Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-28, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Och deen har hon medvetet skaffat barn med efter en månad. Beviset på hur ”bra” man känner varandra. Lycka till.

Ytterligare en sjukt banal sak som S troligen ljugit/ljuger om är sin längd.. L skriver att han är 190 men på sportprofilsidor står det att han bara är 186 cm..

Jag reflekterade över att längdskillnaden mellan dem inte såg ut vara så stor som hon fick det att låta. Blev såklart ignorerad av båda när jag frågade varför L sa en längd som inte stämde med uppgiften på sportprofilsidorna..
Citera
2021-11-28, 11:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Blockar för allt. Som inte passar henne
Lite Anna Book-vibbar över henne.
Citera
2021-11-28, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Ytterligare en sjukt banal sak som S troligen ljugit/ljuger om är sin längd.. L skriver att han är 190 men på sportprofilsidor står det att han bara är 186 cm..

Jag reflekterade över att längdskillnaden mellan dem inte såg ut vara så stor som hon fick det att låta. Blev såklart ignorerad av båda när jag frågade varför L sa en längd som inte stämde med uppgiften på sportprofilsidorna..

Det är nog bara Linn som avrundar. Hon har ju tendens till att göra det för att det ska låta bättre….
Bara en sån liten grej att hon säger att hennes bostadsrätt är 140kvm när den egentligen är 138 eller 139kbm. Småsak men det är ändå en grej för att få det låta större och bättre såklart.
Jag har då själv aldrig lagt på några kvm på min lägenhet.
Citera
2021-11-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cofian
Det är nog bara Linn som avrundar. Hon har ju tendens till att göra det för att det ska låta bättre….
Bara en sån liten grej att hon säger att hennes bostadsrätt är 140kvm när den egentligen är 138 eller 139kbm. Småsak men det är ändå en grej för att få det låta större och bättre såklart.
Jag har då själv aldrig lagt på några kvm på min lägenhet.

Fast seriöst, avrunda sin pojkväns längd i samband med att man påtalar att han är sååå lång... Vem gör ens så..?!
Citera
2021-11-28, 19:27
Medlem
Citat:
Fast seriöst, avrunda sin pojkväns längd i samband med att man påtalar att han är sååå lång... Vem gör ens så..?!

Eftersomm linn ljuger om det mesta så. Åldern för när tindra lärde sig gå har flyttat bakåt flera månade och hon e också expert på å ljuga om vilken storlek barnen haft i olika ålder. för att få dem att vara små.
Citera
2021-11-28, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejabamse
Eftersomm linn ljuger om det mesta så. Åldern för när tindra lärde sig gå har flyttat bakåt flera månade och hon e också expert på å ljuga om vilken storlek barnen haft i olika ålder. för att få dem att vara små.

På tal om att få dem verka små: är det bara jag som tänker att hon alltid vill ha ut barnen i förtid så att dom ska vara små? Hon skulle prompt och på alllla sätt få ut Juvelia i v.37. Skrev i alla fb-grupper om tips att starta förlossningen etc. Sen tjatade hon till sig en igångsättning till slut. Nu blir det väl samma. Om det inte blir snitt då hon är så traumatiserad av sin ”traumatiska” (100% normala!!) förlossning.
Citera
2021-11-28, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
På tal om att få dem verka små: är det bara jag som tänker att hon alltid vill ha ut barnen i förtid så att dom ska vara små? Hon skulle prompt och på alllla sätt få ut Juvelia i v.37. Skrev i alla fb-grupper om tips att starta förlossningen etc. Sen tjatade hon till sig en igångsättning till slut. Nu blir det väl samma. Om det inte blir snitt då hon är så traumatiserad av sin ”traumatiska” (100% normala!!) förlossning.

Ja hon vill ha ut barnen tidigare verkar det somm.
Det var också hemskt vad jobbigt hon hade efter förlossningen. hon läkte ju skitsnabbt så bara gnäll
Citera
2021-11-28, 23:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

190 är ju förvisso långt men nog kan de flesta på 190 köra de flesta bilar. Undrar varför hon vill få allt att låta så märkvärdigt?
Citera
2021-11-28, 23:35
Medlem
Vad tror vi händer när omsättningen på tiingelinn AB börjar sjunka?

Onlyfans??
Citera
2021-11-28, 23:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljstangen
Vad tror vi händer när omsättningen på tiingelinn AB börjar sjunka?

Onlyfans??
Kanske det, hon verkar ju ha en het kropp.
Citera
2021-11-29, 01:16
Medlem
Bara jag som reagerar på hennes ”advent bild”?
Hon kunde väl ha haft passande kläder framför grannen och önska glad advent? Tycker de är lite ”porrbild”. Bara bredare trosor hade vart bättre om något. Förstår ändå grejen när hon tar gravid bilderna framför en vit vägg för att framhäva magen, bland annat… Tycker det var en fin bild men kunde kanske haft en fin klänning som framhävde magen istället..
Citera
2021-11-29, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
190 är ju förvisso långt men nog kan de flesta på 190 köra de flesta bilar. Undrar varför hon vill få allt att låta så märkvärdigt?

Långa personer kan absolut sitta mer eller mindre obekvämt i vissa bilmodeller. Det intressanta är att just Volvo oftast INTE passar långa personer.. 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in