Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-11-02, 23:06
  #505
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temptedmania
Fast männen kanske tog på sig på överkroppen när de blev tillsagda men inte hon.
Kvinnan hade ju satt på sig tröjan igen när hon avvisades.
Citera
2021-11-03, 21:45
  #506
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kvinnan hade ju satt på sig tröjan igen när hon avvisades.

Jo men om hon först tjafsat så spelar det ju sedan kanske ingen roll att hon sätter på sig.
Citera
2021-11-04, 14:35
  #507
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temptedmania
Jo men om hon först tjafsat så spelar det ju sedan kanske ingen roll att hon sätter på sig.
Så tänkte jag också!!!!!! för annars verkar det ju jättekonstigt om hon utvisades fastän hon var så snäll o medgörlig- kan va så att hon krånglade i onödan. Det handlar väl också om säkerhet - klubben blir så indirekt ansvarig för va som ev skulle hända om hon blir antastad pga att hon vistas på klubben med naken överkropp o bara bröst.
Citera
2022-02-21, 23:02
  #508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysquo
En del av mig kan väl tycka att det vore trevligt om snygga tjejer gick runt spritt språngande nakna. Baksidan av myntet är att det inte bara kommer vara snygga tjejer som går omkring nakna. Det kommer även vara mindre fagra tanter, gubbar och annat löst folk. I så fall dricker jag hellre min mojito bland folk som behåller sina kläder på.

Mkt väl sammanfattat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback