2021-10-22, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Hon knullar ju barbacka med en schwartze med grov kondylom, så att skydda sig verkar inte komma högt upp på listan...

ifrån det perspektivet så har du rätt.
2021-10-22, 16:44
Medlem
Finns det några filmer?
2021-10-22, 16:46
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneerv
Nej? Kolla bilden, Hon är vit inte han! Det ser man tydligt.

Relativt ”knullar negrer” 😆
2021-10-22, 16:49
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Vad hon gör privat angår inte dig
Det är ju kmappast privat nu.
2021-10-22, 17:08
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon har nog lyckats bättre i livet än dig din tråkiga tönt. Zara Larsson är en världsartist

Tämligen off topic att jämföra lilla mig med ZL.
Särskilt som ni ej har en aning om min lycka eller olycka.
Vidare kan ju det starkt ifrågasättas om ZL är en världsartist eller artist överhuvudtaget.
I mina ögon en mediahora.
Helt värdelös.
Utan smink och styling så är det verkligen inte mycket bevänt.
2021-10-22, 17:11
Medlem
Tycker inte de ser ut som kondylom. Mer talgkörtelknöl.
Vilka reaktioner alltså. Märks att svenska män är sugna på brun dase.
2021-10-22, 17:12
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarangDingDong
Frapperand korkat att ha den typen av bilder på någonting som kan kopplas upp.

I övrigt minns jag har jag tänkte då hon började bli känd. Att så här är det nog. Visade sig vara helt rätt.

Hon är helt i linje med de yngre feminist tejejer jag har erfarenhet av. Daddyissues, UG, analfix. Annat vanligt i gruppen som ej ses här är en fabless för S&M, bondage och ageplay.

Kort sagt föga förvånande. Dömer dock ingen. Hon är en produkt av sina erfarenheter. Betyder ju bara att någon fått sig en trevlig stund likt jag själv med andra tjejer som haft likande uttalade åsikter som denna kändis.
Dagens unga fattar inte att privata bilder tagna med mobilen fastnar i bla google foto som är rätt lätt o knäcka.
2021-10-22, 17:16
Medlem
Ni där ute som har fingrarna i röven sparade på google. Hur i h-e tänker ni? Eller kanske inte alls.

Måste ni ha ngra privata bilder på ert rövhål så anv. En polaroid kamera eller nått.

Eller skit i att ta sådana bilder. Troligtvis vet ni var ert rövhål sitter ni behöver bara kolla i spegeln.

Att vara Zaras föräldrar och se dessa bilder på sin egen dotter fy fan asså vad jobbigt. Hela Sverige har sett ens dotters rövhål. Kan inte vara speciellt lätt … arbetskollegorna sitter och fappar som galningar. Fy fan..
2021-10-22, 17:19
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
LMFAO, noterade det också. Kör barbacka med nån hiphop-neger som antagligen varit intim med varenda sprutluder i branschen

Så nu vet vi att Zara har en vårtig fitta utöver att hon gillar att ta den i röven.
Barbacka? Han har ju kondom.
2021-10-22, 17:24
Medlem
Citat:
Det är trådar som denna som skrämmer livet ur mig. En kvinna får inte ens ha ett privatliv utan att män ska äckla sig

Exakt. Det är trådar som denna som gör att fler och fler kvinnor vaknar upp och blir feminister. När "män" inte kan bete sig som människor över huvudtaget och sitter och skriver nedlåtande om en en ung tjej.
Klar att kvinnor tar avstånd och låter dessa incels ruttna bort - kallas det naturliga urvalet.
2021-10-22, 17:26
Medlem
Inte så förvånande att en "feminist" är degenererad, följer samhällets alla trender och nycker gällande politik men också påverkansbar i andra aspekter. Jagsvaga. Porrskadade. Gillar att trycka ner vita män till vardags och bli totaldominerad av negrer privat (eller goda vänstermän likt fredrik virtanen). En produkt som går att bytas ut mot miljoner andra, innan 30 är hon kastad på tippen och utbytt mot en annan bimbo som sjunger och åmar sig, likt britney spears, christina aguilera, ariana grande, katy perry osv.
2021-10-22, 17:28
Medlem
Citat:
Så då får man läcka dem och skriva elaka saker? Får man våldta kvinnor som är lättklädda också? Får man sno någons rolex för att de har den på sig bland folk?

Får man vara förebild för små tjejer när man lever raka motsatsen mot hur man framställer sig själv ?

ZL har gått emot dick-pics och allt möjligt.

Nu är hon 100x värre själv i verkligheten.

Bara ni Feministiska kvinnor är så efterblivna att ni inte ens kan se skogen för alla träden står i vägen.

Självklart skyddar ni nu hennes beteende. Ni är vidriga och feminister skall inte få rösta i Sverige längre.
Så patetiska och falska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in