2023-09-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetgroda
funderar på att lägga en order på lsd men är nojjig om posten ni vet. lsd varken luktar eller tar plats, så borde la inte märkas??

Ojojoj om du är osäker för att köpa några blotters som oftast är millimeter i storlek och nojjar så kanske du borde tänka om...

Folk köper hekton och kilon av riktigt knark (heroin, amfetamin, benso, hasch/weed, etc) via darknet utan problem. Mycket av detta knark stinker och tar mycket plats men folk tvekar inte.
... sen har vi dig som är orolig över lite LSD :P

Jag har köpt flera personliga mängder (dvs 5g - 28g) weed och hasch de senaste månaderna.
Genom åren (sen Silk Road 1 - 2011 - var min första marknad jag köpte från) har jag beställt massor med annat. Amfetamin, LSD (och liknande), svamp, MDMA (och liknande, som MDA) och sitter trots mer än 10+ år av onlineköp av knark och leker helpdesk agent i denna tråd utan ett enda brev eller samtal från polisen.

Jag tror lapparna LSD du är sugen på kommer fram utan problem.
Köp från en pålitlig säljare.
Kan inte ge tips på säljare dock för det är emot reglerna, men för att hitta bra säljare rekommenderar jag Archetyps forum, och kika på sektionen för "säljartrådar", och kolla på några av dom säljartrådarna som har mest inlägg. Läs dom senaste inläggen för att se så säljaren inte har några leveransproblem för tillfället bara.

Även om du ska köpa från FS4 så rekommenderar jag att använda Archetyps förum för att hitta bra säljare, då många av säljarna på Archetyp också finns på FS4.

(med säljartrådar menar jag alltså säljarens egna tråd där folk får komma in och kommentera och lämna reviews på sina ordrar)
Senast redigerad av Dsfarfeg 2023-09-13 kl. 20:38.
Citera
2023-09-13, 23:35
Citat:
Ursprungligen postat av ajjram
Ligger uppe nu. Inge mer strul.
Hittar inte länk
Citera
2023-09-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Hittar inte länk

Flugsvamp.wtf
Citera
2023-09-14, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av Dsfarfeg
Flugsvamp.wtf
Kommer inget
Citera
2023-09-14, 00:57
Citat:
Flugsvamp.wtf
Detta kmr upp
http://fs4is7zrzcubrrfkhrx4miywpx3l5...6gvvqyd.onion/
Citera
2023-09-14, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Detta kmr upp
http://fs4is7zrzcubrrfkhrx4miywpx3l5...6gvvqyd.onion/

Exakt.
Om du inte vet vad du ska göra med en onion-länk så är nog detta inget för dig...

Darknet markets ligger inte på "vanliga" internet (AKA "Clearnet").
Det kallas "Darknet" av en anledning. För att det är den mörka undersidan av internet. Här hittar du pedofiler och barnporr, knark, lönnmördare, snuff (mordporr), stulna kreditkort, hacker-for-hire, och så vidare.

Det finns flera olika versioner av darknet, den vanligaste/mer kända är "The Onion Router" (AKA "TOR").
Ett annat exempel är I2P.

Du måste vara inne på TOR-nätverket för att gå in på en onion-länk.

EDIT:
Verkar som att Flugsvamp ligger nere igen. Lär nog komma upp inom några minuter till timmar.
Senast redigerad av Dsfarfeg 2023-09-14 kl. 02:00.
Citera
2023-09-14, 06:28
Citat:
Exakt.
Om du inte vet vad du ska göra med en onion-länk så är nog detta inget för dig...

Darknet markets ligger inte på "vanliga" internet (AKA "Clearnet").
Det kallas "Darknet" av en anledning. För att det är den mörka undersidan av internet. Här hittar du pedofiler och barnporr, knark, lönnmördare, snuff (mordporr), stulna kreditkort, hacker-for-hire, och så vidare.

Det finns flera olika versioner av darknet, den vanligaste/mer kända är "The Onion Router" (AKA "TOR").
Ett annat exempel är I2P.

Du måste vara inne på TOR-nätverket för att gå in på en onion-länk.

EDIT:
Verkar som att Flugsvamp ligger nere igen. Lär nog komma upp inom några minuter till timmar.
Lol , jag trodde de va flugsvamps nya sida de hade en för ett tag sedan som de tog bort och man kunde gå in på vanligt nät men då fattar jag tack ..
Citera
2023-09-14, 20:16
Medlem
När min vän försöker logga på fs via sin mobil kommer hen inte in, som hen annars alltid har gjort. Men via personens dator kommer hen in utan problem. På fs alltså.
Märkligt ändå.
Citera
2023-09-14, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kex.1
När min vän försöker logga på fs via sin mobil kommer hen inte in, som hen annars alltid har gjort. Men via personens dator kommer hen in utan problem. På fs alltså.
Märkligt ändå.

Kycklingar och andra Fjäderfän är helt enkelt inte lämpade för mänsklig teknologi.
Citera
2023-09-14, 21:34
Medlem
Går bra nu för nyregistrerade användare. Not. Brukar annars vara den bästa produkten istället för kunden.

Gjorde själv en beställning efter en husis och den anlände inte, små pengar i sjön men trots det irriterande. Synd vi flashbackare inte får ha en diskussion kring det som är viktigt, just säljare.
Poängen med inlägget? Ptjaa.ja vete fan. Gör som ni vill.
Citera
2023-09-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgViking
Går bra nu för nyregistrerade användare. Not. Brukar annars vara den bästa produkten istället för kunden.

Gjorde själv en beställning efter en husis och den anlände inte, små pengar i sjön men trots det irriterande. Synd vi flashbackare inte får ha en diskussion kring det som är viktigt, just säljare.
Poängen med inlägget? Ptjaa.ja vete fan. Gör som ni vill.
Vad exakt menar du?
Citera
2023-09-14, 22:32
Medlem
Det finns två sidor av ett mynt. Ena sidan, polisiär närvara som inte kan klura ut hur man reggar sig på ett konto. Samma närvaro som inte kan läsa enkla instruktioner hur man reggar sig för att komma i kontakt med säljare. Är du/ni dumma i huvudet som undrar ”vad jag menar”?

2. Folk som har svensk läsförståelse och inte frågar om hjälp med bagateller. Svara mig inte ens. Mitt förra inlägg är inte menat för nya/oförstående. Mod bör se över tråden och göra sitt. Varsegod ditt dum huvud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in