2021-10-22, 15:44
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Hon gjort det igår på sin insta-story.

Idag är det ett brustet hjärta på hennes Insta. Hon sörjer antagligen sin kriminella gangsterrappare Einar.
2021-10-22, 15:45
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Jordan B peterson säger det ganska bra: Uppfostra inte dina barn till att göra saker som får dig att avsky dina egna barn.

Hennes farsa har uppenbarligen misslyckats med att sätta upp referensramar och tyglar på sin dotter som springer och gängar med allehanda med symptomatiskt låg afrikansk börd. (källa: IQ world wide, sök och kolla IQ baserat på etnicitet och länder. Vet att det finns feminister här som tappar hakan men gör detta och sedan kommentarar du mitt inlägg.)
Såhär är det sannolikt. Hennes far är en macho-typ. Han har, p g a sitt jobb, vilket ytterst innebär att försvara Sverige med våld, varit en ganska frånvarande far. Men, någon måste göra det skitjobbet också.

Zaras utspel om feminism mm är sannolikt till stor del en pågående revolt mot sin far. Han står för mycket av det hon säger sig hata. Hon behöver dock inse att hon nu är vuxen och bör ta ansvar för sina handlingar.

Att hon har denna syn på män av Mappes kaliber är dock inte hans fel. Det är det degenererade samhällsskicket.
2021-10-22, 15:45
Medlem
Oskarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamilton
Någon borde upplysa fru Larsson att herr kuk har kondylom. Tack för mig
Precis vad jag tänkte också. Fy fan, höll på att spy när den prickiga korven dök upp i mitten av allt det goda.
2021-10-22, 15:48
Medlem
Det var inget märkvärdigt. Rövfetichen var lite oväntad kanske, men annars ser det precis ut som vilka bilder som helst av vilken blond tjej som helst.
2021-10-22, 15:50
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag ser hellre nakenbilder på tjejerna i Riks 💃😘
Dom är rätt så fräscha där va?
2021-10-22, 15:51
Medlem
Farbaute666s avatar
Ja, kondylom eller en annan sjukdom. Behöver dock inte vara smittsamt efter en viss tid. Ingen expert, men har fått höra det.

Men Zara. Hur låg självkänsla kan man ha om man tar sådana där bilder och sedan riskerar att de sprids. De är liksom inte "konstnärliga", även om hon väl lyckas posera hyfsat på två bilder kanske.

Vad är det för fel på tjejer idag? Lite självrespekt, lite integritet, var finns de egenskaperna idag?
2021-10-22, 15:55
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamilton
Någon borde upplysa fru Larsson att herr kuk har kondylom. Tack för mig

LMFAO, noterade det också. Kör barbacka med nån hiphop-neger som antagligen varit intim med varenda sprutluder i branschen

Så nu vet vi att Zara har en vårtig fitta utöver att hon gillar att ta den i röven.
2021-10-22, 15:58
Medlem
stensturedenyngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Ja, kondylom eller en annan sjukdom. Behöver dock inte vara smittsamt efter en viss tid. Ingen expert, men har fått höra det.
idag?

La också märke till kondylomet. Killen har kämpat med det ett tag, en massa ärr en bit upp på ballen.
2021-10-22, 16:01
Medlem
Bajslukts avatar
Ha ha, svenska feminister i sin essä!

Tar en jävla massa bilder på sitt utdragna rövhål och när hon stoppar in fingrar i arslet. Även bilder där hon blir påsatt av, vad jag antar är, en arab med könssjukdom. Piercade bröstvårtor och selfies där hon suger på bananer.

Riktigt vidrig brud.

Hon skriker daddy issues lång väg. Både vad gäller hennes perverterade åsikter, men också hennes val av män. Det är alltid likadant med den här typen av brudar. Så att de här bilderna läcker är föga förvånande.

Om något så lider jag med hennes framtida (mulatt)-barn.
2021-10-22, 16:03
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
Tror ni hon luktar på fingrarna efter hon har petat sig i rumpan?

Ja, jag tror även att hon smakar på fingrarna.
2021-10-22, 16:08
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Jättebra förebild för alla 11 åriga flickor som nu tror att det där beteendet är normalt.
2021-10-22, 16:13
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stensturedenyngre
La också märke till kondylomet. Killen har kämpat med det ett tag, en massa ärr en bit upp på ballen.

Det är väl för att den är omskuren?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in