2021-10-25, 07:03
Utgivningsbevis är journalistik och tåler granskning. Vad vet vi om DUMPEN.se och journalisten Sara Nilsson från Hyllstofta Klippan kommun?
Uppväxt, bakgrund, utbildning, jobb, inkomst, boende, pojkvän/familjeförhållanden, framtidsplaner, mående, journalistik och medarbetare, politik, sponsorer, sociala sammanhang och medier som Kik, Twitter, Facebook m.m.

I takt med att Nilsson gör succé och blir ansiktet utåt i pedofiljakt undrar vi vad ni allmänheten vet och kan bidra med, kanske särskilt ni som känner eller sett henne eller vet vem hon är. Saklig information och diskussion.
Vad vet vi om henne och hur går snacket i Skåne och runt kommunerna Perstorp och Klippan om henne och DUMPEN.se?
Citera
2021-10-25, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxholmaren
Utgivningsbevis är journalistik och tåler granskning. Vad vet vi om DUMPEN.se och journalisten Sara Nilsson från Hyllstofta Klippan kommun?
Uppväxt, bakgrund, utbildning, jobb, inkomst, boende, pojkvän/familjeförhållanden, framtidsplaner, mående, journalistik och medarbetare, politik, sponsorer, sociala sammanhang och medier som Kik, Twitter, Facebook m.m.

I takt med att Nilsson gör succé och blir ansiktet utåt i pedofiljakt undrar vi vad ni allmänheten vet och kan bidra med, kanske särskilt ni som känner eller sett henne eller vet vem hon är. Saklig information och diskussion.
Vad vet vi om henne och hur går snacket i Skåne och runt kommunerna Perstorp och Klippan om henne och DUMPEN.se?

Skulle vara intressant om någon hade tillgång till vad hon är dömd för. Hon förekommer på Mr. Koll och Lexbase för flera brottmål.
Citera
2021-10-25, 08:09
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Skulle vara intressant om någon hade tillgång till vad hon är dömd för. Hon förekommer på Mr. Koll och Lexbase för flera brottmål.

Betyder troligen att hon varit vittne. Alla loggas på mr koll, oavsett din ”roll” i det hela. Du kan ha varit vittne, målsägande eller åtalad.
Citera
2021-10-25, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Betyder troligen att hon varit vittne. Alla loggas på mr koll, oavsett din ”roll” i det hela. Du kan ha varit vittne, målsägande eller åtalad.

Även när det står såhär?

"Sara är åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Minst tre målnummer avser brottmål där Sara åtalats vid en eller flera domstolsinstanser."
Citera
2021-10-25, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showdown

Hon står som åtalad på alla punkter. Har läst stämningsansökningarna. Hon är ej vittne eller målsägande. Hon är tilltalad/åtalad.
Citera
2021-10-25, 09:39
Medlem
AxelLambertzOhmans avatar
Ett antal fall av grov olovlig körning, ett fall av drograttfylla (2018) och ett fall av narkotikabrott (5.92 g amfetamin, 2018).
Citera
2021-10-25, 11:30
Medlem
Mr.Berits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelLambertzOhman
Ett antal fall av grov olovlig körning, ett fall av drograttfylla (2018) och ett fall av narkotikabrott (5.92 g amfetamin, 2018).

Ja... Att peka ut andra personer som mer klandervärda än en själv är ett sätt för att rikta bort skammen från det man själv är skyldig till.
Citera
2021-10-25, 12:35
Medlem
Hej Alla 🙂

Ni får hemskt gärna ställa frågor direkt till mig om ni är nyfikna. Jag heter alltså Sara och har efter en väldigt tuff uppväxt valt att ta kampen mot alla dessa förövare som faktiskt ser till att barn hamnar där jag en gång var, och jag gör det på mitt eget lilla sätt, nämligen genom att hänga ut individer som fiskar efter barn.

Jag har varit bostadslös, jag har varit kriminell, jag har försökt ta mitt liv och jag har testat nästan alla saker som väldigt många som I barndomen blivit utsatta för övergrepp gör.

Idag är jag frisk som en fisk, bor i hus med väggar och tak, har tagit tillbaka mitt körkort och gör vad jag kan för att fler barn inte ska hamna där jag en gång hamnade.
Citera
2021-10-25, 15:19
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Ja... Att peka ut andra personer som mer klandervärda än en själv är ett sätt för att rikta bort skammen från det man själv är skyldig till.

Även om drograttfylla är väldigt illa och risken stor att påverka andra människors liv negativt så är det fortfarande stor skillnad från brottet denna Sara har begått och att vara pedofil.
Är det endast människor som är helt fria från synd som får kritisera andra och engagera sig mot t.ex pedofili?
Hade slutat med att ingen får samla in pengar till våldtäktsoffer, försöka outa pedofiler etc.

Förstår hur du tänker men tycker att du har helt fel.
Citera
2021-10-25, 15:27
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelLambertzOhman
Rattfyllo alltså. Hon hade kunnat köra ihjäl ett barn. Amfetaminmissbrukare också? Var det inte Löfven som sa att det är svenska missbrukare som är orsaken till att små barn i förorterna blir ihjälskjutna på grund av drogförsäljning?

Tanken på att jaga pedofiler är beundransvärd, men hon verkar själv höra hemma bakom gallret.
Citera
2021-10-25, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Hej Alla 🙂

Ni får hemskt gärna ställa frågor direkt till mig om ni är nyfikna. Jag heter alltså Sara och har efter en väldigt tuff uppväxt valt att ta kampen mot alla dessa förövare som faktiskt ser till att barn hamnar där jag en gång var, och jag gör det på mitt eget lilla sätt, nämligen genom att hänga ut individer som fiskar efter barn.

Jag har varit bostadslös, jag har varit kriminell, jag har försökt ta mitt liv och jag har testat nästan alla saker som väldigt många som I barndomen blivit utsatta för övergrepp gör.

Idag är jag frisk som en fisk, bor i hus med väggar och tak, har tagit tillbaka mitt körkort och gör vad jag kan för att fler barn inte ska hamna där jag en gång hamnade.

På sättet du skriver så fick jag intrycket att du är väldigt ung och fattat korkade beslut som ungdomar ofta gör, särskilt när de varit med om trauman. Men du är alltså 47 jävla bast, och för bara 3 år sen åkte du dit för bland annat drograttfylla. Fast idag är du "frisk som en fisk". Jo tjena.

Det är svårt att avgöra om du är dum i huvudet eller oärlig.
Citera
2021-10-26, 04:30
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Hon är förekommande i mål enligt Lexbase. Nån som vet vad?
Förtal?
Använd du Swish eller bankdosa, betala och lita på de företag du för upplysningen ifrån.
Finns många som kan plocka ut precis allt anonymt men huruvida någon har intresset av det får väl tråden utvisa. Om TS har det är tveksamt.
"Avställda fordon som ej får användas i trafik: Regnr. AOY313, EJF575 och FRP694"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in