2021-10-30, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
Gäng våldtäkter är inte ovanliga bland svenskar. Man anordnar träffar där likasinnade kan utöva sadistiska sexorgier tillsammans.
Här kan vi läsa om fenomenen.
(FB) Körskollärare åtalas för gangbangs; våldtäkter, grovt koppleri 2002-2013, 9/10 -13

Inte ovanliga? Du fick gå tillbaka till 2002 tydligen för att hitta ett fall.
Citera
2021-10-30, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Tror hon heter Johanna

Det är helt fel så häng inte ut någon som heter det nu
Citera
2021-10-30, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Missbrukare?

Nej det är hon inte.
Citera
2021-10-30, 11:35
Medlem
BasedChads avatar
Gruppsex alltså, som sedan blir en ånger-våldtäkt?

Samtyckeslagarna är helt störda i detta land.

Men PSA: Kör en brud ett Gangbang är det troligtvis något fel på henne. Och det är nog något fel på männen också, vem fan delar på en brud med 10 andra?

Störda allihop, vidrigt pack.
Citera
2021-10-30, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasedChad

Men PSA: Kör en brud ett Gangbang är det troligtvis något fel på henne. Och det är nog något fel på männen också, vem fan delar på en brud med 10 andra?

Håll i hästarna nu, vi har INGEN aning om det var så eller hur?? Det enda vi vet att tjejen hade ett förhållande med en av gärningsmännen, att det finns film på händelsen, att hon var i ett för berusat tillstånd för att kunna ta sig därifrån och att åklagare bedömt det som grov våldtäkt utifrån informationen man kan se på bilder och filmer. Sen kan ni spekulera vad detta var egentligen från början men att skriva och i princip slå fast att det var samtycke från början som blev en ånger-våldtäkt är lite magstarkt i nuläget.
Citera
2021-10-30, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ran-2010
Det är helt fel så häng inte ut någon som heter det nu
Helt rätt, häng inte ut oskyldigt folk!
Kan du bekräfta att hon varit på en gruppsex träff som spårat ur?
Citera
2021-10-30, 11:50
Medlem
Troians avatar
Citat:

Rubriceringen är misstänkt våldtäkt. Att ångra sig efter sex är inte våldtäkt.
Citera
2021-10-30, 11:56
Medlem
BasedChads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ran-2010
Håll i hästarna nu, vi har INGEN aning om det var så eller hur?? Det enda vi vet att tjejen hade ett förhållande med en av gärningsmännen, att det finns film på händelsen, att hon var i ett för berusat tillstånd för att kunna ta sig därifrån och att åklagare bedömt det som grov våldtäkt utifrån informationen man kan se på bilder och filmer. Sen kan ni spekulera vad detta var egentligen från början men att skriva och i princip slå fast att det var samtycke från början som blev en ånger-våldtäkt är lite magstarkt i nuläget.
Att det finns film, samt att hon hade relation med en av GM talar inte direkt för att det skulle vara en våldtäkt.

Jag utgår endast från vad majoriteten av dessa fall är.

Jag utgår också från: oskyldiga tills motsatsen bevisas (vilket dock inte gäller i samtyckesmål, då är det tvärtom, vilket är sjukt).
Citera
2021-10-30, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utsikten15
Helt rätt, häng inte ut oskyldigt folk!
Kan du bekräfta att hon varit på en gruppsex träff som spårat ur?

Kan varken bekräfta eller dementera det, hela den saken är lite för sjuk för mina preferenser så jag valde vad jag ville höra och frågade inte hur det kom sig eller hur denna brokiga skara var på samma plats vid detta tillfälle eller vilken roll pojkvännen spelat i att lura eller inte lura. Men det jag vet att han har använt nätet som en plattform att smutskasta henne och att han skall ha gjort sig skyldig till förtal då han lagt ut massa lögner och i princip stalking i någon form därav har hon fått kontaktförbud mot honom som jag förstått det. Och tydligen har han haft ett sånt beteende förr mot andra tjejer.
Citera
2021-10-30, 12:02
Medlem
BasedChads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Rubriceringen är misstänkt våldtäkt. Att ångra sig efter sex är inte våldtäkt.
Spelar ingen roll, när en kvinna har trotsat den hypergama regeln skapar det enorma känslor av b.la ånger. Detta kopplat med deras solipsistiska natur gör att en anmälan mycket väl kan mynna ut, dessutom med falska uppgifter.

Tack vare gynocentrismen i Sverige, där allt från samtyckeslagar till bevisvärdering byggts upp för att gynna kvinnor i våldtäksmål, sitter nu massa oskyldiga inne för "våldtäkt".

Missta mig inte, våldtäkt är ett hemskt brott för en kvinna att uppleva, som nämnts i första stycket. Vilket gör det tråkigt att brottet kan förminskas så lätt genom allt från falska anmälningar om våldtäkt till "tjatsex".
Citera
2021-10-30, 12:10
Medlem
henki420s avatar
Antar att det dracks alkohol för att lätta upp stämningen. Kvinnan fick i sig lite för mycket och slocknar. Oavsett lagstiftningen måste en vuxen människa förstå att man inte har sex med någon som inte är vid medvetande.
Citera
2021-10-30, 12:14
Medlem
Citat:
Att det finns film, samt att hon hade relation med en av GM talar inte direkt för att det skulle vara en våldtäkt.

Jag utgår endast från vad majoriteten av dessa fall är.

Jag utgår också från: oskyldiga tills motsatsen bevisas (vilket dock inte gäller i samtyckesmål, då är det tvärtom, vilket är sjukt).

Respekterar verkligen att du anser att man är oskyldig till motsatsen bevisas, men ge tjejen en ärlig chans också. Många har redan bestämt sig för att folk är skyldig så fort en tråd startas här, därav respekt till dig för att du inte gör likadant men jag förväntar mig att du behandlar tjejen på samma sätt då och inte uttrycker dig som att hon varit med på det och sedan känt skuld och ångrat sig som lett till en falsk anmälan. Visa båda sidor samma respekt. Det som hamnar här följer dom i livet sedan när dom blir uthängd med namn, då är det onödigt att skriva att han/hon är skyldig till vissa saker när vi inte har rena fakta på bordet av händelsen. Vänta till FUP kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in