Citat:
Ursprungligen postat av
Zzzzorrro
Ursäkta men vad fan gaggar du om?
Kolla hur Snubben levt och dom valen han gjort i den svängen. En blattebarn hade blivit tokförnedrad eller fimpad på tre röda sekunder. Här har S:t Einar tillåtits apa sig år efter år... Just pga han var svensk och särbehandlades av allt och alla.
Ja jag förstår väl oxå igenkänningsfaktorn men det är fett falsk och så påstår dom folk va avis & grejer på han när han i själva verket blev behandlad med silkesvantar av allt att döma.
Tror du verkligen vanliga svenska barn kan bli offer för riktade attentat sena kvällar av mini-sicarios? Eller invandrarbarn för den delen?!
Ok, kanske missförstod dig. Finns för mkt troll på flashback.
Jag tror vi har samma syn. Jag anser att Einar fått waaaay too much slide, o det har bara att göra med att han va svenne. Och nej, jag tror inte att alla barn, oavsett ursprung riskerar bli klippta av sicarios. Men samhällsdebatten blir en helt annan, när det går upp för Svensson att "shit, nu mördat dom inte bara Mehmets i orten, nu dödar dom Nilsar i Hammarby sjöstad.". Och för folk som lever i en annan verklighet, ptja säg föräldrarna till dessa svennekids, för dessa föräldrar, räcker en Nils Kurt Erik i Hammarby sjöstad, för att reagera som om det står mördare vid varje husknut i Lidingö.
Men att säga att han blivit helgonförklarad av någon annan än sina snorungefans, är lall. Alla vuxna människor som intagit den ställning du kallar för "trans" gör det på det sättet för att verka mindre äckliga över faktum att dom bryr sig på ett annat sätt, nu när d va en svenne i sjöstaden ist för kids i orten.