2021-10-22, 18:46
Medlem
6feetdeeps avatar
För att slippa allt hat o hot han fått senaste tiden bl.a.

Personligen litar jag knappt på något i världssystemet speciellt inte media. Så hyllad som han var och med hotbilden har jag svårt o tro att han glider runt i centrala sthlm utan livakt.

Hans bolag lär ju vara glada nu när hans musik kommer streamas mer, brukar ju vara så. OM han har gjort det har jag full förståelse, han tjänar ju så mycket på det viset.

Är alltid tveksam när kändisar som inte är gamla gått bort, tror även Adam alsing lever.

Vet att 2pac lever och nu går under namnet Akil the MC.

Ni som litar blint på allt som presenteras för er kan skippa att kommentera.

Om jag har fel ber jag om ursäkt till hans familj o vänner.
Senast redigerad av 6feetdeep 2021-10-22 kl. 19:38.
Citera
2021-10-22, 18:49
Medlem
Måste du tänka fel HELA tiden? 2Pac, lever, jorden är platt med mera. Det har ju tom framkommit bilder på hans döda kropp (sic).
Citera
2021-10-22, 18:55
Medlem
6feetdeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Måste du tänka fel HELA tiden? 2Pac, lever, jorden är platt med mera. Det har ju tom framkommit bilder på hans döda kropp (sic).

Ja och det är ju omöjligt att fejka en bild.

Min teori är att våra genomruttna poliser även är med på denna bluff. Majoriteten poliser är frimurare som lyder order från satan själv. Samma makt som gjort grabben känd. Allt för o distrahera/vilseleda.
Citera
2021-10-22, 19:03
Medlem
hoppas jag verkligen inte
Citera
2021-10-22, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6feetdeep
Ni som litar blint på allt som presenteras för er kan skippa att kommentera.
En mer trolig förklaring är en false flag. Mördad av den blåbruna nazisthögern. För att skapa mer konflikt mot invandrare och narrativet "Nu räcker det!! Ut med alla invandrare genast!!". Ulf var inte sen med att haka på det här tåget när han påstod att detta är inhemsk terrorism. Vad ville han ha hinta med det? Al Qaida?
Citera
2021-10-22, 19:19
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Vad är det som är sjukt?

Så du tror att polisen är köpt av Einar att påstå på brottsplatsen att det är han som ligger död fast egentligen så gömmer han sig?

Att vittnen som hörde skottlossningen är i Einars ficka?

Ifall han skulle ha skydd, så hade de bara gömt honom, inte gått ut i media och meddelat att han är död.

Du tror inte polisen 100% identifierar kroppen för att sedan gå ut i pressen och meddela att det är garanterat Einar som är död?

Vem tror du denna 19 åriga wiggern va egentligen?

Vi kommer nog inte mycket längre än så. Mer diskussion kommer inte rädda de sista hjärnceller du har kvar
Citera
2021-10-22, 19:26
Medlem
6feetdeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Så du tror att polisen är köpt av Einar att påstå på brottsplatsen att det är han som ligger död fast egentligen så gömmer han sig?

Att vittnen som hörde skottlossningen är i Einars ficka?

Ifall han skulle ha skydd, så hade de bara gömt honom, inte gått ut i media och meddelat att han är död.

Du tror inte polisen 100% identifierar kroppen för att sedan gå ut i pressen och meddela att det är garanterat Einar som är död?

Vem tror du denna 19 åriga wiggern va egentligen?

Vi kommer nog inte mycket längre än så. Mer diskussion kommer inte rädda de sista hjärnceller du har kvar

Det är inte einar som styrt upp detta, hans bolag tillsammans med myndigheter syftar jag på. I syftet att hålla han mer relevant, han kommer nog va snackisen för många snorungar nu ett tag framöver.

Han kanske gömmer sig ett par år och kurar och kommer tillbaka skäggig o biffig som en ny artist. Vem vet.
Citera
2021-10-22, 20:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
För att slippa allt hat o hot han fått senaste tiden bl.a.

Personligen litar jag knappt på något i världssystemet speciellt inte media. Så hyllad som han var och med hotbilden har jag svårt o tro att han glider runt i centrala sthlm utan livakt.
Hur vet du att han var hyllad om du inte litar på media? Själv har jag aldrig hört en enda person prata om honom eller säga att de gillar hans musik.

Citat:
Hans bolag lär ju vara glada nu när hans musik kommer streamas mer, brukar ju vara så. OM han har gjort det har jag full förståelse, han tjänar ju så mycket på det viset.
Det här är ju lite intressant - om hans lyssningar droppar helt inom kort så är det ju ett hyfsat tecken på att (ännu levande) rappare använder Spotify för att tvätta pengar…

Citat:
Är alltid tveksam när kändisar som inte är gamla gått bort, tror även Adam alsing lever.
Men du kanske behöver lite vägledning i livet rent generellt?
Citera
2021-10-22, 20:29
Medlem
withnonam3s avatar
Jag litar inte heller på media men vissa nyheter kan de lyckas leverera sanningsenliga tex denna händelse
Citera
2021-10-22, 21:28
Medlem
Nej, men han fejkade sitt liv.
Trist att han inte fick uppleva livet som det var menat.
Men rap/ghetto kulturen är en destruktiv företeelse.
Ju förr den utrotas, ju bättre.
Citera
2021-10-22, 22:43
Medlem
theshades avatar
Lite läskigt att läsa i realtid hur en paranoid schizofren uttrycker vad som verkar vara genuina (van)föreställningar. Även med internet mellan TS och mig själv.

Senast jag var med om det var många år sedan när min vän påstod att läkarna på psyk var i maskopi med illuminati, vilket var uppenbart för honom eftersom de sa att hans vanföreställningar indikerade psykos. Typiskt illuminati att försöka få honom medicinerad när han kommit på dem!

Detta är på ungefär samma nivå.

TS kanske skulle läsa lite om ockhams rakkniv och inse att om man först blir kidnappad för att man jävlas med grovt kriminella och sen fortsätter med detsamma samtidigt som man eventuellt ska vittna mot dem för sagda kidnappning, ja då kan man bli skjuten.
Det skjuts ju en hel del i dessa kretsar så varför skulle just detta mordet inte ha skett när så väldigt många olika faktorer pekar på det?

Logiken lyser med sin frånvaro medan vanföreställningarna är obekvämt framträdande.
Citera
2021-10-22, 23:11
Medlem
6feetdeeps avatar
https://www.youtube.com/watch?v=ptPEkpVMzIs

För er som ej tror att death fakers existerar vill jag att ni lyssnar på en låt 2pac släppte 2010, en diss till rick ross.

Och här nedan får ni se hur han ser ut 2014. De som vuxit upp med vederbörandes musik ser o hör direkt att det är han:https://www.youtube.com/watch?v=M5TqYy3We30&t=136s

När det gäller einar är jag osäker dock för han är inget jämfört med pac imo, så har svårt o smälta allt nu. Men fuck vad jag är less på trångsynta muppar som inte kan tänka utanför boxen, spar era dåliga skämt. Skriv i nån annan tråd. Hejdå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in