Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-08, 22:47
  #1
Medlem
MrGreenGeness avatar
Någon som glodde på Ett Herrans Liv nyss? Jag tänkte på videon när Lasse och ABBA-chicken sjöng "Vi vet allt men ändå inget", vilken kanonlåt!

Jag har nu bestämt mig för att dra en riktig jävla högoddsare: Någon som vet var man kan få tag i den videon? Alternativt var man kan få tag i låten, eftersom att jag har sökt som en galning på DC nu men helt utan resultat.
Citera
2006-06-09, 07:18
  #2
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGreenGenes
Någon som glodde på Ett Herrans Liv nyss? Jag tänkte på videon när Lasse och ABBA-chicken sjöng "Vi vet allt men ändå inget", vilken kanonlåt!

Jag har nu bestämt mig för att dra en riktig jävla högoddsare: Någon som vet var man kan få tag i den videon? Alternativt var man kan få tag i låten, eftersom att jag har sökt som en galning på DC nu men helt utan resultat.

Låten finns med på CDn Frida 1967-72 2-CD med Anni-Frid Lyngstad och kan laddas ned för 10 spänn på cdon.com
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback