2023-06-07, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Vad heter Einars flickvän på Tiktok?
Vet ej, hon har instagram iaf
Citera
2023-08-20, 13:37
Medlem
Merrybums avatar
Kanske inte rätt forum att fråga i. Men detta var den aktivaste Einar tråd som fanns.

Så här är det, en till mig närstående ungdom är besatt av Einar. Jag har lovat denne yngling att vi ska åka till Stockholm och besöka Einarplatser.

Enskededalen och Dalen centrum är en självklar plats. Någon som vet på vilken av gårdarna Einar växte upp på?
Bodde han en period vid Skanstull oxå, eller är det Sjöstaden han menar när han säger sig bo vid Skanstull?
Sen tänker jag Hammarby sjöstad, där han bodde och där han blev mördad.
Det ska finnas någon inofficiell minnesplats där folk lägger blommor, någon som vet var den är?
Sen avslutet på vår Einar-grej blir att besöka hans grav.

Är det någon som har något mer Einar relaterat att lägga till listan. Hade han något favorit hak, var brukade han käka? Var brukade han hänga osv.

Btw, om jag konspirerade kring Einar skulle jag spekulera i varför den stora Einar tråden är låst. Ett ouppklarat mord på en framstående artist. Helt ofattbart att låsa den.
Citera
2023-08-20, 13:43
Medlem
Ja självklart gjorde han det, han sköt sig själv i nyllet med 8 skott sen vakna han upp igen på sjukan. Åkte till dubai och är numera drifting kung på deras motorvägar.
Citera
2023-09-30, 02:02
Medlem
nakamotos avatar
Nils Einar "NS1" fejkade sin död och lever?

Har börjat gå rykten i Stockholms undre värd att Einar fejkade sin död likt 2pac Shakur för att allt började hetta till för mycket. Ska tydligen ha setts chilla i Marbella? Någon som sitter på mer info?
Citera
2023-09-30, 02:10
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Har börjat gå rykten i Stockholms undre värd att Einar fejkade sin död likt 2pac Shakur för att allt började hetta till för mycket. Ska tydligen ha setts chilla i Marbella? Någon som sitter på mer info?

Sitter inte på någon info, Så du kan gärna länka till ditt påstående att han skulle ha setts i Marbella. Förövrigt så spreds väl bilder på när han låg helt blodig på marken efter skjutningen? Menar du att blodet och polisens insatser också var falska?
Citera
2023-09-30, 02:22
Medlem
HilluPillus avatar
Varför skulle Einar välja Marbella som är en av dom mest svensktäta områdena i Europa ifall han ville fejka sin död. Då hade han ju nästan varit lika hjärndöd som dig.
Citera
2023-09-30, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto

Han är död. Låt killen vila i frid.
Citera
2023-09-30, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
Sitter inte på någon info, Så du kan gärna länka till ditt påstående att han skulle ha setts i Marbella. Förövrigt så spreds väl bilder på när han låg helt blodig på marken efter skjutningen? Menar du att blodet och polisens insatser också var falska?

På bilden såg man endast ett par jeans och skor polisen satt vid mage och ansikte så kan inte säga 100% att de va han som låg där

Tror oxå han fejkat sin död, då han flickvän verkar lite för glad för att han ska ha vart död leder lyx liv utomlands såå lite mysko tycker jag, och efter han dog så blev allt bara heeeelt tyst ifrån hans mamma tillexempel hon har inte sagt ett ord knappt sen var allla pengar borta förutom 50k vilket är konstigt oxå då han lär tjänar en HEL DEL på sin musik
Citera
2023-09-30, 08:31
Medlem
Skulle den lille pojken ha fejkat sin död? Hur fan lyckades han med det? Ursäkta franskan, men det är ju skitlöjligt. 2pac är förresten också död. Elvis också.
Citera
2023-09-30, 09:09
Moderator
Ämnen sammanfogade.
Länk till startinlägg i infogad tråd: Nils Einar "NS1" fejkade sin död och lever?

/Moderator
Citera
2023-11-11, 12:25
Medlem
God eftermiddag, han har med 50% fejkat sin död.
Eller så har han en otroligt lik dubbelgångare som jag såg igår på en hemmafest i Örebro där ”han” utgav helt annat namn.

Helt fel typ av hiphop för mig, så jag har aldrig intresserat mig för honom..

Men i och med all media som snurrat genom åren är det ju svårt att missa till och med hans ansikte oavsett hur ointresserad man än må vara.

Ngn som kan bekräfta?
Citera
2025-04-13, 18:06
Medlem
Cadells avatar
Ja, Einar har fejkat sin egen död med hjälp av SVT.
Så de kan producera snyftreportage om hans död ungefär vartannat år.
Kom ihåg nu allesammans att det är viktigare att snyfta åt hur Einar "FÖLL OFFER" för det hemska gängvåldet än Förintelsen eller 9/11.
Tänd ett ljus och tänk på Einar nu *Rösten av en riktigt krakig tant på 75 år med soft-Parkinson*

HUR kunde det HÄNDA!? VA!? Nähä... USCH vad otäckt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in