
Lugnt gör som du vill. Men sluta snacka om brev osv det är det enda jag menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in