Flashback bygger pepparkakshus!
2021-10-25, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Är ni helt bakom. Den här tråden ligger under kändisskvaller. Läs var trådarna ligger så fattar ni.
Ni kan helt enkelt gå till den andra tråden om ni vill vara med och lösa mordet (FB) Nils Grönberg - Einár - ihjälskjuten, Hammarby Sjöstad 2021-10-21.

TACK!! Känner mig totalt efterbliven nu men jag har läst till och från i denna tråd hela dagen och undrat varför det är så mycket offtopic. Då ska jag klicka mig vidare härifrån.
Citera
2021-10-25, 23:42
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatloaftheveggo
TACK!! Känner mig totalt efterbliven nu men jag har läst till och från i denna tråd hela dagen och undrat varför det är så mycket offtopic. Då ska jag klicka mig vidare härifrån.

Börja med den här tråden:
(FB) Einár, Einar Grönberg kidnappad maj 2020, Yasin Mahmoud häktad 2021-01-02

hela grejen "börjar" med kidnappningen av Einar förra året och mycket bakgrundsinformation.
Citera
2021-10-25, 23:43
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Intressant. Du verkar utifrån ditt eget inlägg mer "rökt" än honom.
Nej du, så är det inte.
Citera
2021-10-25, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Adel
Dumle

Adel Dostani Heidari
https://sv.wikipedia.org/wiki/Adel_(artist)

Mehdi ”Dumle” Sachit
https://mrkoll.se/person/Abdulmahdi-Baker-Hedi-Hinderstorps-grand-10-1-tr-Spanga/cYfruerADYuqcYfrpuhQcYfrcYfrcYfrkyqRaQkyqRaQpuhQcY fr
Citera
2021-10-25, 23:48
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatloaftheveggo

Ingen orsak.

Jag upptäckte det inte heller till att börja med. I den andra tråden så är det väl mer substans kanske, med hintar om hur det kan gått till.
(Dock är det rätt outhärdligt med alla inlägg från små kaoskids med ortenspråk i den tråden. Flashback ser inte riktigt ut som det brukar där. Men orkar ni vara där så kan ni nog få ut en del info.)
Citera
2021-10-25, 23:55
Medlem
Gillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Nej du, så är det inte.
Hur är det då?
Citera
2021-10-26, 00:02
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gilla
Hur är det då?
Han lever inte längre. Räcker det?
Citera
2021-10-26, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
Vad heter dessa 2 vänner som var med honom för sista gången i sitt liv?

Men din dumma jävel de enkelt att ta reda på sluta gå tillbaka till ruta ett
Citera
2021-10-26, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Men din dumma jävel de enkelt att ta reda på sluta gå tillbaka till ruta ett

Det behövs inte. Deras fullständiga namn är:
Adel Dostani Heidari
https://sv.wikipedia.org/wiki/Adel_(artist)

Mehdi ”Dumle” Sachit
https://mrkoll.se/person/Abdulmahdi-Baker-Hedi-Hinderstorps-grand-10-1-tr-Spanga/cYfruerADYuqcYfrpuhQcYfrcYfrcYfrkyqRaQkyqRaQpuhQcY fr
Citera
2021-10-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makingit
Katten i trakten är den första låten han blev känd för och således mycket gammal.

Kan man något inom genren hiphop så vet man att Einar var mycket talangfull.
Talangfull på vilket sätt? Göra coola automatvapenljud med munnen? Duktig på förortsslang?
Citera
2021-10-26, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Kriminalitet är mer av en kultur än att det skulle bottna i fattigdom här i Sverige.

Självklart så gör man allt som förälder för att hålla barnet ifrån sådana kretsar.
Uppenbarligen inte. I så fall hade föräldrarna tagit med sig barnet långt innan 18-årsåldern och flyttat till ett småsamhälle. Brukar dessutom finnas gott om billiga lägenheter, så även socialtjänsten hade applåderat och förmodligen även bekostat flyttfirman.
Citera
2021-10-26, 00:36
Medlem
Texterna om det här fenomenet "gansterrap" var kom det ifrån?? Känns som vi är 30 år efter..I USA fanns det men det var ilska, sparka uppåt, värna om den lilla människan. Sen kom ju den här "guldkedjerapen" runt millenieskiftet, varför är det "inne" i Sverige nu- Eller är det lokalt Stockholm?Känns ju helt utanför tiden, särskilt med klimatkris mm.
Att posera med vapen hela tiden "sikta", fejka injeceringar knark mm.
Ja, en okänd värld, glad att jag inte har nån tonåring som lyssnat på detta.

Sorgligt med denne unge man.
Senast redigerad av popll 2021-10-26 kl. 00:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in