2021-11-04, 13:39
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Varför står en miljonär i ett jvla cykelrum och blazar??

För att en person lurade ut han
Citera
2021-11-04, 13:39
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Undra om Dumle har kontakt med de riktiga DP (Shobre, Musse, Makkan och Talang) nuförtiden och vad de tycker om hans "rap" och att han har så dåligt rykte så det sabbar för hela DP.
Makkan sitter av sina 20 år i Danmark så Dumlee har nog ingen vidare kontakt med honom.

Resterande vet jag inte.
Citera
2021-11-04, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abow127
Ja, antingen var det regnet, deras fånighet. Eller, så kanske det var svensk lagstiftning som gör det rent av olagligt att röka cannabis oavsett plats.

Vaddå lagstiftning? Det har aldrig stoppat mig, och jag har aldrig blivit tagen, och då har jag rökat på alla tänkbara platser som finns. Du kan röka mitt ibland folk på stan utan att nån reagerar. De flesta vet inte hur det luktar ändå.
Citera
2021-11-04, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
Han bodde med sin tjej I lägenheten han bodde inte med sin mamma.

Ponera att det du säger stämmer. Att hans morsa inte bodde med honom. Så finns det fortfarande tusen anledningar till att man kanske möter upp någon o röker ute/i anslutning till port, ist för att ta med folk upp i lägenheten.

Och om vi fortsatt ponerar att det du sa stämmer, kanske man kan ha förståelse för att han inte vill dra hem folk till han o isf hans TJEJS lägenhet.

Återigen finns det tusen anledningar till att röka på annan plats än sin lägenhet. Jag är inte miljonär men har bott ensam sen 17 års ålder och jag har rökt massor med gånger i anslutning till mitt boende ist för i min lägenhet, när jag mött upp folk av div anledningar.
Citera
2021-11-04, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Vaddå lagstiftning? Det har aldrig stoppat mig, och jag har aldrig blivit tagen, och då har jag rökat på alla tänkbara platser som finns. Du kan röka mitt ibland folk på stan utan att nån reagerar. De flesta vet inte hur det luktar ändå.

Haha jag håller helt med dig, dom som vet vad det är som luktar dom vet ju, o dom som inte vet, vet inte. Absolut.

När jag va 15-16 har jag tom rökt inne på tuben, mellan stationer. Har rökt öppet på uteserveringar genom åren. Men det krävs bara att man inte är totalt hjärndöd för att inse att risken för att bli störd/uppmärksammad minskar om man inte sätter sig på ett cafe o tänder sin spliff.

Sen om man som du och jag är okända nobodies, så får man automatiskt mindre ögon o uppmärksamhet mot sig än om man är Sveriges mest streamade artist. Just sayin.

Så att det aldrig inneburit problem för dig säger ingenting. Du har aldrig blivit stoppad av ett fan för en selfie, gjort millar på musik eller varit en av Sveriges mest spelade artister heller, så.
Citera
2021-11-04, 13:48
Medlem
Citat:
Det är folk som tror hela sthlms snuten har span på dom, efter att dom hämtat en femma röka, som dockar sitt stash i ventiler. Finns ingen som inte becknar och av överlåtelsedelen/säljdelen, stashar skiten på ytor som ventiler. Om dom inte sett för mkt på film o som sagt tror att hela sthlms polisen spanar på dom, efter att ha köpt en femma röka.

Du förstår kanske inte hur mkt mer besvärande det skulle vara för Nisse att förklara varför han har säg 50g dockade i ventilen som om han va becknare. Har man skiten för eget bruk, gömmer man inte skiten som en becknare. Varför? Jo för att man inte heller har skuldlistor eller burners med massa samtal o mess, att oroa sig för.

En person som nisse, eller anyone med regelbunden inkomst låg som hög, kommer undan med egetbruk o böter, för ett hegge tom. Oooom man nu inte behandlar sitt röka som någon som inte tänkt röka det själv.

Oavsett, jag kan garantera dig att Nisse inte hade en ventil i cykelrummet för sitt stash. Det är mer eller mindre 98% av platser man meckar på som snorunge. Källare, cykelrum, port. O det är rätt enkelt att ba stå där o röka, när man inte vill dra med sig Dumle o Adel till mamma o fråga om det är okej att dom alla röker på tsm en snabbis.
Tror också att dom var där för att röka och inget annat, skrev bara att en del förvarar sina grejer så. Har ingen aning om var Nisse hade sitt.
Har läst i olika fup:ar var vissa har lagt saker, det var inte alvarligare än så.
Citera
2021-11-04, 13:51
Medlem
Citat:
Så att det aldrig inneburit problem för dig säger ingenting. Du har aldrig blivit stoppad av ett fan för en selfie, gjort millar på musik eller varit en av Sveriges mest spelade artister heller, så.

Nä, det är förstås sant.
Citera
2021-11-04, 13:53
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
Han bodde med sin tjej I lägenheten han

bodde inte med sin mamma.
Vet någon om S:t Einar faktiskt faktiskt kunde dansa på döda gravar och försätta själar till de undre gångarna av efterlivet?

Det känns som det skulle kunna vara bra underlag i kanoniseringsprocessen för att bli svenska ortenkrigarnas och gatubarnens skyddshelgon, S:t Einar Kriminellus.

Snubben verkade ha magic powerz. Kanske det var därför han dog? För bli kriminell skyddshelgon för svenska barnen? (Om nu högre makter är inblandade)

Eller att hemlig grupp av svenska polisen mula han för dom ville inte svenska barn ska apa efter han.

I båda fallen kommer han bli en kriminell skyddshelgon. Det känns som det ligger något "gudomligt" i luften här. Kolla bara den trans alla svenskar hamna i efter hans död.
Citera
2021-11-04, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Vet någon om S:t Einar faktiskt faktiskt kunde dansa på döda gravar och försätta själar till de undre gångarna av efterlivet?

Det känns som det skulle kunna vara bra underlag i kanoniseringsprocessen för att bli svenska ortenkrigarnas och gatubarnens skyddshelgon, S:t Einar Kriminellus.

Snubben verkade ha magic powerz. Kanske det var därför han dog? För bli kriminell skyddshelgon för svenska barnen? (Om nu högre makter är inblandade)

Eller att hemlig grupp av svenska polisen mula han för dom ville inte svenska barn ska apa efter han.

I båda fallen kommer han bli en kriminell skyddshelgon. Det känns som det ligger något "gudomligt" i luften här. Kolla bara den trans alla svenskar hamna i efter hans död.

Fan gaggar du om. Den trans "svenskar" hamnat i nu, har bara att göra med att dom insett att det kan hända dom/deras kids. Har ingenting med att några av dessa vuxna människor helgonförklarat hans musik eller lyrik. Det bara igenkänningsfaktorn i svennen Einar som gör att svenskar nu öht bryr sig. Sen att det skedde bortom miljonprogrammen, har samma effekt som att d var en svenneunge som fick dö denna gång.

Finns ingen som helgon förklarar honom på riktigt, de som talar gott om honom nu när han dött, gör det för att dom inte vill bli kallade för glåpord när deras hycklande visar sig, att man skiter i tills det händer en svenneunge i ett "bättre område". All sympati för Nisse utanför hans fanbase av barn, handlar bara om rädsla för att skiten nu kommit lite väl nära den svenska uppfarten o huset.
Senast redigerad av abow127 2021-11-04 kl. 13:59.
Citera
2021-11-04, 14:02
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Fan gaggar du om. Den trans "svenskar" hamnat i nu, har bara att göra med att dom insett att det kan hända dom/deras kids. Har ingenting med att några av dessa vuxna människor helgonförklarat hans musik eller lyrik. Det bara igenkänningsfaktorn i svennen Einar som gör att svenskar nu öht bryr sig. Sen att det skedde bortom miljonprogrammen, har samma effekt som att d var en svenneunge som fick dö denna gång.

Ursäkta men vad fan gaggar du om?

Kolla hur Snubben levt och dom valen han gjort i den svängen. En blattebarn hade blivit tokförnedrad eller fimpad på tre röda sekunder. Här har S:t Einar tillåtits apa sig år efter år... Just pga han var svensk och särbehandlades av allt och alla.

Ja jag förstår väl oxå igenkänningsfaktorn men det är fett falsk och så påstår dom folk va avis & mkt värre grejer på han när han i själva verket blev behandlad med silkesvantar av allt att döma.

Tror du verkligen vanliga svenska barn kan bli offer för riktade attentat sena kvällar av mini-sicarios? Eller invandrarbarn för den delen?!
Citera
2021-11-04, 14:07
Medlem
BosseBetongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gliderposoder
Har du provat skjuta skarpt i ett cykelrum "" skyddsrum" utan hörselskydd?

Tror nog inte att dessa kidsen är så smarta för att förstå det, men kanske en anledning.

Andra är väll att det är ju rätt så smidigt att bara glida förbi ute, göra sitt, glida vidare, mindre hinder, trappor, dörrar etc

Nej, det har jag inte gjort. Har inte haft tillfälle att prova. Det är inga raketforskare vi pratar om. Lite tinnitus dödar ingen.

Inlägget jag citerade menar att A & D jagat E mot innergården, för att avsluta där. Vad jag läst drog A & D mot Hammarby Allé, inte mot innergården. Jag påstår att det bör vara bättre att klippa E i cykelrummet istället.

Har det framkommit någon hint om vilken ammunition som användes?
Citera
2021-11-04, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Ursäkta men vad fan gaggar du om?

Kolla hur Snubben levt och dom valen han gjort i den svängen. En blattebarn hade blivit tokförnedrad eller fimpad på tre röda sekunder. Här har S:t Einar tillåtits apa sig år efter år... Just pga han var svensk och särbehandlades av allt och alla.

Ja jag förstår väl oxå igenkänningsfaktorn men det är fett falsk och så påstår dom folk va avis & grejer på han när han i själva verket blev behandlad med silkesvantar av allt att döma.

Tror du verkligen vanliga svenska barn kan bli offer för riktade attentat sena kvällar av mini-sicarios? Eller invandrarbarn för den delen?!

Ok, kanske missförstod dig. Finns för mkt troll på flashback.

Jag tror vi har samma syn. Jag anser att Einar fått waaaay too much slide, o det har bara att göra med att han va svenne. Och nej, jag tror inte att alla barn, oavsett ursprung riskerar bli klippta av sicarios. Men samhällsdebatten blir en helt annan, när det går upp för Svensson att "shit, nu mördat dom inte bara Mehmets i orten, nu dödar dom Nilsar i Hammarby sjöstad.". Och för folk som lever i en annan verklighet, ptja säg föräldrarna till dessa svennekids, för dessa föräldrar, räcker en Nils Kurt Erik i Hammarby sjöstad, för att reagera som om det står mördare vid varje husknut i Lidingö.

Men att säga att han blivit helgonförklarad av någon annan än sina snorungefans, är lall. Alla vuxna människor som intagit den ställning du kallar för "trans" gör det på det sättet för att verka mindre äckliga över faktum att dom bryr sig på ett annat sätt, nu när d va en svenne i sjöstaden ist för kids i orten.
Senast redigerad av abow127 2021-11-04 kl. 14:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in