Citat:
Ursprungligen postat av
FridayThirteen02
Ingen har väl ifrågasatt att dessa aktiviteter sker?
Du skrev ju tidigare att det inte var inom ramen för vad du ägnar dig åt, så då är det väl inte så konstigt att man undrar hur du helt plötsligt kan göra så självklara påståenden?
Inte en enda kvinna jag själv frågat i mitt stora nätverk har uttryckt önskningar om att bli gangbanged. Ett par stycken kan på sin höjd tänka sig två män.
Utan att outa mig själv för mycket så kan jag säga att jag diskuterat detta ämne på olika nivåer med människor över hela Sverige - vänner såväl som bekanta och främlingar - under flera år, privat och professionellt. Har alltså kommit i kontakt med olika kvinnor som varit med om gangbangs och det vanligaste är antingen utsvävande sexliv pga tidigare sexuella trauman eller partner som är drivande. Totalt två kvinnor har haft ett okomplicerat förhållande till sex och upplevt att de känt sig trygga och inte gjort något mot sin vilja eller av destruktiva drivkrafter.
Avslutningsvis - den som är på väg att delta i en gangbang med en tjej/kvinna som behöver dricka stora mängder alkohol (dvs inte salongsberusning) för att ens våga… man är en riktigt empatilös jäkel ifall man inte stannar upp och inser att något är fel.
Det finns gott om kvinnor som vill ha gangbangs, bara att svänga förbi BodyContact om du vill se alla kontaktannonser.
Att de har psykologiska problem är en självklarhet. Det går emot vår biologi samt evolution att vara med i sådana tillställningar. Det gäller främst för kvinnorna, då deras parningsstrategi innefattar mer integritet jämfört med män, men också männen som är med. Är dem dessutom ett par och det är mannens ide att hon ska köra ett ganbang är han en helt störd super-cuck.