2022-12-06, 13:14
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Jag vet faktiskt inte, jag känner henne inte. Jag har bara skapat en bild av henne utifrån vad jag tolkar från hennes sociala medier.

Jag tror visserligen inte att denna snusdosan används i pyssel-syfte. Jag ville bara påpeka att det kan finnas fler anledningar till att den ligger uppe än vad vi vet. Jag hoppas också att oavsett anledningen till varför den låg där så ska ägaren till snusdosan ha koll på den.

Personligen tycker jag självklart att det ser illa ut. Och förstår inte varför den ligger där. Om man behöver ta en snus är det lika enkelt att stopp tillbaka dosan i fickan igen som att lägga den på ett bord där barn kan nå den. Men jag tycker också att L och S har större problem (återigen utifrån mina egna tolkningar på social medier, känner ingen av dem) att man kanske ska fokusera på det istället för en snusdosa som vi inte vet bakgrundshistoriken till.

Något tjafs mellan oss två kommer det inte bli. Jag håller till stora delar med dig. Och självklart ska man inte heller normalisera nikotin. Men på 80/90 talet var det annorlunda och inte ett dugg konstigt (där jag växte upp) att man pysslade med tomma snusdosor.
Linn som alltid tar aaaavstånd från alkohol och rökning. Linn som inte kan förstå hur folk gör sånt inför barn. Linn som är så perfekt. Linn som till och med hela tiden försöker förklara bort att hennes barn äter mycket socker. Come on...

Jag växte också upp på 90-talet. Jag kan lova att jag aldrig någonsin hade fått leka med en snusdosa eller spritflaskor. De få släktningarna som rökte fick inte göra det ens på samma tomt som oss barn. Det fanns eh..."socioekonomiskt belastade grupper" och grupper som inte var det även på 90-talet.
Citera
2022-12-06, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Hon kommer INTE (vilket personen påstod om de danska barnen) få platt bakhuvud av att SOVA i en liggdel.

Jag påstod ingenting alls, jag skrev bara vad jag hade observerat och att det kommer väl att synas ifall Linns unge har legat i samma ställning för länge.

Vissa bebisar har ju sina favoritställningar när det gäller hur huvudet ligger och då måste man variera lite. Det är väl inget konstigt med det, alla vet väl att man tidigt ska lägga bebisen på magen på lekmattan för att träna nacken och undvika platt skalle, det är det jag har fått lära mig iallafall.
Citera
2022-12-06, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Jag påstod ingenting alls, jag skrev bara vad jag hade observerat och att det kommer väl att synas ifall Linns unge har legat i samma ställning för länge.

Vissa bebisar har ju sina favoritställningar när det gäller hur huvudet ligger och då måste man variera lite. Det är väl inget konstigt med det, alla vet väl att man tidigt ska lägga bebisen på magen på lekmattan för att träna nacken och undvika platt skalle, det är det jag har fått lära mig iallafall.

Jag tolkade dig som att det skulle varit liggvagn länge som orsakade ”kusinernas” bakhuvuden. Kanske tolkade jag dig fel där
Citera
2022-12-07, 11:08
Medlem
”Hur tolkar man kläder på golvet? Rent/smutsigt?”

Detta var nog den fjantigaste och lägsta pikningen från Linns håll.

Bara lägg upp tröjan på hans sida av sängen. Det räcker som vink ”jag har lyft upp din tröja”.

Satan vad jag hade dumpat henne om jag var hennes partner. Det där ska man fan inte behöva stå ut med ens om instagrambilderna bara nås av släkt och vänner.

Tänk att Linn ska sitta och fira jul med hans familj och veta att hon skämmer ut och hånar deras son varje dag för hans olika tillkortakommanden.
Citera
2022-12-07, 11:15
Medlem
junkbords avatar
Hon måste ha världens sämsta självkänsla. Detta passivt aggressiva beteendet hela tiden..
Citera
2022-12-07, 11:19
Medlem
Simon som var så ordningsam och bra på att städa när dom blev tillsammans. Vad hände kan man undra😂
Citera
2022-12-07, 11:25
Medlem
Citat:
Simon som var så ordningsam och bra på att städa när dom blev tillsammans. Vad hände kan man undra😂

Jag kan ju inte tycka att en tröja på golvet är något att bråka om.
Det hamnar ibland en tröja på golvet. Det är normalt. Värre om kläder täcker hela golvet eller skuffats in under sängen, då kan man börja snacka oreda.
Citera
2022-12-07, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Jag kan ju inte tycka att en tröja på golvet är något att bråka om.
Det hamnar ibland en tröja på golvet. Det är normalt. Värre om kläder täcker hela golvet eller skuffats in under sängen, då kan man börja snacka oreda.

Nej allrsp det tycker inte jag heller. Jag menar på hur det lät från Linns sida när dom blev ihop, och hur det låter nu
Citera
2022-12-07, 11:49
Medlem
Citat:
Nej allrsp det tycker inte jag heller. Jag menar på hur det lät från Linns sida när dom blev ihop, och hur det låter nu

Ja, verkligen kontrast!
Citera
2022-12-07, 11:52
Medlem
Linn är singel inom tre månader. Åtminstone hoppas jag det, för Simons skull. Han förtjänar bättre än att så gott som dagligen bli pikad offentligt. Man undrar ju hur de har det bakom stängda dörrar om det är så här illa offentligt..

Men när ska hon sluta särskriva? Hon skriver så vansinnigt illa att det är obegripligt att någon vill göra samarbeten med henne. Särskrivet och mycket felstavningar, ögonen blöder av att läsa det hon skriver.
Citera
2022-12-07, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurq
Linn är singel inom tre månader. Åtminstone hoppas jag det, för Simons skull. Han förtjänar bättre än att så gott som dagligen bli pikad offentligt. Man undrar ju hur de har det bakom stängda dörrar om det är så här illa offentligt..

Men när ska hon sluta särskriva? Hon skriver så vansinnigt illa att det är obegripligt att någon vill göra samarbeten med henne. Särskrivet och mycket felstavningar, ögonen blöder av att läsa det hon skriver.

Folk måste sluta gå på hennes stavning. Vet ingen vad dyslexi är?
Citera
2022-12-07, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Folk måste sluta gå på hennes stavning. Vet ingen vad dyslexi är?

Jo. Det tror jag de flesta här vet. Jag har förståelse för att det i Linns vanliga inlägg blir fel. Men när det gäller samarbeten så kan jag ju tycka att man kanske sätter någon på att korrekturläsa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in