2021-11-22, 19:52
Medlem
XtraXs avatar
Hennes fans måste ju implodera snart när
det inte blir nån köns reveal.
Citera
2021-11-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Hurså? Var har du sett det?
Hans instagram han har köpt en nalle till ”lillen”
Citera
2021-11-22, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife

Nu ska man inte ta för givet att Simon och Linn vet skillnaden mellan ”Lillen” och ”Lillan” 😁
Citera
2021-11-22, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife

Sen när är en nalle till för en pojke? Att det är lillen o inte lillan tänker han nog inte på. De är en tjej
Citera
2021-11-22, 22:11
Medlem
Om jag ska vara ärlig så hoppas jag faktiskt att det är en tjej, av en enda anledning: Jag vill höra vad de tänker döpa barnet till isf 😂 Med en pojke blir det väl Charlie eller möjligtvis Love, men flicknamnet är garanterat roligare
Citera
2021-11-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Om jag ska vara ärlig så hoppas jag faktiskt att det är en tjej, av en enda anledning: Jag vill höra vad de tänker döpa barnet till isf 😂 Med en pojke blir det väl Charlie eller möjligtvis Love, men flicknamnet är garanterat roligare

10000% 🤣 håller med.
Citera
2021-11-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Sen när är en nalle till för en pojke? Att det är lillen o inte lillan tänker han nog inte på. De är en tjej
Jodå det tror jag. Lillen och en nalle med Hockeytröjan på
Citera
2021-11-22, 23:03
Medlem
Ingen som reagerade på att hon i sin story sa att hon skulle fira sin pappa igår (söndag) men att han fyllde i fredags men då hade dom sin gender reveal.
Hon prioriterade alltså sig själv före sin pappas födelsedag. Det mest konstiga är väl nästan att jag ens blir förvånad 😅
Allt måste verkligen handla om henne..
Citera
2021-11-23, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cofian
Ingen som reagerade på att hon i sin story sa att hon skulle fira sin pappa igår (söndag) men att han fyllde i fredags men då hade dom sin gender reveal.
Hon prioriterade alltså sig själv före sin pappas födelsedag. Det mest konstiga är väl nästan att jag ens blir förvånad 😅
Allt måste verkligen handla om henne..

Jag gjorde de, tänkte samma. Även att hon lagt ut i storyn både om gender reveal och när mamman firades, men inget från när pappan firades.
Citera
2021-11-23, 13:51
Medlem
XtraXs avatar
Så sneeky hon är, nu ska de först få 20k följare på sin youtubekanal innan de avslöjar könet. Blir nog tufft så det blir förhoppningsvis ingen reveal alls.
Citera
2021-11-23, 13:54
Medlem
uardozs avatar
Hon är ju lagom rolig som spelar förvånad över att folk undrar över könet, det är ju hon själv som har hypat upp detta och sagt att de skulle berätta på fredag. Hade hon inte hållt på så hade nog ingen brytt sig mer än vanligt.

Dessutom roligt att hon precis la upp en story där hon skriver att de ska uppnå ett visst antal prenumeranter på youtube innan de avslöjar könet.. snacka om att mjölka detta så mycket det bara går.
Citera
2021-11-23, 13:55
Medlem
Nu har hon alltså ändrat sig angående att släppa gender revealen. Först var det förra fredagen, sen blev det när fotografen levererat bilder och filmer för att göra det "fint för följarna" och nu är det plötsligt efter att hon fått 6000 fler prenumeranter på Youtube.

Med tanke på den bristen på ärlighet kommer jag därför berätta att det är en flicka dem väntar. Det fick jag reda på genom att spara en av de svartvita bilderna av tårtan från hennes story och färglägga den med ett program i datorn. Tårtans innehåll var rosa.
Att använda graviditeten på ett så tydligt sätt för att få fler prenumeranter ska inte fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in