2021-10-24, 15:07
Medlem
6feetdeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Okej, jag förstår.

Hur mycket bevis du än får slängt i ansiktet så har du bara ännu en förklaring, den ena fantasifullare än den andra...
du har liksom bestämt att verkligheten ser ut på ett visst sätt och du är totalt blind för någonting annat, en fortsatt diskussion med dig är därför fullständigt meningslös.

Tvärtom det är vi som vet som langar upp bevis och troliga scenarier, ni PK-hjon förnekar bara utan någon som helst förklaring varför.
Citera
2021-10-24, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghrister.Clenning
Nej, men han fejkade sitt liv.
Trist att han inte fick uppleva livet som det var menat.
Men rap/ghetto kulturen är en destruktiv företeelse.
Ju förr den utrotas, ju bättre.

Rappen är en miljardmaskin

Se bara på Dr Dre förmögenhet på 810 miljoner USD

Rappare är rika

Att vara en rappare är per definition rikedom
Citera
2021-10-24, 15:14
Medlem
6feetdeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenHeligaBullfitta
Väldigt intressant. Tanken slog mig direkt också!
Givetvis högst osannolikt, men det är ändå en del märkligheter runt det hela.
- Ni säger att bilderna inte stämmer med hans klädsel+kropp.
- Märkligt hur fort allt gick, identifiering, rapportering, allt.
- Han hade enorm hotbild, oerhört märkligt att vara så sårbar då, alltså hänga fritt och oskyddad i Hammarby Sjöstad. Där finns många småglin som kan smygfota han, nära stan, nära allt, nära hans mammas hem, väldigt oskyddat. Jag vet även var hans mamma bor, är nog många som vet, så känns rimligt att göra något drastiskt för att flytta på hela familjen och få fiender att ge upp jakten, när de tror han är död.
- Varken mammor eller tjejer är säkra när avundsjuka blattar bestämt sig för att hata en.
- Hans tjej var i amsterdam, själv? Bara märkligt sammanträffande. Och med den hotbild Einar hade borde han väl inte vilja "låta" henne åka bort själv? Halva orten har nog kontakter i amsterdam...
- Jag tror att det är möjligt, att Einar var mycket närmare polisen än han ville ge sken av. Alltså, han måste givetvis framstå som en icke-golare inför alla, men jag tror det ballade ur så långt, hans "vänner" blev så avundsjuka på honom, att han har snackat med polisen. Efter kidnappningen, så tror jag att Einar och polisen haft en tät dialog där de planerat hur 1. de ska skydda Einar och 2. ta fast hans fiender.
OM, jag var polis och skulle planera en drastisk räddningsaktion för Einar, så skulle jag nog tänka ungefär:
1. ingen får misstänka nått, var gangster o snuthatare o golhatare som vanligt, rappa på som vanligt, framstå hårna som lite naiv.
2. få vårbynätverket / andra rappande blattar, vilka de nu är, att tro att någon tänker ta Einar. Annars fattar ju folk att det är bluff. Så sprid ryktet i de kretsarna att Einar kommer klippas. Det verkar ha vart allmänt känt.
3. Skjuten på gatan, allt går så fort, tjej och moder undangömda utomlands redan, tjejens insta-bild var bara en avledningsmannöver.
Nu kan de leva föralltid i säkerhet, utomlands, streamandet går upp och de får vara ifred.
Jag tror att efter kidnappningen så insåg Einar att ingen går att lita på, de han såg som sina vänner innan var nu bara risker, mycket mer värt att lämna dem föralltid för att garantera sin och sin familjs säkerhet.
Jag har alltid trott att Einar nog är höger / nationell / SD innerst inne. Tror jag fortfarande.
Så jag tror absolut att en nationell / SD polis (de är många) har föreslagit detta för Einar, de skakade hand för fosterlandet och för rasen, och nu chillar de i söderhavet föralltid. Ungdommar avskräks från kriminalitet. Win win.

Men det är såklart bara en spekulation.
Oavsett så all respekt till den unge yngligen. Kan man blickar, så ser man i hans blick, att han är nära Gudarna. Son av ljus.

Tror oxå han är renodlad nationalist innerst inne. Och nu avslutade han sin roll som einar, han har presenterat thuglife mentaliteten till svenska stugor så mission accomplished.
Citera
2021-10-24, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Att vara rappare är per definition att vara utvecklingsstörd.
Visst, dom är rika mongon.
Men stämpeln att vara trash går aldrig att tvätta bort, oavsett alla pengar dom tjänar.
Citera
2021-10-24, 17:47
Medlem
LepraHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6feetdeep
Min teori är att våra genomruttna poliser även är med på denna bluff. Majoriteten poliser är frimurare som lyder order från satan själv. Samma makt som gjort grabben känd. Allt för o distrahera/vilseleda.
Det är dylika topplockssläpp som gör konspirationsteoretiker svåra att ta på allvar. Ni börjar med ett intressant påstående och man vill höra mer. Då rämnar alla fördämningar och ”Satan, ödlefolk, mobilmaster som fjärrstyr människor på platta planeter” väller över en som Thailandstsunamin.

Jag är ledsen men jag tror herrn är spritt språngande galen. Om jag någon gång uttrycker skepsis mot en etablerad förklaringsmodell tar det exakt två sekunder tills min motdebattör avfärdar mig som foliehatt för att denne läst alster som dina på nätet. Tack så jävla mycket.
Citera
2021-10-24, 17:54
Medlem
HGs avatar
Men att E är död är en säkerhet.
Citera
2021-10-24, 18:33
Medlem
Scientologys avatar
Ja Elvis, Jesus och många andra har ju fejkat sin död, så varför inte Einar?

Han behövde bara plocka fram sin tvillingbror som han kanske separerades från redan vid födseln. Sedan klär han sig i svart luva och dräkt och skjuter ihjäl sin tvillingbror. Vattentätt, samma DNA och samma utseende.

Nu kan Einar äntligen ägna sig åt det han ville, hämnas på de som kidnappade honom och göra privata rappar från andra sidan. Men med detta sagt kan det ju också vara Einars tvillingbror som dödade Einar för han var trött på att ständigt spela andrafiolen.
Citera
2021-10-24, 19:19
Medlem
Enda förklaringen till att ingen är tagen av polisen än är förmodligen för det inte finns någon gärningsman, dom vet ju redan hotbild mot honom och kan räkna ut det ganska fort isåfall, tror det är en förhalningstaktik för att folket ska glömma och det inte pratas om mer.
Citera
2021-10-24, 19:42
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Vad våra dialog-poliser lägger resurser på annars är ju allt annat än att lösa brott, bjuda gangsters på pizza, jaga missbrukare och gamlingar som har fel åsikt.

Men visst rapparna är döda för det säger media o de skulle aldrig ljuga för oss. Och ja jorden är en rund snurrande boll, regnar upponer i australien sägs det ...

Kanske behöver plugga på lite om hur jorden och rymden fungerar och inte bara se en flat earth dokumentär.
Du får absolut tro på vad du vill för min del.

Han hade nog snarare satts under beskydd än att få hjälp att fejka sin död.

Du tänkte inte på att ett vittne gick fram och såg att det var Einar som låg DÖD på marken va? Eller låg han och höll andan kanske?
Senast redigerad av Mrallknowing 2021-10-24 kl. 19:51.
Citera
2021-10-24, 19:43
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Rappen är en miljardmaskin

Se bara på Dr Dre förmögenhet på 810 miljoner USD

Rappare är rika

Jämför inte Einar med dr.dre haha
Citera
2021-10-24, 22:02
Medlem
Eviies avatar
Citat:
Lugn nu flicka lilla ... Inte meningen och skrämma dig med mina tankar, jag tänker fritt. Det här är inget jag påstår är sant därför har jag postat o konspirations delen.

Ni PK-svennar som lever i åsiktskorridoren undanbes ni med. Det här är för djupt för er.
Om du tycker nåt av vad jag skrivit är skrämmande tycker jag synd om dig.

Förstår exakt dina tankegångar. Har också tänkt i liknande banor, dock inte om Adam Alsing. Jag är inte paranoid schizofren men tänker såhär; Det media berättar är det dom vill få mig att tro. Ingenting av det media presenterar för mig är verifierat som sanning egentligen. Men som sagt man blir stämplad som en idiot av massmanipulerade mänskor.
Citera
2021-10-25, 00:56
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
Förstår exakt dina tankegångar. Har också tänkt i liknande banor, dock inte om Adam Alsing. Jag är inte paranoid schizofren men tänker såhär; Det media berättar är det dom vill få mig att tro. Ingenting av det media presenterar för mig är verifierat som sanning egentligen. Men som sagt man blir stämplad som en idiot av massmanipulerade mänskor.

Ja Elvis, John Lennon, Michael Jackson, Prince och David Bowie lever givetvis...

Den där Einar lär dock vara död vem han nu var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in