Citat:
Ursprungligen postat av
Carr0oo
Kunde inte hålla mig från att kommentera i tråden längre. Alltså berättelsen i bilen om Simons lögn om att han hade körkort... Man undrar ju vad mer han ljuger om? Sen var det lite skrämmande att se hur glad Linn var att hon kunde kontrollera Simon genom att strypa bilens hastighet på nykeln som han ev skulle få när han tar körkort. Kontrollbehov delux. Förstår inte varför man frivilligt väljer att leva med henne. Man får i princip inte göra något som hon inte tillåter.
Det slog mig förövrigt att det är familjen foliehatt eller Solomon som redigerade senaste vloggen åt Linn.
Jag tror att Simon står ut med Linn för att hon försörjer honom, han får tydligen endast ut 3000 kr från sin hockeyklubb. Sen cashar han fortfarande in bostadsbidrag genom att inte skriva sig hos Linn.
Simon kommer nog bita ihop några år till och Linn kommer antagligen utnyttja läget och bli på smällen en gång till innan Simon drar sig ur för gott.
Eller så tröttnar Linn efter att nyförälskelsen har lagt sig..hon är ju som sagt kär i kärleken och behöver alltid fjärilar i magen (och en bebis).