2023-01-08, 21:53
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
Identifierar mig inte med de socioekonomiska markörerna som det bollas med i tråden, men spelar padel hyfsat regelbundet. 3-4 ggr/månad. Enda skälet är att det är jäkligt kul.

Har du märkt om intresset har minskat där du spelar?

Lättare att få tider än förut?

Lägre priser än förut?

LL
Citera
2023-01-09, 11:45
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Har du märkt om intresset har minskat där du spelar?

Lättare att få tider än förut?

Lägre priser än förut?

LL

Viss minskning, kanske, men beror nog mycket på tiden på dygnet och veckodagen. Spelar själv söndag kväll, och då är det nog fortfarande fullt i hallen.

Men då jag undantagsvis spelat andra tider har jag ibland tyckt att det varit väldigt tomt i jämförelse med motsvarande klockslag och veckodag under coronan.

Priserna har - tror jag - inte sänkts i de två hallar jag spelat i.
Citera
2023-01-09, 12:05
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
Viss minskning, kanske, men beror nog mycket på tiden på dygnet och veckodagen. Spelar själv söndag kväll, och då är det nog fortfarande fullt i hallen.

Men då jag undantagsvis spelat andra tider har jag ibland tyckt att det varit väldigt tomt i jämförelse med motsvarande klockslag och veckodag under coronan.

Priserna har - tror jag - inte sänkts i de två hallar jag spelat i.

Som jag trodde, folk verkar ha svårt att få till spel under "arbetstid" efter coronan, men spelar gärna på fritiden.

Hallarna i storstäderna lär klara sig ändå!

LL
Citera
2023-01-09, 15:38
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Som jag trodde, folk verkar ha svårt att få till spel under "arbetstid" efter coronan, men spelar gärna på fritiden.

Hallarna i storstäderna lär klara sig ändå!

LL

Jo, å andra sidan finns det ofta rätt många hallar just där. Uppvärmningskostnaderna har knappast varit att leka med för många hallar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in