2021-10-20, 22:16
Medlem
otellos avatar
Citat:
"Det var på nattklubben Trädgår'n i Göteborg i helgen som en grupp män – och Elin Nilsson – tog av sig på överkroppen på dansgolvet. Männen fick enligt henne ingen tillsägelse och tilläts stanna kvar och dansa – medan Elin avvisades från nattklubben."
Skriver TV4 i en tidsenlig vänster-artikel.

För mig framstår det som självklart att man som kvinna inte slänger fram pattarna bland okända människor. Vidare tror jag att kvinnan ifråga är en narcissist av rang. Vad anser ni andra?
Citera
2021-10-20, 22:19
Medlem
Bra, horaktigt beteende att hålla på med sånt där.

Om det var en man som blev utslängd för att han gjorde helikoptern med kuken på dansgolvet hade han inte fått gråta ut i media, nej han hade blivit åtalad.

Männen borde också blivit utslängda dock, men så jävla fjantigt att hon ska få gråta ut i media för att hon blottade sig offentligt.
Senast redigerad av Reiwa 2021-10-20 kl. 22:23.
Citera
2021-10-20, 22:23
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Släng ut männen också, om dom har manboobs.
Citera
2021-10-20, 22:25
Medlem
Majsmans avatar
Om jag ska spela djävluens advokat: den enda skillnaden är att vi valt att sexualisera kvinnors bröst mer än männen.

På rave hade det bara varit välkommet men det är väl inte den typen av ställe? Håller med att det ju en särbehandling om man får tro på hennes ord.
Citera
2021-10-20, 22:26
Medlem
Swe1227s avatar
Bryr mig inte om att hon gjorde som hon gjorde. Blir mest trött på att hon som privligerad svensk kvinna ska få gråta ut i media.
Citera
2021-10-20, 22:27
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello

För mig framstår det som självklart att man som kvinna inte slänger fram pattarna bland okända människor. Vidare tror jag att kvinnan ifråga är en narcissist av rang. Vad anser ni andra?

Ja, TV4 leker spåniga för att få klick och tittare. Vem står och hoppar med pattarna i vädret på en nattklubb i Göteborg, haha, vilket trams. De kan väl även intervjua någon av de tusen och åter tusentals snubbar som blivit utkastade eller icke insläppta på klubbar, där kan vi snacka diskriminering.
Citera
2021-10-20, 22:31
Medlem
Intressant händelse. I teorin skulle det räcka att en man råkar dansa in i kvinnan och vidrör hennes bröst för att därefter bli åtalad. Min poäng är att det krävs väldigt lite för ett synnerligen tråkigt och förödande utfall. Detsamma gäller inte för en man. Gränsen mellan var ofredande går mellan könen är gigantisk. Hur en sådan händelse hade hanterats vid en rättegång är en mycket intressant fråga.
Citera
2021-10-20, 22:32
Medlem
Queenofqueenss avatar
Men någon jävla måtta får det vara... Hon blottar ju sina bröst. Det är opassande och sexuellt ofredande mot övriga som är på klubben. Det är likvärt med att man skulle visa en rumpa på dansgolvet man som kvinna och skaka det. "För varför sexualisera en rumpa som är en skön sittdyna och som har ett eller två hål, varav ett man tömmer sig med."

Vem kommer ens på att göra något sådant. Det säger något om ens intelligens nivå. Män har inte bröst. Män kan utan att det uppfattas som stötande visa sig med bar överkropp. Däremot tycker jag det är efterblivet när man går med barn överkropp bara sådär om det inte är på stranden. Ute bland civilisationen får man faktiskt ha kläder på sig.
Citera
2021-10-20, 22:38
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Men någon jävla måtta får det vara... Hon blottar ju sina bröst. Det är opassande och sexuellt ofredande mot övriga som är på klubben. Det är likvärt med att man skulle visa en rumpa på dansgolvet man som kvinna och skaka det. "För varför sexualisera en rumpa som är en skön sittdyna och som har ett eller två hål, varav ett man tömmer sig med."

Vem kommer ens på att göra något sådant. Det säger något om ens intelligens nivå. Män har inte bröst. Män kan utan att det uppfattas som stötande visa sig med bar överkropp. Däremot tycker jag det är efterblivet när man går med barn överkropp bara sådär om det inte är på stranden. Ute bland civilisationen får man faktiskt ha kläder på sig.

Och det andra som en man tömmer sig i

Bilder, annars har det inte hänt!!!
Citera
2021-10-20, 22:39
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello

Varför får män slänga av sig kläderna men inte kvinnor? Vad är skillnaden mer än att dom har tuttar och ingen penis?
Citera
2021-10-20, 22:40
Medlem
Detta är ju inte ett problem utomlands, intressant.
Citera
2021-10-20, 22:44
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Varför får män slänga av sig kläderna men inte kvinnor? Vad är skillnaden mer än att dom har tuttar och ingen penis?

För män och kvinnor är inte samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in