2023-06-09, 16:31
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjobbigt98988
La min första beställning någonsin förra veckan tisdag kväll. Postades onsdag, har inte dykt upp ännu. Vad är oddsen av att det fortfarande dyker upp? Bor nordligt upp i landet, dessutom har det varit röda dagar. Borde jag öppna en dispyt med vendorn?
Kommer nästa vecka garanterat håll ut och vänta. Om det är en bra vendor du handlar av med bra omdöme samt stealth så kommer det garanterat. Ha det gott.
Citera
2023-06-10, 13:34
Medlem
HarryHurtigs avatar
Är flugsvamp nere eller är det bara för mig det inte funkar?
Citera
2023-06-10, 19:56
Bannlyst
Någon som betalat med Apple Pay för att köpa xmr? Tänker på -

https://localmonero.co/ad/buy-monero...1-2ecec160c745

Vad får han jag köper av för info?
Mitt namn? Andra uppgifter såsom kortnummer etc?
Tack på förhand
Citera
2023-06-10, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Kommer nästa vecka garanterat håll ut och vänta. Om det är en bra vendor du handlar av med bra omdöme samt stealth så kommer det garanterat. Ha det gott.
Det jag hoppas på! Kanske lite väl ivrig och exalterad. Försökt att välja en bra vendor genom researching. Troligtvis någon på postnord som somnat bakig spakarna.
Citera
2023-06-11, 11:12
Medlem
Märkligt. Använt mitt konto på archetype runt ett år utan problem. Gjort flertalet order och inga konstigheter. Aldrig varit inblandad i ngt struligt. Plötsligt står mitt account som banned när jag ska logga in. Förstår Nada Skapade nytt konto och har tillskrivet dem och väntar svar. Hoppas få igång mitt vanliga. Inga pengar att tala om mem gillar mitt konto och de kontakter jag skapat. Ngn som varit med om samma? Förslag?
Citera
2023-06-12, 03:16
Medlem
Tror det är nått skumt på gång två av mina konton flugsvamp o ett annat är också "fruset" Man kan logga in men inga transaktioner raggade eller pengar där och man kan inte klaga eller bugg anmäla?
Citera
2023-06-12, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryHurtig
samma va nere förra veckan en dag kom tillbaka nere igen kan komma in med mitt konto är nollat inga transaktioner inga insättningar inga köp raggade Nada man kan inte ens buggreporta
Citera
2023-06-12, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bewings-hatt
Märkligt. Använt mitt konto på archetype runt ett år utan problem. Gjort flertalet order och inga konstigheter. Aldrig varit inblandad i ngt struligt. Plötsligt står mitt account som banned när jag ska logga in. Förstår Nada Skapade nytt konto och har tillskrivet dem och väntar svar. Hoppas få igång mitt vanliga. Inga pengar att tala om mem gillar mitt konto och de kontakter jag skapat. Ngn som varit med om samma? Förslag?
Svarar mig själv de har meddelat att de haft en incident och bannat ett stort antal "misstänkta" konton. Mitt verkar följt med. De bad mig utföra viss verifiering och ska sannolikt öppna det igen. Kan hålla er uppdaterade.
Citera
2023-06-12, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bewings-hatt
Svarar mig själv de har meddelat att de haft en incident och bannat ett stort antal "misstänkta" konton. Mitt verkar följt med. De bad mig utföra viss verifiering och ska sannolikt öppna det igen. Kan hålla er uppdaterade.

Bra, det löser sig nog. Har aldrig sett en market sida på darknet som sköts så bra som Archetyp.cc och den har funnits i 3 år eller snart 3 år, inte vanligt men skulle jag satsa pengar så stängs den nog i år men det hoppas jag inte. Finns det nån annan market som varit öppen så länge?
Senast redigerad av CubanLinks 2023-06-12 kl. 10:32.
Citera
2023-06-12, 19:33
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Bra, det löser sig nog. Har aldrig sett en market sida på darknet som sköts så bra som Archetyp.cc och den har funnits i 3 år eller snart 3 år, inte vanligt men skulle jag satsa pengar så stängs den nog i år men det hoppas jag inte. Finns det nån annan market som varit öppen så länge?

Bohemia har väl varit igång hyfsat länge också. Tormarket är för närvarande nere men kommer möjligtvis tillbaka snart och då har de varit med överlägset längst i gemet (typ 10 år tror jag).
Citera
2023-06-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Kör på localcoinswap enkelt och med swish sedan skickar du vidare till flugsvamp eller Archer. Riktigt lätt ha det gott.

Funkar det bra för dig att sätta in pengar på fs? Jag har testar tre överföringar nu och inget har kommit fram. Fattar inte vad som händer
Citera
2023-06-12, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryHurtig

Strular för mig med. Gjorde en stor insättning förra veckan som inte kom fram. Testade sedan två små insättningar som inte heller kom fram. Har skrivit till flugsvamp men inget svar än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in