2022-10-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Äter Juvelia godis? (Kollade storyn utan ljud)
Det är väl standard att hon gör?
Citera
2022-10-21, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
skit i trollet.
Hon har missuppfattat träden. Här inne hänger inte Linns fanclub. Då får hon skap en egen tråd om hon gillar Linn och Simon och vill skriva lyckliga tråden om dom. I den här tråden stör vi oss på tiingelinn och simmeboy. Vi vill inte ha deras beundrare här inne. 🤣
Varsågod och gå tillbaka i tråden så ser du snabbt att jag hänger här pga att jag stör mig på Linn.
Men jag anser att mycket som skrivs här är obefogad skit.
Att ifrågasätta att bonuspappan vabbar när biologisk mamma arbete? Vad är grejen med det? Tror detta sker i de allra flesta bonusfamiljer? Varför skall man störa sig på Linn för den sakens skull när hon gör så mycket annan skit?
Citera
2022-10-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Återigen. För sista gången. Må va lagligt, men inte rätt.

Att arbeta är inte att ta ett par bilder om dagen.

Fel på systemet? Jajamen.

Vad är det som inte är rätt? Att vissa har förmånen att kunna leva på sina sociala medier? Eller att säga att man vabbar när man inte tar ut pengar från fk?
Citera
2022-10-21, 18:35
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Så nu får man alltså inte tjäna pengar på vad man vill? Om jag kan dra in 10.000 om dagen på att arbeta en timme så är systemet fel?

Vi kan ju förbjuda all reklam så kommer vi åt problemet

Jag kan garanterat dra in flera tusen genom att runka med en sax på onlyfans väljer dock att inte göra det.
Citera
2022-10-21, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Jag kan garanterat dra in flera tusen genom att runka med en sax på onlyfans väljer dock att inte göra det.

Och på vilket sätt är det relevant i sammanhanget att Simon vabbar när Linn arbetar?
Citera
2022-10-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Kanske Linns syster haha

Jadu. Jag tror inte att Linns systers förmåga att formulera sig i text duger den heller. Om inte annat bör hennes dialekt skina igenom när hon skriver.

Absolut inga personer jag vill bli tagen för att vara kan jag ju säga.
Citera
2022-10-21, 18:42
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Och på vilket sätt är det relevant i sammanhanget att Simon vabbar när Linn arbetar?

Inte alls tänkte bara berätta att det går.
Citera
2022-10-21, 18:46
Medlem
Citat:
Varsågod och gå tillbaka i tråden så ser du snabbt att jag hänger här pga att jag stör mig på Linn.
Men jag anser att mycket som skrivs här är obefogad skit.
Att ifrågasätta att bonuspappan vabbar när biologisk mamma arbete? Vad är grejen med det? Tror detta sker i de allra flesta bonusfamiljer? Varför skall man störa sig på Linn för den sakens skull när hon gör så mycket annan skit?
Sluta lägg dig i andras kommentarer då? Har du något problem med dom Så läs inte?
Att Linn valsar runt på event samtidigt som simme vabbar henne barn tycker jag är fel. Sen behöver inte han ignorera dom.. som han annars gör när han pratar om barnen som Linns och Belle som sin.

Men är han piskad så är man och det är simme det vet ju alla.
Citera
2022-10-21, 18:49
Medlem
Fan vad linsan matar ungarna med candy. Ha ha ha. Sa hon inte att hennes barn inte äter godis? Och absolut inte juvelia.?
Citera
2022-10-21, 18:59
Medlem
Citat:
Sluta lägg dig i andras kommentarer då? Har du något problem med dom Så läs inte?
Att Linn valsar runt på event samtidigt som simme vabbar henne barn tycker jag är fel. Sen behöver inte han ignorera dom.. som han annars gör när han pratar om barnen som Linns och Belle som sin.

Jag tänker inte sluta kommentera när jag anser att folk kritiserar saker som är totalt irrelevanta nej? Skall allt alltid bara få stå oemotsagt? Nej det anser inte jag iaf.

Du anser att det är fel att sambo får vabba andras barn. Då vet vi det. Linn arbetar precis som alla andra så då är det ju lagen som är problemet och inte Linn i sig
Citera
2022-10-21, 19:04
Medlem
Citat:

Så att han inte nämner barnen i sociala medier betyder att han ignorerar dem?
Utifrån hur han nämner Juvelia men inte tindra får vi förutsatta att han troligen respekterar ett önskemål från Marcus sida om att inte nämna Tindra? Och Juvelia är ju ganska uppenbart att han i allra högsta grad har en bra relation till?
Han får inte benämna Belle som ”min dotter” men det är fel attt han vabbar Linns barn? Finns ingen logik alls från din sida känner jag
Citera
2022-10-21, 19:07
Medlem
Citat:
Fan vad linsan matar ungarna med candy. Ha ha ha. Sa hon inte att hennes barn inte äter godis? Och absolut inte juvelia.?

Ja man kan ju undra vad som är ”lite” i Linns värld när hon tycker att barnen inte får så mycket socker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in