Citat:
Ursprungligen postat av
Orkanuz
Jag stör mig något helt orimligt mycket på att det stavas paDel men uttalas paDDel.
Finns säkert någon förklaring men det spelar ingen som helst roll. Hela sporten är så sjukt fjantig och störig men att tillochmed namnet är så cp ger mig fan psykiska fel.
PADEL ÄR EN CP-SPORT!
För övrigt är det bara medelålders vita män som kör denna fjantsport. Har några kollegor som sysslar med denna idioti.
Hahaha

Fan bästa inlägget jag läst på Flashback, kunde inte sagt det bättre själv!
Jag kan bara tolka den kollektiva paDDelpsykosen som inträffade för något år sedan som ett uttryck för folks flcokmentalitet. Helt jävla efterblivet, vem vill associera sig med nåt som är SÅÅ jävla hajpat och svenssontrendigt?! Det är ju bara pinsamt. Hade hellre börjat med kulstötning eller käpphästridning än att dras med i paDDelpyskosen.
Skönt som fan att skiten börjat gå åt helvete nu iallafall, njuter varenda gång jag läser att ytterligare 10 paddelhallar gått i konkurs. Kan tänka mig att paddelmongona står där med gapande käft och säger "Vi såg det inte komma"
Om bara övriga överhajpade spporter kunde gå samma öde tillmötes.. t.ex. fotboll. Jävla klappmongosport det med.