2021-12-09, 20:41
Medlem
Herreminskapares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
"Austria rises up against 'health dictatorship'

The police and the army refuse to control the health passes in the name of “freedom and human dignity”. They will join a large demonstration against compulsory confinement on November 20, 2021 in Vienna.

This is a resounding slap in the face for the government, which, according to the Austrian media, is becoming increasingly panicked."
https://frenchdailynews.com/politics/3592-austria-rises-up-against-health-dictatorship

Så jävla gött att se, all respekt till dessa människor. Hoppas det sker i fler länder framöver
Citera
2021-12-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknowwhatIknow
Givetvis, men det saknar ju betydelse när det enda syftet med passen är att ALLA ska vaccineras...

Men är det egentligen inte tvärtom ?

Att alla ska ha pass. Den slutgiltiga kontroll-lösningen.
Sen blir det säkert en win-win situation där big pharma tjänar pengar och politikerna får kontroll.
Citera
2021-12-09, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
De vaccinerade kommer i raseri vända sig emot de ovaccinerade. Det kommer även finnas väktare i början, såklart.

Ja, det vågar de. Alla regeringar i Västvärlden har fått order uppifrån om att alla SKA injiceras med Pfizer-judarnas "vaccin".

Så är det tyvärr.. Om jag bara får påminna om denna till er alla:

https://www.svd.se/har-ar-finansministerns-budskap-till-varldsledarna

Dom har dessutom successivt bytt ut ärliga politiker med lakejer som springer deras ärenden.
Citera
2021-12-09, 20:45
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Enligt Aftonbladet så finns det ett samband mellan låg vaccinationsgrad och låg försäljning av fläskkött.

Men även lågt valdeltagande, ska tilläggas.

Glöm inte att tillägga lågt IQ också 😁
Citera
2021-12-09, 20:47
Medlem
Det roliga är att det existerar ingen pandemi, det hela är en total bluff. Det är inga som ligger och dör på gatorna, vore det inte för massmedierna och folkförrädarpolitiker skulle inte en jävel märka av någon sk.pandemi. Nu har vi hysteriska grundlurade människor överallt som injicerar fan vet vad i sina armar. Varför får inte oberoende organisationer/forskare undersöka vaccineras innehåll? Vad vill dessa satans jävlar gömma från allmänheten?
Citera
2021-12-09, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clusia
Om du tar andra dosen senast imorgon. Det ska gå två veckor från dos två tills du har giltigt pass.
Detta förutsätter ju såklart att du tog första dosen för mer än fyra veckor sedan.

Fan vad tråkigt.. Tog första dosen den 23e... Undrar om det inte går att lösa på något annat vis, har ju ändå gått 17 dagar (imorgon, det kanske räcker?), kanske kan få en tid imorgon om jag hör av mig till en läkare?
Citera
2021-12-09, 20:50
Medlem
Ovaccinerade förtrycks, bespottas och behandlas som oönskade minoriteter i totalitära regimer. Läser man fulla texten om att ovaccinerade smittar mindre gäller att vaccinerade är sjuka i medel 5,5 dagar gentemot att ovaccinerade är sjuka 7,5 dagar. Ja, detta motiverar helt att införa 3:e riket 2.0.
Citera
2021-12-09, 20:51
Bannlyst
man får börja handla mat av invandrare helt enkelt.

hemleverans.
beställa online.

be nån vaxxare handla åt en

göra eget.

i värsta fall råna. men då var det inte mitt fel det var staten som tvingade mig att agera så.
Citera
2021-12-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herreminskapare
Så jävla gött att se, all respekt till dessa människor. Hoppas det sker i fler länder framöver

Tyvärr har vi inget lika potent parti som Frihetspartiet i Österrike som kallar till stor-demonstrationer. Faktiskt har vi inget parti i riksdagen som öppet motsätter sig restriktioner och Covid-pass alls...

SD har nog flest anhängare som motsätter sig detta men de vill "visa sig ansvarsfulla" plus vill regera ihop med Moderaterna som var det första partiet som förespråkade Covid-pass.

Så nu ska de stackars 1,5 miljoner ovaccinerade kanske inte få delta på sammankomster med fler än hundra personer, inte få gå på restauranger, gym och vissa butiker?
Citera
2021-12-09, 20:57
Medlem
Det läskiga är fan alla israeliska påverkansoperatörer som jobbar ihjäl sig på FB nu.

Den ena säger med hotfull ton ”alla kommer få vaccinet. Med olika incitament kommer alla vaccinera sig med vaccinet”…

Det bekräftar bara för mig att detta är det mörkaste världen någonsin har sett. Alla som tagit vaccinet bör verkligen inte röra en 3:e eller 4:e i hopp om att det måste mer till för att förgöra oss
Citera
2021-12-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Myndigheter, särskilt polis och militär, som upprätthåller statens våldsmonopol, är legitima mål.
Ja, främst media och myndigheter/regering.
Citera
2021-12-09, 20:58
Medlem
Då blir det ju tvång, riktigt vidrig utpressning för alla som måste ta sig till skola och jobb.
Min äldsta måste åka kollektivt till gymnasiet. Vi andra har gångavstånd till skola och jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in