2021-10-26, 22:06
Medlem
Hegamons avatar
Dessa som håller på med racksporten padel, aldrig träffat någon? Är det medelklass, arbetare eller wt? Tacky medelklass skulle jag anta.

Mera seriöst måste det vara social medelklass och i smittotider är det inne? Ta på ett par grova kängor och ut och spring är mitt råd till dessa. Padel det är samma som tennis eller badminton enligt mig.

Vad är dessa för individer enligt dig som håller på med PADEL?
Citera
2021-10-26, 22:08
Medlem
TheJackets avatar
Alla f.d elitidrottare håller på med padel. Sen är det väl deras familjer och deras kompisar
Citera
2021-10-26, 22:12
Medlem
Asmodeusvults avatar
Fredrik Wikingson och Axel Schulman-typer och ett visst urval av de som förr sprang omkring med innebandyklubba vid 30-års ålder.
Citera
2021-10-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Dessa som håller på med racksporten padel, aldrig träffat någon? Är det medelklass, arbetare eller wt? Tacky medelklass skulle jag anta.

Mera seriöst måste det vara social medelklass och i smittotider är det inne? Ta på ett par grova kängor och ut och spring är mitt råd till dessa. Padel det är samma som tennis eller badminton enligt mig.

Det är en korsning mellan tennis och squash. Fördelen är att nybörjare kan spela med avancerade spelare, utan att behöva förlora. I motsats till tennis.
Citera
2021-10-26, 22:20
Bannlyst
Citat:

Alla systemarkitekter/förvaltare mellan 30-40.

Dom har 8k i friskvårdsbidrag. Hälsenan drar dom i Padel och så linkar dom omkring under sommaren på golfbanan.
Senast redigerad av RandomSvenskDude 2021-10-26 kl. 22:28.
Citera
2021-10-26, 22:29
Medlem
Kaffe latte mellanchefer som bär rosa skjorta o gröna shorts på sommaren..
Citera
2021-10-26, 22:32
Medlem
revodnebs avatar
Citat:

Jag kommer nog aldrig att förstå mig på dessa, padel, vem behöver det liksom? Om man inte är en kanotist.
Citera
2021-10-26, 22:32
Bannlyst
Kör beggad Suv-Porsche eller Audi A6 -20/21

Allt med bi-turbo flyger.
Citera
2021-10-26, 22:33
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:

Som alltid är det WT-folk som följer strömmen. Inte kan de komma på något annat eller vara originella.
Citera
2021-10-26, 22:37
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag kommer nog aldrig att förstå mig på dessa, padel, vem behöver det liksom? Om man inte är en kanotist.

Det är till och med populärt på landsbygden. Titta där, en paddelhall! Fuck, helvete, jag ska massmörda några padel-användare i veckan. Avlossa mycket skott i en padelhall i veckan. You read about it.

Okej, möjligen jag hamnar i en sådan här hall. Men jag blir arg bara på namnet "padel". Inte min idrott, jag vill ha grövre saker, att utföra på min fritid. Jag spelade squashs några gånger och det var faktiskt kul.
Senast redigerad av Hegamon 2021-10-26 kl. 23:20.
Citera
2021-10-26, 22:53
Medlem
Jag stör mig något helt orimligt mycket på att det stavas paDel men uttalas paDDel.
Finns säkert någon förklaring men det spelar ingen som helst roll. Hela sporten är så sjukt fjantig och störig men att tillochmed namnet är så cp ger mig fan psykiska fel.

PADEL ÄR EN CP-SPORT!

För övrigt är det bara medelålders vita män som kör denna fjantsport. Har några kollegor som sysslar med denna idioti.
Citera
2021-10-26, 22:56
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Det är till och med populärt på landsbygden. Titta där, en paddelhall! Fuck och dra åt helvete, jag ska massmörda några padel-användare i veckan. Avlossa mycket skott i en padelhall i veckan. You red about it.

Okej, möjligen jag hamnar i en sådan här hall. Men jag blir arg bara på namnet "padel". Inte min idrott, jag vill ha grövre saker, att utföra på min fritid. Jag spelade squashs några gånger och det var faktiskt kul.

Vi är nog utanför "vår tid". Padel - trams!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in