2021-10-26, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Hej Alla 🙂

Ni får hemskt gärna ställa frågor direkt till mig om ni är nyfikna. Jag heter alltså Sara och har efter en väldigt tuff uppväxt valt att ta kampen mot alla dessa förövare som faktiskt ser till att barn hamnar där jag en gång var, och jag gör det på mitt eget lilla sätt, nämligen genom att hänga ut individer som fiskar efter barn.

Jag har varit bostadslös, jag har varit kriminell, jag har försökt ta mitt liv och jag har testat nästan alla saker som väldigt många som I barndomen blivit utsatta för övergrepp gör.

Idag är jag frisk som en fisk, bor i hus med väggar och tak, har tagit tillbaka mitt körkort och gör vad jag kan för att fler barn inte ska hamna där jag en gång hamnade.
"Men ändamålen helgar medlen" Bra, dra den inför domstolen när du åker i fängelse för förtal
Citera
2021-10-26, 14:19
Moderator
evilhoneys avatar
Denna Sara är inte någon kändis och nivån på tråden är låg. Ni som vill diskutera pedofiljägeri(som jag antar"dumpen" handlar om) får göra det på annat håll.
Tråd låst.
//mod
Citera
2024-04-05, 18:12
Moderator
blomvattnares avatar
Personen kan numera klassas som kändis, och tråden får ett nytt försök. Observera att Dumpen, pedofili, och så vidare, inte diskuteras i denna skvallertråd.

Tråden öppen.

/Mod
Citera
2024-04-05, 22:31
Medlem
Bortsett från stämningen som nyss gjorts, har hon haft något mer trubbel med rättsväsendet än de där domarna 2018?
Citera
2024-04-05, 23:18
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Bortsett från stämningen som nyss gjorts, har hon haft något mer trubbel med rättsväsendet än de där domarna 2018?

Hur mycket som helst under hela 2010-talet. Finns knappt något år som hon inte dömts för något.

Återkommande: narkotikabrott, olovlig körning, snatteri, stöld, rattfylleri (3 ggr 2012, 1 gång 2011)

Belastningsregister: (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Nåt försök att räkna ihop allt: (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Anar att det skett en del på 00-talet som är gallrat också
Senast redigerad av Tforka 2024-04-05 kl. 23:33.
Citera
2024-04-06, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tforka
Hur mycket som helst under hela 2010-talet. Finns knappt något år som hon inte dömts för något.

Återkommande: narkotikabrott, olovlig körning, snatteri, stöld, rattfylleri (3 ggr 2012, 1 gång 2011)

Belastningsregister: (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Nåt försök att räkna ihop allt: (FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Anar att det skett en del på 00-talet som är gallrat också

Tack! Vet du om hon skärpt till sig eller om det fortsatt även under de senaste 5 åren?
Citera
2024-04-06, 11:05
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Tack! Vet du om hon skärpt till sig eller om det fortsatt även under de senaste 5 åren?
hon har skärpt sig, och fått tillbaka körkortet vilket kräver drogtester och så.
Citera
2024-04-06, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tforka
hon har skärpt sig, och fått tillbaka körkortet vilket kräver drogtester och så.

Tack igen!
Citera
2024-04-16, 22:15
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Varifrån kommer namnet Malika? Låter indiskt
Citera
2024-04-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
Varifrån kommer namnet Malika? Låter indiskt
Mamman är svensk. Pappan är marockan.
Citera
2024-05-29, 17:42
Sara fyllde 50 i mars i år. Hoppas hon fick god tårta och fina presenter.
Citera
2024-05-30, 08:31
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Sara fyllde 50 i mars i år. Hoppas hon fick god tårta och fina presenter.

...och tjack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in