Citat:
Ursprungligen postat av
DamnDiddie
Jag tror nog denna Einar tog sig lite väl mycket vatten över huvudet - han borde nog ha hållit en liiiiiiite lägre profil, och flyttat bort från förorten och skrivit låtar om nått bättre.. Eminem är ju annorlunda, tycker jag - mer det Amerikanska, där man inte i första hand ska vara en gangster, utan Eminem skrev liksom låtar utanför hela det spectrat - ANVÄND LITE FANTASI istället för att bara va värsta kaxiga bad-boien som dessutom inte vet vad han snackar om, när allt kommer kring...inte vet nånting om LIVET, 19 år...
Det är OTROLIGT tragiskt - men jag kan inte låta bli att känna att det är TRAGIRONISKT.
...Snöpligt, är ordet för detta...och det är så jävla sorgligt...19 år... Han kommer aldrig gifta sig, kommer aldrig se nån soluppgång mer, aldrig knulla, aldrig skratta - det är inte bara tragiskt, det är bara sorgligt alltsammans..
Eminem växte upp som fattig white trash i ett område fyllt med gäng och droger. Einár cosplayar orten. Förortssafari. Lite som när en kvinna från överklassen hävdade att hon tillhör arbetarklassen för att hennes pappa jobbar.