2021-10-27, 13:21
Medlem
1754s avatar
Hur fan kan man inte gilla bowling på första dejten? Det är kul + perfekt läge att spana in röven på dejten när hen slänger klotet.
2021-10-27, 13:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Fula hängbröst, stjärthål som på en ko, lönnfet, nä ingen höjdare å bara 24 år.
Det gick utför tidigt för donnan.
2021-10-27, 13:39
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Vill nog gärna minnas att hon skrikit högt att killar är porrskadade bara för att en del verkar gå igång på analsex, vad ska hon nu skrika om?

Förutom det självklara när hon ylar i högan sky när hon blir dubbelpenetrerad av två elefanter.
2021-10-27, 13:45
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4Motion
Ja det kan bli en riktig soppa det här för många lättpåverkade yngre fans.
Eftersom det är så tyst nu i från ZL så borde hon omgående träda fram samt helt och hållet ta avstånd från detta och be om ursäkt.
Konsekvenstänkande är något man lär sig under uppväxten och uppenbarligen är inte ZL klar med just den kursen.....

Förlåt att jag skickade fräcka bilder till min pojkvän. Seriöst?
2021-10-27, 13:48
Medlem
papperskulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Jag trodde Zara Larsson var en fin feminist?

Men att köra två fingrar i brunögat m.m? Fyfan Zara jag trodde verkligen du var en så fin feminist lady som Gudrun Schyman.

Hyckleriet har inga gränser!!

Ser inte hyckleriet här.. lust att utveckla vad du menar ?
2021-10-27, 13:50
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papperskula
Precis. Det är väl bara bra att hon är en förebild och visar unga tjejer att det är helt naturligt?
2021-10-27, 13:52
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papperskula

Du får leta själv, läs igenom hennes twitter flöde och tidigare uttalande på diverse nyhetssidor. Google finns

Förstår du fortfarande inte budskapet är det inte mitt problem
2021-10-27, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Hon får självklart göra som hon vill, kunde inte bry mig mindre faktiskt. Men det är extremt skrattretande med tanke på hennes tidigare uttalanden samt åsikter

Länka gärna till uttalanden där hon sagt något om att skicka rövbilder till sin partner...
För känns mer som att du klumpar ihop det hon säger lite och drar lite egna kopplingar.
2021-10-27, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xoleraz
Vad gör flashback för analys av att det helt saknas bilder på musen framifrån? Men däremot finns flertalet bilder på analen i doggystyle? Analfixering? Känns tämligen märkligt med inte en enda bild på fittan från fronten, det är sällan det saknats i leaks, det gör mig en smula konfunderad.

Det är tydligen högst normalt att gräva sig själv i analen framför kameran enligt den samlade expertisen på flashback, så jag antar att det är det nya normala

2021-10-27, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Precis. Det är väl bara bra att hon är en förebild och visar unga tjejer att det är helt naturligt?

Fast stopp en sekund. Fair enough om hon visar rövhålet publikt eller spelat in porrfilmer och sålt/lagt ut publikt för att sen varit emot porr.

Nu är det ju helt privata bilder som hon tagit (gissningsvis till sin pojkvän) som någon annan kommit över genom ett dataintrång.

Det är väl en viss skillnad där privata saker snos kontra mot att tjäna pengar på det?
2021-10-27, 13:58
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Länka gärna till uttalanden där hon sagt något om att skicka rövbilder till sin partner...
För känns mer som att du klumpar ihop det hon säger lite och drar lite egna kopplingar.

Vad surrar du om? Tror nog du skicka till fel person. Hur ska jag veta om hon har skickat rövbilder till sin partner eller inte?

Ta det lugnt med svamprökandet
2021-10-27, 14:00
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Fast stopp en sekund. Fair enough om hon visar rövhålet publikt eller spelat in porrfilmer och sålt/lagt ut publikt för att sen varit emot porr.

Nu är det ju helt privata bilder som hon tagit (gissningsvis till sin pojkvän) som någon annan kommit över genom ett dataintrång.

Det är väl en viss skillnad där privata saker snos kontra mot att tjäna pengar på det?
Du har rätt. Det här har ju inte spridits medvetet av henne.

Du hindrar ändå inte att hon som förebild för unga tjejer förhoppningsvis kan få fler att våga bjuda till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in