2021-10-27, 01:22
Medlem
6feetdeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokSpik
ALLT är fejk och det enda som är sant är dina fantasier.

Det är ju inte bara i mina fantasier. Om du kollar igenom tråden så ser du flera välformulerade inlägg av andra visa män som håller med mig.

Alla som är emot denna teori skriver såna här tomma meningslösa inlägg som ditt.
Citera
2021-10-27, 09:46
Medlem
akutaccents avatar
Det här kan vara den mest korkade tråden jag sett. Min konspirationsteori är att du, ts, är hemlig spion åt alla världens människor drabbade av Downs Syndrom och detta är ditt tappra försök att på ett mentalt plan försöka dra ner oss i samma intellektuella mörker. Jag berömmer dig för ambitionen men ingen är så dum så man tror på detta trams.

Att se förbi en sådan tramsig teori som denna är naturligtvis för djupt för dig så jag dömer dig inte.
Citera
2021-10-27, 18:00
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6feetdeep
För att slippa allt hat o hot han fått senaste tiden bl.a.

Personligen litar jag knappt på något i världssystemet speciellt inte media. Så hyllad som han var och med hotbilden har jag svårt o tro att han glider runt i centrala sthlm utan livakt.

Hans bolag lär ju vara glada nu när hans musik kommer streamas mer, brukar ju vara så. OM han har gjort det har jag full förståelse, han tjänar ju så mycket på det viset.

Är alltid tveksam när kändisar som inte är gamla gått bort, tror även Adam alsing lever.

Vet att 2pac lever och nu går under namnet Akil the MC.

Ni som litar blint på allt som presenteras för er kan skippa att kommentera.

Om jag har fel ber jag om ursäkt till hans familj o vänner.

Einar lilla kändisungen och babyrapparen fejka sin död hahahaha. Adam Alsing blev felbehandlad, troligtvis avsiktligt som alla gamlingar. Morsan hans skulle inte horat ut sig för fame och psykopaten Ramberg så hade lille Einar mått lite bättre och kunnat strunta i sin kvasigangstra och inte provocerat det bortskämda rinkebypacket som fått alla möjligheter serverade men iq räckte inte till för varken edra av smutset..
Citera
2021-10-28, 00:36
Bannlyst
Citat:
För att slippa allt hat o hot han fått senaste tiden bl.a.

Personligen litar jag knappt på något i världssystemet speciellt inte media. Så hyllad som han var och med hotbilden har jag svårt o tro att han glider runt i centrala sthlm utan livakt.

Hans bolag lär ju vara glada nu när hans musik kommer streamas mer, brukar ju vara så. OM han har gjort det har jag full förståelse, han tjänar ju så mycket på det viset.

Är alltid tveksam när kändisar som inte är gamla gått bort, tror även Adam alsing lever.

Vet att 2pac lever och nu går under namnet Akil the MC.

Ni som litar blint på allt som presenteras för er kan skippa att kommentera.

Om jag har fel ber jag om ursäkt till hans familj o vänner.
Det finns säkert fall där man fejkat vissa människors död.

Men så känd är inte lille prutt Einar. Han var bara en fake wannabe rappare som inte har så stor betydelse alls i världsrummet.

Hat och hot kan man slippa om man gör paus ändå, eller flyttar nånstans med sina pengar. Einar är och för blir AV-LIDEN.
Citera
2021-10-28, 11:03
Medlem
Krimkolls avatar
Tveksamt, det är väldigt många som skulle vara inblandade så det blir orimligt. Dessutom skulle allt i hans liv upphöra, det ville han knappast gällande musiken, pengarna osv. Det som talar för är att det är märkliga omständigheter som vanligt, men det brukar det ju vara. Hans omgivnings reaktioner utåt är lite märkliga kan man tycka också.
Citera
2021-10-28, 21:01
Medlem
Citat:
Det är ju inte bara i mina fantasier. Om du kollar igenom tråden så ser du flera välformulerade inlägg av andra visa män som håller med mig.

Alla som är emot denna teori skriver såna här tomma meningslösa inlägg som ditt.
Nja, nog har du god fantasi, som inte uppbackas av fakta.
Citera
2021-10-29, 05:12
Medlem
6feetdeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EinarAvliden
Det finns säkert fall där man fejkat vissa människors död.

Men så känd är inte lille prutt Einar. Han var bara en fake wannabe rappare som inte har så stor betydelse alls i världsrummet.

Han har ingen betydelse internationellt, men han har stor betydelse i sverige, bland ungdomar iaf.
Citera
2021-10-29, 12:44
Medlem
Det finns med andra ord idioter o IQ befriade personer som på riktigt tror att han fejkat sin död??
Citera
2021-10-29, 14:29
Kroppen är identifierad. Han är inte försvunnen.

Blir mörkrädd av alla dessa jävla konspirationsteorier.
Citera
2021-10-29, 14:32
Medlem
Avsiktarens avatar
Einar befinner sig tryckt på hemlig ort där han battlar med 2pac medan Elvis gör i ordning banansmörgåsar åt dem alla.
Citera
2021-10-29, 18:15
Medlem
elgecys avatar
Det som talar för är att Einars flickvän Alexandra står och skrattar/ler framför hans minnesplats med ljusen. Bilder på hennes story just nu.
Citera
2021-10-29, 18:40
Medlem
6feetdeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Det finns med andra ord idioter o IQ befriade personer som på riktigt tror att han fejkat sin död??

Din idiot läs titeln, han KAN ha fejkat. Jag tror ingenting jag spekulerar. Lite skillnad va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in