Citat:
Ursprungligen postat av
ApanAbdulla
Är det inte du som vill att FS stängs ner din luffare..
Yep. Anser att det är en sämre marknad. Förklara på vilket sätt det är bevis på att jag får betalt (och av vem dessutom?) endast för att jag har en personlig åsikt.
Jag brukar supportera användare ganska ofta här i tråden och håller mig uppdaterad. Det är frustrerande när så många användare har problem med att deras insättningar försvinner hos FS4, och för att man försöker promota bättre marknader ALLTID får anklagelsen att man "får betalt" för detta.
Förklara dessutom hur jag, som blivit anklagad flera gånger att få betalt av Archetyp, fortfarande är aktiv här fortfarande. Polisen tog ju trots allt ASNT samt den Svenska moderatorn Svennen.
Menar du att jag besitter någon form av kontakt med samtliga darknet markets och deras admins? Varför är inte polisen ute efter mig i så fall? Archetyp är ju nedtagen sen ett tag tillbaka, men ändå är jag kvar här. Menar du alltså att jag nu får betalt av någon annan marknad (berätta gärna vilka) när jag t.ex. ett par sidor hjälpte en användare med hur Open KeyChain fungerar? När jag förklarar hur Kleopatra fungerar? Vad man ska tänka på när det kommer till kryptering? Eller varför inte när jag, flera gånger, repeterar att det är "flugsvamp.wtf" som är den officiella länken til- OOPS! Juste, jag har ju trots allt länkat användare rätt till flugsvamp också! Så jag får alltså betalt av både Flugsvamp, Catharsis, Moominmarket och DarkMatter? Jag är alltså anställd av allihopa samtidigt, trots att de är konkurrenter?
Min åsikt att FS4 är en sämre marknad kvarstår.
Jag kommer fortsätta promota andra marknader, men jag kommer fortfarande hjälpa andra se till att de använder rätt länkar (även till FS4) så de inte blir utsatta för phishing.
Jag förutspår att min förfrågan om bevis att jag och andra får betalt kommer bli obesvarad.
Det är inte första och absolut inte sista gången folk kommer in och skriver BS i tråden.
EDIT:
Tänker inte gå igenom alla mina 180 inlägg då jag vet att ingen av lögnarna kommer ge bevis på sina påståenden (eftersom det inte finns några), men här är iallafall de 3 senaste gångerna jag hjälpt användare med FS4-relaterade problem.
(FB) Drogmarknader på Darknet, allmän diskussion.