2021-11-27, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimpo
Kommenterade en bild på Juvelia att hon är söt och väldigt lik sin pappa. Blockad. Vad är det för fel på bruden?
Blockar för allt. Som inte passar henne
Citera
2021-11-27, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Reklamia som nån skrev i tråden borde vara ett alternativ iaf!

Men vad tror ni, har hon en ny partner och är gravid med inom 1-2 år igen?
Simon verkar vara en lugn och bra kille. Så kanske kan det hålla.
Citera
2021-11-27, 14:09
Medlem
Kunde inte hålla mig från att kommentera i tråden längre. Alltså berättelsen i bilen om Simons lögn om att han hade körkort... Man undrar ju vad mer han ljuger om? Sen var det lite skrämmande att se hur glad Linn var att hon kunde kontrollera Simon genom att strypa bilens hastighet på nykeln som han ev skulle få när han tar körkort. Kontrollbehov delux. Förstår inte varför man frivilligt väljer att leva med henne. Man får i princip inte göra något som hon inte tillåter.

Det slog mig förövrigt att det är familjen foliehatt eller Solomon som redigerade senaste vloggen åt Linn.
Citera
2021-11-27, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carr0oo
Kunde inte hålla mig från att kommentera i tråden längre. Alltså berättelsen i bilen om Simons lögn om att han hade körkort... Man undrar ju vad mer han ljuger om? Sen var det lite skrämmande att se hur glad Linn var att hon kunde kontrollera Simon genom att strypa bilens hastighet på nykeln som han ev skulle få när han tar körkort. Kontrollbehov delux. Förstår inte varför man frivilligt väljer att leva med henne. Man får i princip inte göra något som hon inte tillåter.

Det slog mig förövrigt att det är familjen foliehatt eller Solomon som redigerade senaste vloggen åt Linn.

Ja samt hur Linnsan säger att hon minsann klarade teoriprovet på första försöket precis efter att Simon berättat att han har rejält med ångest inför sitt körkort, snäll flickvän.
Citera
2021-11-27, 15:27
Medlem
Citat:

Reagera också att han fortsatte med lögnen enda tills hans kompisar avslöjade honom. Det känns som det hade pågått en tid... Linn är skadeglad över att kontrollera Simon och trycka ner honom att hon klarade teoriprovet direkt.

Reagera också Linns syns på andra människor t ex att Simons killkompisar som inte har flickvänner har köpt kläder på newbie. Alltså vilken värld lever denna människa?
Citera
2021-11-27, 17:46
Medlem
Ingen mer än jag som mådde illa av hennes urin i vanligt dricksglas omrörning med en vanlig tesked mitt bland mat och bak på diskbänken 🤢
Citera
2021-11-27, 21:00
Medlem
Linn klarade teoriprovet på första försöket, men hon klarade inte uppkörningen på första försöket.
Citera
2021-11-27, 21:17
Medlem
Citat:

Jag tror att Simon står ut med Linn för att hon försörjer honom, han får tydligen endast ut 3000 kr från sin hockeyklubb. Sen cashar han fortfarande in bostadsbidrag genom att inte skriva sig hos Linn.

Simon kommer nog bita ihop några år till och Linn kommer antagligen utnyttja läget och bli på smällen en gång till innan Simon drar sig ur för gott.

Eller så tröttnar Linn efter att nyförälskelsen har lagt sig..hon är ju som sagt kär i kärleken och behöver alltid fjärilar i magen (och en bebis).
Citera
2021-11-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimpo
Kommenterade en bild på Juvelia att hon är söt och väldigt lik sin pappa. Blockad. Vad är det för fel på bruden?
Hon satt ju häromdagen och skrev att barnen är så lika sina pappor
Jag är också blockad. Blev det när jag frågade ifall hon läser vad som skrivs om henne här på Flashback. Frågade i en frågestund och efter ett par dagar reagerade jag på att hon inte uppdaterade något.
Citera
2021-11-28, 00:13
Medlem
Har bara sett några minuter på könsavslöjningsvideon men kan inte låta bli att skriva:

24 juni: Linn lägger upp en bild på Simon på Instagram och skriver "Dör för dig".

12 juli: Linn skriver följande på bloggen:
"Kvällen innan gjorde Simon fruktfat till med med ett stort hjärta av jordgubbar, så himla söt han är alltså! Vem är ens som han.

Sedan på morgonen efter att Juvelia blev hämtad så åkte vi ganska direkt mot Barkarby. Min bil är så himla liten och min kille är så himla lång så han kan bokstavligt talat inte köra den för hans knän går i ratten hur mycket vi än sänker och ändrar med stolen, haha.Så med det sagt körde jag. Har blivit så bra på det nu på senaste hehe. Gick hur bra som helst. Var ju aldrig inne i själva innestan i Stockholm."

23 juli: Linn lägger upp en bild på den nya, företagsleasade bilen.

Frågan är vem som manipulerar vem. Vem är som han, han som ljuger för sin tjej och totalt blåser henne så pass mycket att hon leasar en ny bil. Jo, personer som är manipulativa lögnare är som honom.
Citera
2021-11-28, 00:19
Medlem
geek12s avatar
hahahahahaahahahahahah simons senaste bild på insta, herreeeeee
Citera
2021-11-28, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Har bara sett några minuter på könsavslöjningsvideon men kan inte låta bli att skriva:

24 juni: Linn lägger upp en bild på Simon på Instagram och skriver "Dör för dig".

12 juli: Linn skriver följande på bloggen:
"Kvällen innan gjorde Simon fruktfat till med med ett stort hjärta av jordgubbar, så himla söt han är alltså! Vem är ens som han.

Sedan på morgonen efter att Juvelia blev hämtad så åkte vi ganska direkt mot Barkarby. Min bil är så himla liten och min kille är så himla lång så han kan bokstavligt talat inte köra den för hans knän går i ratten hur mycket vi än sänker och ändrar med stolen, haha.Så med det sagt körde jag. Har blivit så bra på det nu på senaste hehe. Gick hur bra som helst. Var ju aldrig inne i själva innestan i Stockholm."

23 juli: Linn lägger upp en bild på den nya, företagsleasade bilen.

Frågan är vem som manipulerar vem. Vem är som han, han som ljuger för sin tjej och totalt blåser henne så pass mycket att hon leasar en ny bil. Jo, personer som är manipulativa lögnare är som honom.

Och deen har hon medvetet skaffat barn med efter en månad. Beviset på hur ”bra” man känner varandra. Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in