2021-10-29, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Finns isf redan en tråd om honom här på flashback från 2018 då han var misstänkt för att ha försökt köpa sexuella tjänster
(FB) Regionrådet Henrik Olofsson, Bollnäs misstänkt för försök att köpa sexuella tjänster

Ränderna går visst aldrig ur...
Citera
2021-10-29, 21:58
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatBitch
Tänkte exakt samma när jag såg alla bilder med barnen. Han framstår ju annars som en bra och engagerad pappa.
Ja, av bilderna att döma är det den sidan han vill visa upp.
Undrar hur många "normala" män som skulle kunna genomföra en gruppvåldtäkt mot en kvinna.
Citera
2021-10-29, 22:01
Medlem
Citat:
Finns isf redan en tråd om honom här på flashback från 2018 då han var misstänkt för att ha försökt köpa sexuella tjänster
(FB) Regionrådet Henrik Olofsson, Bollnäs misstänkt för försök att köpa sexuella tjänster

I den trådstarten står att läsa:

”Nu uppmanar Sjukvårdspartiets ordförande Stig Zettlin de båda brottsmisstänkta politikerna att avgå.

– Jag kommer att agera och uppmana de här personerna att lämna sina uppdrag i offentligheten och partiet. De här personerna som är inblandade i dessa brottsmisstankar måste dra sig tillbaka, säger Stig Zettlin”

Mycket märkligt hur HO ändå kunde bli ordförande!
Citera
2021-10-29, 22:02
Medlem
Kolla vad grisigt, antagligen detta dom snackar om!

https://www.bildtagg.se/bild/iffum5yfnb1pm3p6cauwcy7
Citera
2021-10-29, 22:03
Medlem
panzertaxs avatar
Hahahahha WTF! På riktigt är det samma HO som från den andra tråden?! Herrejösses! Är verkligen bredbandet så dåligt i dalarna så klassisk porrsurf inte räcker?
Citera
2021-10-29, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RabiatBitch
I den trådstarten står att läsa:

”Nu uppmanar Sjukvårdspartiets ordförande Stig Zettlin de båda brottsmisstänkta politikerna att avgå.

– Jag kommer att agera och uppmana de här personerna att lämna sina uppdrag i offentligheten och partiet. De här personerna som är inblandade i dessa brottsmisstankar måste dra sig tillbaka, säger Stig Zettlin”

Mycket märkligt hur HO ändå kunde bli ordförande!

Han vart inte dömd.
Han var redan då regionråd i opposition i Region Gävleborg, vilket han är fortfarande. Man kan vel säga att sjukvårdspartiet i Gävleborg, inte direkt kända för att ha den bästa kollen, de har haft många stridigheter, och konstiga människor där genom åren.
Citera
2021-10-29, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Hur gammal är offret, mycket yngre än förövarna?

Hon är vuxen och mer därtill, äldre än en misstänkt men yngre än 50 åringen.
Citera
2021-10-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Enligt uppgift så är den misstänkte politikern en kritvit svenne. Om det visar sig stämma, ja då dör nog denna tråd tämligen fort...
Garanterat är i varje fall att alternativ media inte skriver en rad om det.
Dom skriver ju bara om det handlar om vänsterpolitiker och invandrare i negativa tongångar.
Citera
2021-10-29, 22:16
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Inte penetration kanske? Gruppvåldtäkt låter liksom smaskigare för tabloiderna. Och alla rasister här önskar så innerligt att det handlar om en regelrätt svart gangbang.

Sveriges lagar är också hårdare definierade av våldtäkt än andra länders. Du fattar nog vad jag menar när dom väl faller.

Penetration gäller med fingrar och föremål också.
Citera
2021-10-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ran-2010
Hon är vuxen och mer därtill, äldre än en misstänkt men yngre än 50 åringen.
Mellan 37 och 49 då!
Citera
2021-10-29, 22:23
Medlem
Citat:
Han är extremt generös att lägga ut bilder på sig själv och sitt liv på fb, det tackar vi för. Han verkar gilla sig själv och sitt utseende väldigt mycket. Riktig linslus.

Far till en son och en dotter. Undrar hur en sån man tänker när han uppfostrar sina barn. Kan en sån man vilja att ens son blir lik sin pappa, en våldtäktsman? Kan en sån man vilja att ens dotter utnyttjas grovt av flera män? Bli behandlad som en köttslamsa? Fy vad vidrigt!

Kan ni inte lägga ut skärmdump på Robin A så man vet vem grisen är?
Citera
2021-10-29, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ran-2010
För att jag är inte helt säker på att det är den politikern jag fått uppfattning om, kollade hans facebook och han var från en ort jag inte hört talas om. MEN som sagt, man kan ju ringa Mora tingsrätt och kolla till veckan så får man ett säkert namn på denne person också.

Man har byggt upp ett case under några månader, vad jag vet så är det någon som suttit häktad eller anhållen tidigare också för att kunna beslagta och samla in bevis.

Detta har inget att göra med någon politiker från värmland enligt mina uppgifter, det där är nog ett helt annat brott

Den häktade S-politikern Polit*n är från Filipstad.
Läs den andra tråden så fattar du att det är samma snubbe från Philliperna eller något sånt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in